Przetargi.pl
Zaprojektowanie, dostawa i uruchomienie systemu bezprzewodowego dla potrzeb zliczania i informowania kierowców o zajętości miejsc postojowych na parkingu zewnętrznym przy węźle przesiadkowym Sądowa w ramach zadania pn.: „Katowicki System Zintegrowanych Węzłów Przesiadkowych - Węzeł Sądowa”

Miasto Katowice ogłasza przetarg

  • Adres: 40-098 Katowice, ul. Młyńska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 32 2593302, , fax. 48 327 054 949
  • Data zamieszczenia: 2020-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Katowice
    ul. Młyńska 4
    40-098 Katowice, woj. śląskie
    tel. +48 32 2593302, , fax. 48 327 054 949
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.katowice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie, dostawa i uruchomienie systemu bezprzewodowego dla potrzeb zliczania i informowania kierowców o zajętości miejsc postojowych na parkingu zewnętrznym przy węźle przesiadkowym Sądowa w ramach zadania pn.: „Katowicki System Zintegrowanych Węzłów Przesiadkowych - Węzeł Sądowa”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opracowanie projektu wraz z dostawą, wykonaniem i uruchomieniem kompletnego systemu bezprzewodowego dla potrzeb zliczania i informowania kierowców o zajętości miejsc postojowych na parkingu zewnętrznym przy Węźle Przesiadkowym „Sądowa". I. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) opracowania projektu dla bezprzewodowego zliczania miejsc postojowych. b) dostawy i montaż bezprzewodowych czujek dla potrzeb zliczania 50 szt stanowisk parkingowych dla samochodów osobowych oraz 4 szt stanowisk parkingowych dla osób niepełnosprawnych. c) dostawy i montażu 2 szt tablic informacyjnych wraz z konstrukcją wsporczą dla potrzeb wyświetlania informacji o ilości wolnych miejsc parkingowych z rozbiciem na miejsca dla samochodów osobowych dla osób niepełnosprawnych. d) dostawa serwera danych systemu parkingowego wraz z szafą teleinformatyczną do montażu serwera, e) dostawa oprogramowania z opłatą licencyjną na okres gwarancji tj. 60 miesięcy. f) instalacje niezbędnego oprogramowania wraz z uruchomieniem i instruktażem w zakresie eksploatacji systemu. Szczegółowy zakres prac określa: projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ, program funkcjonalno użytkowy - załącznik nr 6 do SIWZ. II. Wymagania wynikające z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia tj. czynności związane z robotami teletechnicznymi. Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób: a.Na etapie postępowania Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, iż do realizacji zamówienia skieruje osoby wykonujące czynności wskazane powyżej, zatrudnione na umowę o pracę, z co najmniej minimalnym miesięcznym wynagrodzeniem. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży takiego oświadczenia jego oferta zostanie odrzucona, gdyż nie będzie zgodna z SIWZ. b.Na etapie realizacji zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedkładał oświadczenia i dokumenty w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogu zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane powyżej na umowę o pracę z co najmniej minimalnym miesięcznym wynagrodzeniem. Wykaz oświadczeń i dokumentów oraz sankcje za niespełnienie ww. wymogu na etapie wykonywania zamówienia znajdują się we wzorze umowy, zgodnie z art. 143 e ustawy Pzp. III. Zamówienie jest przeznaczone dla wszystkich użytkowników . Informacja dla osób niepełnosprawnych będzie zapewniona poprzez tablice wyświetlające ilość miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych. IV. Dodatkowe informacje Zamawiającego a.Budowa węzła przesiadkowego CP Sądowa została zakończona, a roboty budowlane zostały odebrane i obiekt przekazano do poszczególnych użytkowników. b.W chwili obecnej cały obiekt jest wygrodzony i nie użytkowany. c.Budynek obsługi podróżnych w którym to znajduje się serwerownia został przekazany na majątek - Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Katowice ul. Grażyńskiego 5. d.Układ drogowy wraz z parkingami został przekazany na majątek – Miejskiego Zarządu Ulic i Mostów Katowice ul. Kantorówny 2a.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34996300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium przetargowe w wysokości: 2 800 zł. słownie: dwa tysiące osiemset złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć: I. 1.Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji a) Oferta musi być napisana w języku polskim. Oferta musi być sporządzona w formie elektronicznej pod rygorem nieważności - opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną. b) Wykonawca składa ofertę na platformie e-Zamawiający - https://umkatowice.ezamawiajacy.pl Na formularz oferty składa się formularz oferty generowany przez platformę e-Zamawiający oraz załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku rozbieżności w treści obu oświadczeń, za wiążącą Zamawiający uzna treść załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, ze wykonawca: - nie podlega wykluczeniu z postępowania - spełnia warunki udziału w postępowaniu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w formie określonej w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. 3. Jeśli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną do reprezentacji tego podmiotu; 4. Dowód wniesienia wadium opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 5. Pełnomocnictwa: a) W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika do oferty dołącza się pełnomocnictwo opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym – zaleca się 1 odrębny plik dla każdego pełnomocnictwa; b) W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym – zaleca się 1 odrębny plik dla każdego pełnomocnictwa. 6. W przypadku polegania na zdolnościach innego podmiotu, do oferty należy dołączyć zobowiązanie tego podmiotu do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym – zaleca się 1 odrębny plik dla każdego zobowiązania. II. Oświadczenie, o którym mowa w sekcji III.7.I.2 wykonawca składa zgodnie z wzorami załączonymi do SIWZ. 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia dotyczące tych podmiotów 3. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. III. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23.podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach