Przetargi.pl
Zaprojektowanie i modernizacja oczyszczalni ścieków Sternalice

Gmina Radłów ogłasza przetarg

  • Adres: 46-331 Radłów, ul. Oleska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3599004 - 5
  • Data zamieszczenia: 2020-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radłów
    ul. Oleska 3
    46-331 Radłów, woj. opolskie
    tel. 034 3599004 - 5
    REGON: 15139857000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radlow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i modernizacja oczyszczalni ścieków Sternalice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i modernizacja oczyszczalni ścieków Sternalice. Zakres rzeczowy zamówienia został podzielony na dwa etapy obejmujące wykonanie: Etap I – obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej i wykonawczej, uzyskanie wszelkich niezbędnych dokumentów, a w szczególności w zakresie dotyczącym uzgodnień, opinii, odstępstw od warunków technicznych i przepisów branżowych (m.in. w zakresie właściwości sanepidu i straży pożarnej), uzyskanie pozwolenia na budowę jeśli przepisy prawa wymagają takiego pozwolenia albo dokonanie zgłoszenia robót budowlanych gdy z przepisów prawa wynika taki obowiązek, wraz z wymaganymi uzgodnieniami, sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz prace przygotowawcze związane z zasileniem w media, organizacją zaplecza budowy, zabezpieczeniem placu budowy i rozbiórką istniejącego ogrodzenia; Etap II – obejmuje wykonanie robót budowlanych modernizacyjnych, technologicznych, związanych z zagospodarowaniem terenu, elektrycznych i AKPiA, sporządzenie dokumentacji powykonawczej, rozruch technologiczny i szkolenie załogi, tj. wykonanie: - wszelkich koniecznych robót budowlanych związanych z naprawami konstrukcji betonowych komory kraty koszowej, piaskownika i pompowni ścieków, pracami budowlanymi w budynku technologicznym, w tym wymianą stolarki i wykonaniem terakoty, naprawami i malowaniem elewacji, remontem poletka osadowego, wykonaniem zadaszenia, wymianą wierzchni skolmatowanej, czyszczeniem stawu stabilizacyjnego, - robót technologicznych obejmujących w szczególności: demontaż straej i zabudowanie nowej kraty koszowej, demontaż istniejących pomp i orurowania i zabudowę nowego orurowania i wymianą szafki zasilającej i sterowniczej, demontaż istniejącej dmuchawy z armaturą, zabudowę nowych dmuchaw, zabudowę nowych rurociągów technologicznych wraz z armaturą i przejściami przez ścianę komory reaktora, zabudową układu pomiarowego ścieków odprowadzanych na staw stabilizacyjny, demontaż istniejącego orurowania z armaturą, rusztu napowietrzającego, kierownicy stalowej walcowej, zabudowę nowych rurociągów technologicznych wraz z armaturą, dekantera oraz rusztu napowietrzającego drobnopęcherzykowego, demontaż istniejącego mieszadła i zabudowę nowego zatapialnego na prowadnicy z żurawiem, - robót związanych z zagospodarowaniem terenu obejmujących w szczególności budowę ogrodzenia z bramą wjazdową oraz przebudowę wjazdu na teren oczyszczalni, wzmocnienie istniejącej podbudowy tłuczniowej i wykonanie nawierzchni asfaltowej z obrzeżami drogowymi, - robót elektrycznych i AKPiA obejmujących w szczególności: wymianę układu zasilania energetycznego i sterowania kraty koszowej i pompowni ścieków, wymianę układu zasilania energetycznego i sterowania w budynku technologicznym, montaż systemu armatury kontrolno-pomiarowej i automatyki (AKPiA) i monitoringu, wymianę okablowania i zabudowę sygnalizatorów i sond pomiarowych, - dokumentacji powykonawczej oraz przeprowadzenie rozruchu technologicznego i szkolenia załogi przy uwzględnieniu założeń programu funkcjonalno-użytkowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. Wykonawca realizujący zamówienie publiczne, zobowiązany będzie przyjąć na siebie obowiązki wytwórcy odpadów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.). Mogące występować w SIWZ lub załącznikach do SIWZ wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań i stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. Należy bezwzględnie przyjąć, iż wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W przypadku gdy Zamawiający w SIWZ lub załącznikach do SIWZ odniósł się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 PZP, Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 PZP dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazane jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ powyższe odniesienie, należy przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymogi określone przez zamawiającego. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W celu zabezpieczenia efektywności postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda od oferentów wniesienia wadium. 2. Każdy Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 20.000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) w jednej lub kilku z następujących form: 1) przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym Zawadzkie Oddział w Radłowie, nr konta: 53 8909 1045 2004 0000 0013 0006. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3. Wadium musi być wniesione na okres związania ofertą. 4. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uważa się termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (sekretariat – pokój nr 13 I piętro). Zamawiający zaleca aby Wykonawca załączył do oferty kopię potwierdzenia złożenia wadium. 6. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz musi zawierać bezwarunkowy i nieodwołalny obowiązek zapłaty wadium na rzecz Zamawiającego na pierwsze jego żądanie w przypadkach określonych w PZP i zachować ważność przez cały okres związania ofertą określony w niniejszej SIWZ. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachowanie Wykonawcy w sposób opisany w art. 46 ust. 4a PZP spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. W zakresie nieuregulowanym w niniejszym rozdziale, stosuje się pozostałe przepisy PZP dotyczące wadium, tj. przepisy zawarte w poszczególnych ustępach art. 45 i art. 46 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie określonych wymagań. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach