Przetargi.pl
Zaprojektowanie i budowa sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych przez ul. Krochmalną w Lublinie, na wysokości działki nr ewid. 10 (obr. 17 ark. 5) oraz sprawowanie nadzoru autorskiego

Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-401 Lublin, ul. Krochmalna 13j
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 5700 , fax. 81 466 5701
  • Data zamieszczenia: 2013-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie
    ul. Krochmalna 13j 13j
    20-401 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 5700, fax. 81 466 5701
    REGON: 06077887900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdm.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i budowa sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych przez ul. Krochmalną w Lublinie, na wysokości działki nr ewid. 10 (obr. 17 ark. 5) oraz sprawowanie nadzoru autorskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: 1. Sporządzenie dokumentacji w oparciu o program funkcjonalno - użytkowy: 1.1. Opracowanie projektu inżynierii ruchu (dokumentacja oznakowania i dokumentacja ruchowa) - 8 egz. 1.2. Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego branży elektrycznej zasilania sygnalizacji - 8 egz. 1.3. Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego branży elektrycznej sygnalizacji świetlnej - 8 egz. 1.4. Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego części konstrukcyjnej (maszty wysięgnikowe) - 8 egz. 1.5. Opracowanie dokumentacji geotechnicznej - 4 egz. 1.6. Pozyskanie mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych w skali 1:500. 1.7. Opracowanie przedmiaru robót - 2 egz. 1.8. Opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (sporządzonych na podstawie wydawanych przez GDDKiA Ogólnych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych) na wykonanie i odbiór realizowanych robót budowlanych- 4 egz. 1.9. Opracowanie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - 5 egz. 1.10. Wykonanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu - 4 egz. 1.11. Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie gis/cad i dostarczenie jej na nośniku CD oraz w formie papierowej - 1 egz. 2. Uzyskanie akceptacji dokumentacji projektowej w zakresie zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym: 2.1. Zatwierdzenie projektu inżynierii ruchu (dokumentacja oznakowania i dokumentacja ruchowa). 2.2. Uzgodnienie projektu budowlano - wykonawczego branży elektrycznej zasilania sygnalizacji. 2.3. Uzgodnienie projektu budowlano - wykonawczego sygnalizacji świetlnej w branży elektrycznej i konstrukcyjnej. 2.4. Przygotowanie odpowiednich dokumentów formalno-prawnych, w tym materiałów do wniosku o pozyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych, w tym zgłoszenia robót do Wydziału Architektury i Budownictwa UM Lublin i właściwego organu nadzoru budowlanego, oraz decyzji dotyczących prowadzenia robót w oparciu o obowiązujące przepisy. 3. Sprawowanie nadzoru autorskiego: 3.1. Wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4) ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 z późn. zm.). 3.2. Wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji. 3.3. Uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji. 3.4. Ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego. 3.5. Udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie. 3.6. Wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego. 3.7. Bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie 1 dnia od daty zawiadomienia - fax, telefon lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie). 4. Zrealizowanie robót w oparciu o program funkcjonalno - użytkowy oraz zatwierdzoną dokumentację projektową po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę: 4.1. Wykonanie elektrycznej kanalizacji kablowej wraz ze studniami, zasilającej sygnalizację. 4.2. Wykonanie okablowania sygnalizacji. 4.3. Wykonanie systemu koordynacji i monitoringu sygnalizacji. 4.4. Budowa osprzętu sygnalizacji, w tym: montaż sterownika, budowa masztów z wysięgnikami, montaż systemu detekcji pojazdów, montaż latarni sygnalizacyjnych (sygnalizatory) wraz z ekranami kontrastowymi, montaż przycisków dla pieszych i sygnalizatorów akustycznych. 4.5. Odtworzenie chodników i trawników. 4.6. Uporządkowanie terenu robót. 5. Wykonanie niezbędnych prób i badań: 5.1. Przeprowadzenie pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST, wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru. 5.2. Wykonanie obmiarów ilosci zrealizowanych robót. 6. Przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenia 2 egz. Operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami. 7. Przekazanie zrealizowanych robót zarządcy drogi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdm.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach