Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 50343 Wrocław, ul. Mikołaja Reja
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 235 700 , fax. 713 235 750
- Data zamieszczenia: 2018-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
ul. Mikołaja Reja
50343 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 235 700, fax. 713 235 750
REGON: 2061050400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i budowa dwóch osłon śmietnikowych oraz siłowni terenowej z drogą wewnętrzną we wnętrzu podwórzowym w kwartale ulic Kleczkowska - Zegadłowicza - Kraszewskiego - Struga we Wrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Rodzaj zamówienia: robota budowlana. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej, zwanej dalej „Dokumentacją” wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do Dokumentacji oraz zgłoszenie budowy obiektów budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę wraz z uzyskaniem zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszenia i na jej podstawie wykonanie robót budowlanych, zwanych dalej ,,Robotami budowlanymi” polegających na budowie dwóch osłon śmietnikowych oraz siłowni terenowej z drogą wewnętrzną we wnętrzu podwórzowym w kwartale ulic Kleczkowska - Zegadłowicza - Kraszewskiego - Struga we Wrocławiu (działka nr 14/57, AM-4, obręb Kleczków) wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do dokumentacji powykonawczej. 3. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 74232000-4 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania, 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę 45233120-6 Drogowe prace budowlane 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 4. Zamówienie zostało podzielone na dwa następujące etapy: 1) Etap I – obejmuje wykonanie i przekazanie Zamawiającemu Dokumentacji oraz zgłoszenie budowy obiektów budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę wraz z uzyskaniem zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszenia i przeniesienie autorskich praw majątkowych do Dokumentacji; 2) Etap II – obejmuje wykonanie robót budowlanych wskazanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym oraz docelowo wynikających z opracowanej Dokumentacji oraz przeniesienie autorskich praw majątkowych do dokumentacji powykonawczej. 5. Opis przedmiotu zamówienia i obowiązki stron określają: 1) Program Funkcjonalno-Użytkowy z załącznikami – załącznik nr 4 do SIWZ; 2) Projekt umowy – załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby w niniejszym postępowaniu wykonawca lub podwykonawca zatrudniał w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia na podstawie umowy o pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy osoby do wykonywania prac fizycznych w branży ogólnobudowlanej. Informacje, o których mowa w art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp określa projekt umowy. 7. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (np. w oświadczeniu własnym Wykonawcy). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74232000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (m.in. konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie z art. 25a ust. 1 Pzp, składa odrębnie i podpisuje każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Zamawiający nie żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, niebędącymi podmiotami na których zasoby powołuje się Wykonawca, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszczał informacje o podwykonawcach w oświadczeniu z art. 25a ust. 1 Pzp. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu z art. 25a ust. 1 Pzp. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zał. nr 6a, 6b do SIWZ), z którego wynikać będzie jednoznacznie: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia od zamieszczenia na stronie internetowej www.wm.wroc.pl informacji, o której mowa w rozdz. XIII pkt 6 SIWZ, przekaże zamawiającemu w oryginale oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór zał. nr 3 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców powyższe oświadczenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Krzydlina Wielka X drogi dojazdowe do gruntów rolnych niezrealizowane na terenie obrębu/wsi objetego PROW na rok 2020.
Dodano: 2020-09-16 - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych realizowanej przy udziale pomocy finansowej w formie dotacji celowej z budżetu Województwa Dolnośląskiego, zadanie pn.: WOŁÓW droga dojazdowa do gruntów rolnych
Dodano: 2020-08-13 - Krzydlina Wielka IX drogi dojazdowe do gruntów rolnych niezrealizowane na terenie obrębu/wsi objetego PROW na rok 2020.
Dodano: 2020-06-08 - Zaprojektowanie i budowa dwóch osłon śmietnikowych oraz siłowni terenowej z drogą wewnętrzną we wnętrzu podwórzowym w kwartale ulic Kleczkowska - Zegadłowicza - Kraszewskiego - Struga we Wrocławiu
Dodano: 2018-11-15 - Modernizacja namiotów w szkółce leśnej w Międzygórzu w formule zaprojektuj i wybuduj – II postępowanie
Dodano: 2017-11-03 - KOŹLICE VIII drogi dojazdowe do gruntów rolnych niezrealizowane na terenie obrębu/wsi objętego PROW – w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2016-12-29