Przetargi.pl
Zaprojektowanie i modernizacja istniejącej instalacji wentylacji mechanicznej dla pomieszczeń magazynowych, biurowych i laboratoryjnych w budynku RCKiK Warszawie

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 03-948 Warszawa, ul. Saska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 226 191 947 , fax. 619 19 47
  • Data zamieszczenia: 2020-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
    ul. Saska
    03-948 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 226 191 947, fax. 619 19 47
    REGON: 29264600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://rckikwarszawa.ezamawiajacy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SP ZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i modernizacja istniejącej instalacji wentylacji mechanicznej dla pomieszczeń magazynowych, biurowych i laboratoryjnych w budynku RCKiK Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji wentylacyjnej obsługującej pomieszczenia na pierwszym piętrze: socjalne, poczekalnię, część biurową, pomieszczenia techniczno-laboratoryjne oraz pomieszczenia magazynowe mieszczące się na piętrze -1. Wentylację należy zrealizować poprzez minimum dwa układy wentylacyjne, z czego układ obsługujący część laboratoryjną ma być układem higienicznym. Urządzenie dachowe-centrala wentylacyjna ma zapewnić niezbędną ilość powietrza i uzdatnić je do parametrów wyjściowych przy użyciu rewersyjnej pomy ciepła powietrze-powietrze. Układy pracują na 100% powietrza świeżego i wyposażone są w kompletny układ odzysku glikolowego zabudowanego w centralach. Centrale posiadają dwustronne 100% zasilenie w ciepło, z rewersyjnej pompy ciepła oraz z nagrzewnicy glikolowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 9.750 PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne prze-pisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (w odniesieniu do przesłanki wykluczenia opisanej w art. 24 ust. 1 pkt 15 Pzp). 6. Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (w odniesieniu do przesłanki wykluczenia opisanej w art. 24 ust. 1 pkt 22 Pzp. 7. Oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 Pzp. 8. Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 Pzp. 9. Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716). 10. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga ząłączenia do oferty Próbki (prezentacji) oferowanego systemu wentylacji z zasadą działania, sterowania na poszczególne pracownie. . Zamawiający na etapie badania i oceny ofert wezwie Wykonawców biorących udział w postępowaniu do prezentacji zaoferowanego systemu pod kątem jego zgodności z wymaganiami opisanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Stwierdzenie, podczas prezentacji, jakiejkolwiek niezgodności oferowanego systemu z wymaganą w SIWZ funkcjonalnością skutkować będzie odrzuceniem oferty. 2. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą zobowiązany będzie pod rygorem utraty wadium na podstawie art. 46 ust. 5 pkt 3 Pzp do: - wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości określonej w pkt 16 SIWZ, - przedstawienia opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z realizowaną inwestycją, na kwotę nie mniejszą niż wartość składanej oferty wraz z dowodem opłacenia, - harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót, uwzględniający elementy robót podlegające częściowym odbiorom. Aktualizacja harmonogramu musi być wykonana na każde wezwanie Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 7 dni od przedstawienia takiego wezwania przez Zamawiającego lub na prośbę Wykonawcy. Harmonogram obowiązuje Strony po ich zatwierdzeniu przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach