Przetargi.pl
Zaprojektowanie i budowa parkingu w systemie „Parkuj i Jedź” przy ul. Traugutta w Grodzisku Mazowieckim w ramach projektu: „Poprawa jakości powietrza na terenie ZIT WOF poprzez budowę parkingów "Parkuj i Jedź".

Gmina Grodzisk Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 555 146 , fax. 227 555 327
  • Data zamieszczenia: 2020-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodzisk Mazowiecki
    ul. Kościuszki 32A
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 227 555 146, fax. 227 555 327
    REGON: 52478900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grodzisk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i budowa parkingu w systemie „Parkuj i Jedź” przy ul. Traugutta w Grodzisku Mazowieckim w ramach projektu: „Poprawa jakości powietrza na terenie ZIT WOF poprzez budowę parkingów "Parkuj i Jedź".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zaprojektowanie i budowa parkingu w systemie „Parkuj i Jedź” przy ul. Traugutta w Grodzisku Mazowieckim w ramach projektu: „Poprawa jakości powietrza na terenie ZIT WOF poprzez budowę parkingów "Parkuj i Jedź". Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 w ramach Osi Priorytetowej IV Przejście na gospodarkę niskoemisyjną, Działanie 4.3 Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza, Poddziałanie 4.3.2 Mobilność miejska w ramach ZIT. Zadanie obejmuje: 1. Uzyskanie map do celów projektowych. 2. Sporządzenie wielobranżowego projektu budowlanego a także uzyskanie wynikających z przepisów: zgód, opinii, uzgodnień, decyzji i pozwoleń pozwalających na realizację inwestycji. 3. Sporządzenie projektów wykonawczych, szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarów robót dla wszystkich branż, projektów stałej i czasowej organizacji ruchu. Wymaga się, aby Wykonawca wykonał dokumentację w ilości: - Projekt budowlany obejmujący przewidziane do realizacji branże – 6 egz., - Projekt wykonawczy opracowany oddzielnie dla każdej branży – po 4 egz. dla każdej branży, - Przedmiar robót opracowany oddzielnie dla każdej branży – po 2 egz. dla każdej branży, - STWIOR- po 2 egz. dla każdej branży, - Informacja BIOZ – 6 egz. - projekt stałej organizacji ruchu – 4 egz. - projekt tymczasowej organizacji ruchu – 4 egz. Dodatkowo należy sporządzić i przekazać Zamawiającemu dokumentację projektową w wersji WORD i PDF na płycie CD/DVD. 4. Wykonanie robót budowlanych na podstawie uzgodnionej z Zamawiającym dokumentacji projektowej. 5. UWAGA. Inwestycja zlokalizowana jest na obszarze zabytku archeologicznego o nr AZP 59-62/64 oraz w strefie ochrony konserwatorskiej B. Zgodnie z decyzją Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Warszawie znak WA.5183.28.30.2019.AO z dnia 25.10.2019r., wszelkie prace ziemne związane z realizacją Inwestycji należy prowadzić w całości pod stałym, ścisłym nadzorem archeologicznym. W przypadku ujawnienia w nadzorowanych wykopach obiektów i/lub nawarstwień archeologicznych, Wykonawca musi się liczyć z rygorem zmiany nadzoru archeologicznego na badania wykopaliskowe. Koszty nadzoru oraz ewentualnych archeologicznych badań wykopaliskowych będą pokryte przez Zamawiającego. Wobec powyższego wymaga się od Wykonawcy, aby wszelkie prace ziemne konsultował z wyłonionym przez Zamawiającego, w odrębnym postępowaniu, archeologiem. Wszelkie ryzyko, koszty oraz konsekwencje prawne, wynikające z zaniechania przez Wykonawcę dokonywania konsultacji nt prowadzonych prac ziemnych z archeologiem obciążą Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w ust. 3. lit. b) - e) powyżej (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp) musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: 1) jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 2) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PEKAO S.A. ul. Grzybowska 53/57 00-950 Warszawa nr 88 1240 6348 1111 0010 4058 8554 Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego należy złożyć wraz z ofertą. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 8. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w rozdziale ust. 3 lit. b) - e) powyżej (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp) wykonawca składa wraz z ofertą. 9. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 ustawy Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. Zaprojektowanie i budowa parkingu w systemie „Parkuj i Jedź” przy ul. Traugutta w Grodzisku Mazowieckim w ramach projektu: „Poprawa jakości powietrza na terenie ZIT WOF poprzez budowę parkingów "Parkuj i Jedź", oznaczenie sprawy: ZP.271.44.2020. 10. Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w rozdziale ust. 3 powyżej. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowa¬niem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. 11. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. 12. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w oryginale, w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę umocowaną do podpisania dokumentu stanowiącego wadium, na adres e-mail: zamowienia@grodzisk.pl.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 4 do SIWZ. Przedmiotowe oświadczenie można również przesłać na adres: zamowienia@grodzisk.pl w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 2. Kompletna oferta musi zawierać: 1) Formularz ofertowy zgodny z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ, 2) Tabela kosztowa zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ, 3) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – zgodnego z treścią Załącznika nr 2 i 3 do SIWZ, 4) Zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp) (jeżeli dotyczy), 5) Pełnomocnictwo w - oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy), 6) Pozostałe dokumenty – wykaz robót wraz z poświadczeniem należytego ich wykonania, wykaz osób, oświadczenie o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, ZUS, US składane są przez Wykonawcę najwyżej ocenionego w rankingu ofert, na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp. 7) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (KRS, CEIDG) składa Wykonawca najwyżej oceniony w rankingu ofert, na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem, że jeśli Wykonawca w formularzu ofertowym (załącznik nr 1) wskaże dostępność tego dokumentu, w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnopolskiej i bezpłatnej bazy danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tej bazy danych wskazany przez Wykonawcę dokument. 8) Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach