Przetargi.pl
Zaprojektowanie i budowa sieci telekomunikacyjnej w ramach projektu: e-Rawicz szansa rozwoju Gminy, realizowana w ramach działania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - elnclusion

Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz ogłasza przetarg

  • Adres: 63-900 Rawicz, ul. Piłsudskiego 21
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5465400 , fax. 065 5464167
  • Data zamieszczenia: 2014-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz
    ul. Piłsudskiego 21 21
    63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5465400, fax. 065 5464167
    REGON: 41105072900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rawicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i budowa sieci telekomunikacyjnej w ramach projektu: e-Rawicz szansa rozwoju Gminy, realizowana w ramach działania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - elnclusion
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Zaprojektowanie i budowa infrastruktury sieci bezprzewodowej i światłowodowej wraz z zakupem i instalacją urządzeń odbiorczych sieci bezprzewodowej i światłowodowej, okablowanie sal szkoleniowo-komputerowych wraz z wyposażeniem w sprzęt komputerowy, dostawa komputerów dla Beneficjentów Ostatecznych wraz z przeprowadzeniem szkoleń oraz świadczenie usług serwisowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został za pomocą w Programu Funkcjonalno-Użytkowego, który stanowi załącznik nr 13 do SIWZ. Wobec tego podstawą ustalenia przez Wykonawcę ceny ofertowej za przedmiot zamówienia będą w szczególności zapisy zawarte: w Programie Funkcjonalno-Użytkowym wraz z załącznikami, w projekcie umowy, zapisy niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz posiadana wiedza i doświadczenie. Działanie odbywa się w ramach projektu e-Rawicz szansą rozwoju Gminy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013. Zbudowana sieć pozwoli na zapewnienie dostępu do Internetu gospodarstwom domowym z terenu gminy Rawicz zagrożonych wykluczeniem cyfrowym z powodu trudnej sytuacji materialnej lub niepełnosprawności oraz zapewni dostęp do Internetu Jednostkom Podległym Beneficjentowi na terenie Gminy Rawicz. Cel projektu jest zatem zgodny z celem działania 8.3 PO IG. 2. Zakres projektu składa się następujących zadań: 1) wykonanie projektu budowlano-wykonawczego sieci światłowodowej zawierającego planowane trasy kanalizacji teletechnicznej wraz z nawiązaniami do budynków oraz podpisanie umów na dzierżawę kanalizacji kablowej w imieniu Zamawiającego; 2) wykonanie projektu sieci radiowej wraz z planowaniem radiowym dla systemu punkt-wielopunkt w paśmie 5,4-5,7GHz i 5,9-6,4GHz; 3) opracowanie projektów budowlano-wykonawczych w zakresie budowy wież i masztów antenowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz innych konstrukcji wsporczych anten w tym uzyskanie pozwoleń na budowę; 4) budowa kanalizacji teletechnicznej wraz z dostawą okablowania światłowodowego oraz uruchomieniem sieci światłowodowej na terenie Gminy Rawicz; 5) budowa na terenie Gminy Rawicz obiektów infrastruktury radiowej wraz z dostawą i uruchomieniem stacji bazowych działających w paśmie licencjonowanym w częstotliwości z zakresu 5,9-6,4 GHz zgodnie z rezerwacją kanałów dokonaną przez Zamawiającego oraz dopełnienie systemu w technologii punkt-wielepunktów pracujących w paśmie nielicencjonowanym 5,4-5,7 GHz; 6) przeprowadzenie szkoleń prezentujących możliwości i sposób wykorzystania powstałej sieci dla osób wytypowanych przez Zamawiającego; 7) dostawa, instalacja, ubezpieczenie zestawów komputerowych typu stacjonarnego z oprogramowaniem we wskazanych salach szkoleniowo - komputerowych Jednostek Podległych Beneficjentowi (JPB) - 110 sztuk; 8) dostawa, instalacja, ubezpieczenie komputerów przenośnych typu notebook z oprogramowaniem do użytkowania przez Beneficjentów Ostatecznych - 122 sztuki; 9) przeprowadzenie szkoleń (dla 122 osób) obejmujących co najmniej 2208 osobogodzin szkoleń obejmującej min.15 szkoleń z podstaw obsługi uruchomionego łącza oraz podstaw komunikacji elektronicznej; 10) dostarczenie stałego, symetrycznego łącza internetowego o przepustowości nie mniejszej niż 150Mb/s oraz łącza zapasowego o przepustowości 30Mb/s na okres 24 miesięcy od momentu podpisania protokołu końcowego zadania; 11) Serwis sprzętu i oprogramowania, wsparcie techniczne świadczone przez okres 24 miesięcy; 12) Serwis i administrowanie powstałą infrastrukturą sieci bezprzewodowej i światłowodowej przez okres 24 miesięcy; 13) Wykonanie dokumentacji powykonawczej; 14) Zapewnienie i udzielenie gwarancji dla wykonanej infrastruktury na okres 5 lat od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót (bez usterek); 15) Zapewnienie i udzielenie gwarancji dla dostarczonych zestawów komputerowych na okres 5 lat od daty podpisania protokołu końcowego odbioru (bez usterek). 3. Do zadań Wykonawcy w ramach realizowanego zamówienia i zaoferowanej ceny ryczałtowej należy również : 1) działanie w imieniu i na rzecz Gminy Rawicz na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii, decyzji itp. koniecznych do opracowania projektów budowlanych i realizacji inwestycji, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę oraz decyzji na użytkowanie (jeżeli będzie wymagane), 2) uzyskanie map do celów opiniodawczych i do celów projektowych, 3) pokrycie wszystkich kosztów związanych z przedmiotem zamówienia, 4) sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich branż, 5) przekazanie Zamawiającemu projektów budowlano - wykonawczych w wersji elektronicznej na płycie CD/DVD w ilości 1 szt. zapisana w formacie PDF oraz w wersji papierowej w wymaganych w PFU ilościach, 6) wykonanie innych prac, których wykonanie będzie niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, 7) przedstawienie do akceptacji przez Wykonawcę w terminie 5 dni od daty podpisania umowy harmonogramu rzeczowo-finansowego zadania (wzór dostarczony przez Zamawiającego), a w razie potrzeby w trakcie realizacji robót przedstawienie do akceptacji aktualizacji harmonogramu, 8) świadczenie usług konserwacji i naprawy zestawów komputerowych w ramach udzielonego serwisu przez okres 24 miesięcy od daty podpisania protokołu końcowego odbioru; 9) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04. 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z późniejszymi zm.), 10) wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego przy pomocy osób posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia oraz wyposażonych w odpowiedni sprzęt i narzędzia, 11) właściwego zabezpieczenie i oznakowanie terenu budowy oraz placu budowy, w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji robót, ich części, urządzeń lub też elementów istniejących - naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, 12) ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny, 13) organizacji i zagospodarowania placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie kierownika budowy oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktur z dnia 23.06. 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126), 14) opracowanie i zatwierdzenie projektu zmiany organizacji ruchu na odcinku wykonywanych prac ( wykonanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas wykonywanych robót ) oraz oznakowanie robót wg projektu i obowiązującymi przepisami w tym zakresie, 15) obsługa geodezyjna podczas realizacji inwestycji oraz sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej ( do zdania Zamawiającemu) jak również zgłoszenie jej w ośrodku geodezyjnym, 16) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań ( w tym badanie zagęszczenia gruntu) i odbiorów oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej , 17) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie całego terenu zajętego na prowadzenie robót. 4. Zaleca się aby każdy z wykonawców ubiegających się o wykonanie zamówienia, przed złożeniem oferty dokonał wizji w terenie celem szczegółowego zapoznania się z zakresem prac oraz uwarunkowaniami terenowymi i ujęcia w ofercie wszystkich prac składających się na wykonanie zamówienia. 5. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w systemie zaprojektuj i wybuduj. 6. Mogące występować w dokumentacji przetargowej nazwy własne producentów lub wyrobów, wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, zostały one użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Wskazaniu takiemu należy przyjąć, że zawsze towarzyszą wyrazy LUB RÓWNOWAŻNY. Program Funkcjonalno Użytkowy zawiera tylko podstawowe i minimalne wymagania funkcjonalne i techniczne w zakresie elementów i rozwiązań przeznaczonych do realizacji projektu. Wykonawca może zaoferować sprzęt i rozwiązania dowolnego producenta, które spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów, norm, aprobat lub pochodzenia, jednakże zachowane muszą być normy, parametry i standardy, jakimi charakteryzują się wyspecyfikowane przez Zamawiającego urządzenia wymienione odpowiednio w PFU - Załączniku nr 13 do SIWZ. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia (w tym okres gwarancji) stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców składających oferty równoważne urządzenia lub oprogramowania muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane w PFU - Załączniku nr 13 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi i roboty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Jeśli Zamawiający wskazał marki lub nazwy handlowe określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Zaoferowanie produktu sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty. W celu potwierdzenia, że Wykonawca oferuje towar o takich samych lub lepszych parametrach jak wymaga Zamawiający w PFU, proponuje towar równoważny, Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia załącznika nr 11 do SIWZ (tabela zgodności spełnienia warunków funkcjonalno-technicznych) oraz dołączenia do oferty wszystkich wymaganych dokumentów szczegółowo opisanych w PFU. Zamawiający w celu potwierdzenia parametrów zaoferowanych urządzeń przez Wykonawcę zweryfikuje je na podstawie wypełnionego załącznika nr 11 oraz załączonych do oferty kart katalogowych i innych dokumentów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452323304
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium ustalonej wysokości 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych) 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione: w pieniądzu , poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11. 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku wyboru wpłaty wadium w pieniądzu należy je wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego GETIN NOBLE BANK SA 82 1560 0013 2885 7118 4000 0005. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien na blankiecie przelewu powołać się na nazwę zadania podaną przez Zamawiającego. Zaleca się, aby kopia dowodu przelewu została potwierdzona za zgodność z oryginałem i dołączona do oferty. Wydanie polecenia przelewu nie jest jednoznaczne z wniesieniem, dokonaniem zapłaty określonej kwoty wadium. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na wskazany wyżej rachunek Zamawiającego. 4. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna, odpowiednie dokumenty w formie oryginału należy złożyć (w terminie o którym mowa w punkcie 5) poprzez dołączenie do oferty w taki sposób aby mogły one stanowić osobny dokument tzn. nie były trwale związane z ofertą i istniała możliwość bez naruszenia oferty odesłać ten dokument po jego wykorzystaniu. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium we wszystkich okolicznościach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych - art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 5. Pozostałe zapisy dotyczące wadium wynikają z treści rozdziału XII SIWZ oraz przepisów ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rawicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach