Przetargi.pl
Zaprojektowanie i przebudowa stacji wodociągowej w Rudzie i Karminku w ramach inwestycji pn.”Rozbudowa z przebudową stacji wodociągowej w Rudzie i Karminku, budowa i przebudowa sieci wodociągowej Lutynia-Ruda oraz budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Dobrzyca”

Gmina Dobrzyca ogłasza przetarg

  • Adres: 63330 Dobrzyca, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 413 013 , fax. 627 413 013
  • Data zamieszczenia: 2018-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrzyca
    Rynek 14
    63330 Dobrzyca, woj. wielkopolskie
    tel. 627 413 013, fax. 627 413 013
    REGON: 53861000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyca.bipgmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i przebudowa stacji wodociągowej w Rudzie i Karminku w ramach inwestycji pn.”Rozbudowa z przebudową stacji wodociągowej w Rudzie i Karminku, budowa i przebudowa sieci wodociągowej Lutynia-Ruda oraz budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Dobrzyca”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja dwóch zadań inwestycyjnych na terenie Gminy Dobrzyca: Zadanie 1 - zaprojektowanie i przebudowa stacji wodociągowej w miejscowości Ruda (Inwestycja zrealizowana zostanie w całości w obrębie działki o numerze ewidencyjnym 171/17, obręb geodezyjny 0011 Lutynia, jednostka ewidencyjna Gmina Dobrzyca. Właścicielem działki jest Gmina Dobrzyca. Obecnie na wskazanej działce zlokalizowane są: studnia głębinowa, budynek technologiczny i zbiornik wód popłucznych. Działka jest ogrodzona tworzą strefę ochrony bezpośredniej ujęcia wody.) Zadanie 2 - zaprojektowanie i przebudowa stacji wodociągowej w miejscowości Karminek (Inwestycja zrealizowana zostanie w całości w obrębie działki o numerze ewidencyjnym 37/1, obręb geodezyjny 0009 Karminek, jednostka ewidencyjna Gmina Dobrzyca. Właścicielem działki jest Gmina Dobrzyca. Obecnie na wskazanej działce zlokalizowano: studnię głębinową I, studnię głębinową II, budynek technologiczny i zbiorniki retencyjne.) Zadania realizowane będą w formule „zaprojektuj i wybuduj” i obejmą: - kompleksowe wykonanie dokumentacji projektowej, - nadzór autorski, - wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych, - uzyskanie na potrzeby wykonania przedmiotu inwestycji wszelkich wymaganych decyzji administracyjnych na etapie projektowania i po odbiorze robót budowlanych (tut. pozwolenia na użytkowanie), - uzyskanie wymaganych efektów, tj. parametrów technicznych i technologicznych. Zamawiający posiada na terenie Gminy Dobrzyca cztery stacje uzdatniania wody (SUW), tj. w: Dobrzycy, Rudej, Karminku i Koźmińcu. Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa i przebudowa sieci oraz modernizacja ujęcia wody w Rudzie oraz Karminku w celu zapobiegania okresowym brakom w dostępie do wody o zadowalających parametrach. Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody (SUW) w Rudzie czyli zadanie 1 polegać ma na wykonaniu drugiej studni głębinowej, unowocześnieniu ciągu technologicznego, wprowadzeniu możliwości retencji wody uzdatnionej oraz wprowadzenia automatyki pozwalającej na bezobsługową pracę. Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Karminku czyli zadanie 2 polegać ma z kolei na modernizacji drugiego stopnia pompowania wody. Modernizacje muszą zapewnić minimum spełnienie wymagań określonym w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13 listopada 2015 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi. Parametry określające zakres robót budowlanych: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zadań (w tym stan istniejący obiektów) został określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, który stanowi załącznik do niniejszego SIWZ. Mapy przedstawiające lokalizację inwestycji, sprawozdanie z badań wody oraz opinia hydrogeologiczna dotycząca aktualnych parametrów eksploatacyjnych studni, stanowią załączniki do PFU. UWAGA: Dane i informacje przedstawione w programie funkcjonalno-użytkowym traktować należy jako materiał wyjściowy, pomocniczy dla Wykonawcy do sporządzenia własnych opracowań wykonania zadań wchodzących w przedmiot zamówienia. Rozbudowę i przebudowę Stacji Uzdatniania Wody należy prowadzić bezwzględnie przy zachowaniu ciągłej dostawy wody uzdatnionej do sieci wodociągowej, zgodnie z wymaganiami odpowiednich przepisów i regulacji prawnych. Wykonawca powinien opracować i przekazać szczegółowy harmonogram robót zapewniający ciągłość dostaw wody uzdatnionej. Zadanie 1 - zaprojektowanie i przebudowa stacji wodociągowej w miejscowości Ruda Zakres przedmiotu zamówienia obejmie: a) zrealizowanie drugiego odwiertu, który po uzbrojeniu stanowił będzie ujęcie awaryjne (studnia awaryjna) o stałej wydajności 43 m3/h przy dopuszczalnej tolerancji: 8 m3/h; b) wymiana obudowy ujęcia wodociągowego nr 1 na obudowę typu naziemnego z tworzywa sztucznego (tut. przewiduje się wykonanie obudowy naziemnej również do nowoprojektowanego ujęcia wody nr 2. Studnie wyposażone zostaną w sondy hydrostatyczne do pomiaru lustra wody). UWAGA: Tut. pozyskanie dla studni podstawowej, jak i awaryjnej decyzji zezwalającej na ich eksploatację. c) modernizację ciągu technologicznego polegającego na dostosowaniu urządzeń do nowej wydajności ujmowanej wody surowej 43 m3/h . W celu realizacji kompleksowej modernizacji Inwestor dopuszcza rozbudowanie istniejącego budynku. Powierzchnia dobudowanej hali technologicznej powinna wynosić nie więcej niż 100 m2, a kubatura nie więcej niż 400 m3; d) w celu ciągłej niezawodnej pracy Stacji Uzdatniania Wody wymagana jest dostawa co najmniej dwóch filtrów ciśnieniowych, wprowadzenia II0 pompowania składającego się z minimum dwóch pomp (w tym jedna pompa rezerwowa) o wydajności na tłoczeniu: 80 m3/h przy ciśnieniu 4,5 bar, montażu dwóch stalowych, pionowych zbiorników retencyjnych wody uzdatnionej o pojemności V = 100 m3 każdy oraz montażu co najmniej dwóch punktów poboru wody surowej, jak i uzdatnionej. Zbiorniki muszą być zabezpieczone przed wpływem temperatury w okresie letnim i zimowym. e) modernizację zbiornika wody popłucznej, f) roboty modernizacyjne w zakresie wykonanie nowych instalacji technologicznych, w tym: - zewnętrznych – z rur ciśnieniowych PE – PN10 oraz z rur kanalizacyjnych PVC – klasa „S”, - wewnętrznych – z rur ciśnieniowych PVC-U – klejonych lub zgrzewanych, g) wykonanie nowego zagospodarowania terenu: - rozbudowa istniejącego ogrodzenia - budowa dróg dojazdowych do zbiorników retencyjnych i studni głębinowych z kostki brukowej ≠8 cm i krawężników drogowych 15x30 cm o powierzchni 140,00 m2 - budowa ciągów pieszych – chodników i opaski wokół budynku z kostki brukowej ≠ 6 cm oraz obrzeży betonowych 6x25 cm o powierzchni 20,00 m2 3) wykonanie niezbędnych robót wykończeniowych (w tym nowe instalacje) w nowej hali technologicznej. Stacja Uzdatniania Wody w miejscowości Ruda ma być docelowo stacją bezobsługową, pozwalającą na maksymalne wykorzystanie zasobów wodnych. Należy przeprowadzić modernizację instalacji elektrycznej i wprowadzić aparaturę kontrolno-pomiarowa i automatykę (AKPiA), o minimalnych wymogach opisanych w PFU. Dodatkowo SUW należy wyposażyć w agregat prądotwórczy. Zadanie 2 - zaprojektowanie i przebudowa stacji wodociągowej w miejscowości Karminek Zakres robót obejmuje: - modernizację II0 pompowania wody poprzez dostawę i montaż na istniejących pompach sieciowych przetwornicy częstotliwości, która będzie sterować jedną pompą do chwili osiągnięcia przez pompę maksymalnej wydajności, Wymagania jakie winny spełnić zastosowane sterowniki PLC, przetwornice częstotliwości, wizualizacja HMI i wreszcie komunikacja między sterownikami i panelami HMI parametryzuje PFU. Wykonawca zobowiązany jest w ramach Zamówienia również:  uzyskać aktualne mapy do celów projektowych,  w razie potrzeby wykonać badania geodezyjne niezbędne do wykonania projektu budowlanego,  wykonać projekt budowlany dla przedmiotu inwestycji (5 egz. + 2 egz. wersja elektroniczna) – wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę,  przeprowadzić inwentaryzację stanu istniejącego, mającego wpływ na zaprojektowanie i realizację projektu,  wykonać wszelkie projekty, opracowania, analizy oraz raporty, jakie są niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia,  uzyskać wszelkie uzgodnienia, opinie i zatwierdzenia przedmiotowej dokumentacji wymaganych obowiązującymi przepisami,  wykonać wszystkie projekty wykonawcze niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia,  przedstawić informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, ochrony środowiska, ochrony przeciwpożarowej oraz innych zagrożeń w przypadku, gdy takie opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów,  wykonać prace budowlane zgodnie z projektem wykonawczym oraz decyzją pozwolenie na budowę oraz harmonogramem prowadzenia prac,  przygotować, zorganizować, zabezpieczyć i uprzątnąć zaplecze i teren budowy po zrealizowaniu inwestycji,  zapewnić wszystkie media niezbędne do realizacji inwestycji oraz użytkowania jej po wykonaniu,  uzyskać wszelkie zezwolenia (w tym pozwolenie wodnoprawne), uzgodnienia oraz dopuszczenia niezbędne do realizacji i oddania inwestycji do użytkowania,  przygotować i przekazać Zamawiającemu powykonawczą inwentaryzację geodezyjną w formie elektronicznej oraz drukowanej (w 5 egzemplarzach),  uzyskać pozwolenie na użytkowanie dla przedmiotowej inwestycji jeśli będzie wymagane,  uzyskać planowane efekty (parametrów technicznych i technologicznych) Ponadto, na Wykonawcy ciążyć będzie obowiązek pełnienia nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji. Wszelkie koszty związane z pozyskaniem dokumentów niezbędnych do realizacji oraz przekazania do użytkowania przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Ogólne wymagania dotyczące wykonania robót i realizacji zadania: 1. Wykonawca jest zobowiązany do weryfikacji podanych rozwiązań koncepcyjnych poprzez wykonanie własnych obliczeń technologicznych, hydraulicznych i konstrukcyjnych dla zadań wchodzących w przedmiot zamówienia. W przypadku wyniknięcia rozbieżności w rozwiązaniach przedstawionych przez Zamawiającego a opracowanymi przez Wykonawcę, Wykonawca nie będzie rościł praw do dodatkowego wynagrodzenia. 2. Ostateczne ilości elementów przedmiaru zostaną ustalone na podstawie sporządzonej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej (projekt budowlany i projekt wykonawczy). W przypadku rozbieżności w zakresie koniecznym do wykonania robót w ramach wskazanych elementów w stosunku do założeń przyjętych w programie funkcjonalno-użytkowym, Wykonawca nie będzie rościł praw do dodatkowego wynagrodzenia. 3. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za zgodność wykonania z zapisami Programu Funkcjonalno - Użytkowego dostarczonego przez Zamawiającego, dokumentacją projektową zatwierdzoną przez Zamawiającego i ostatecznie decyzją o pozwoleniu na budowę. 4. Prace należy prowadzić zgodnie z PFU, wytycznymi zawartymi w dokumentacji i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami i normami, zasadami sztuki budowlanej oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót. UWAGA: Wykonawca: - zapewni we własnym zakresie obsługę do przeprowadzenia rozruchu obiektu, - przeprowadzi szkolenie personelu, - przygotuje instrukcję obsługi danych urządzeń wraz z Klasyfikacją Środków Trwałych dla wykonanych robót, - będzie na bieżąco przygotowywał protokoły likwidowanych środków trwałych. 3. Wykonawca winien bezwzględnie zapoznać się z PFU i wzorem umowy, gdyż część czynności stanowiących przedmiot zamówienia została opisana jedynie w ww. dokumentach. UWAGA: Jeżeli w PFU występują nazwy konkretnych produktów, wyrobów, materiałów lub określenie sugerujące wyroby konkretnych firm, Wykonawca winien uznać, iż podane produkty są przykładowe a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach, parametrach technicznych nie gorszych niż przyjęto w założeniach. 4. Zamówieniem objęte są również wszelkie czynności związane z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte w SIWZ, oraz inne czynności wynikające ze specyfiki zamówienia. UWAGA: Wykonawca poniesie w ramach realizacji inwestycyjni koszty związane z wykonaniem robót tymczasowych niezbędnych dla utrzymania ciągłości eksploatacji (np. budowa, utrzymanie, demontaż obejść („by-passów”) obiektów, tymczasowe przepompowywanie wody). 5. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu harmonogram ramowy rzeczowo-finansowy robót przed podpisaniem umowy. 6. Wykonawca w ciągu 5 dni od dnia podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu harmonogram wykonywania robót określający czas wykonywania poszczególnych zakresów/zadań dla realizacji całego zadania objętego zamówieniem, który będzie stanowił integralną część umowy. 7. Zamawiający przekaże Wykonawcy teren budowy w terminie wcześniej ustalonym w harmonogramie robót w uzgodnieniu z Generalnym Wykonawcą robót budowlanych (nie dłuższym niż 14 dni od uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę). 8. Wykonawca zobowiązuje się do rozpoczęcia realizacji robót w oparciu o uzgodniony harmonogram robót oraz co następujące po wyrażeniu pisemnej zgody na przeprowadzenie prac na terenie budowy przez Kierownika Budowy ze strony Generalnego Wykonawcy robót budowlanych związanych z budową i przebudową sieci wodociągowej. 9. Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych norm, aprobat. Gdziekolwiek w dokumentach przywołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w warunkach umowy nie postanowiono inaczej. W przypadku gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne „równoważne” odpowiednie normy zapewniające równy, lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez Inspektora Nadzoru i Inwestora.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 19 000,00 PLN wadium słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych 00/100 PLN 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 poz. 110) 3.Nie dopuszcza się składania wadium w innej walucie niż PLN, zapis ten dotyczy również wadium złożonego w innej formie niż w pieniądzu. 4.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, musi być wykonalna na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3)kwotę gwarancji, 4)termin ważności gwarancji, 5)zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie tego Wykonawcy”; lub c)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub d)w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa a art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: //BS Dobrzyca 10 8409 0001 2001 0000 0101 0001// 6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 7. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie składania ofert znajdować się będzie na rachunku Zamawiającego. 8. Wadium wnoszone w jednej z form opisanych w pkt. 12.2.2)-5) IDW należy złożyć w oryginale, na adres podany do składania ofert najpóźniej w terminie składania ofert, zgodnie z pkt. 15.1 IDW, w osobnej kopercie oznaczonej według zapisów pkt. 17.3 IDW, z dopiskiem: „WADIUM”. 9. Za skuteczne wniesienie wadium w jednej z form opisanych w pkt. 12.2.2)-5) IDW Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie składania Ofert znajdować się będzie w siedzibie Zamawiającego. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w informacja musi dotyczyć każdego z Wykonawców i winna być złożona przez każdego z nich odrębnie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach