Przetargi.pl
Wykonanie systemu wjazdowo - wyjazdowego oraz parkingowego

SP ZOZ "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka ogłasza przetarg

  • Adres: 42-604 Tarnowskie Góry, ul. Śniadeckiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 901 206 , fax. 323 901 353
  • Data zamieszczenia: 2021-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka
    ul. Śniadeckiego 1
    42-604 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 323 901 206, fax. 323 901 353
    REGON: 29170100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.repty.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie systemu wjazdowo - wyjazdowego oraz parkingowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu wjazdowo – wyjazdowego oraz parkingowego na terenie SP ZOZ „REPTY” Górnośląskiego Centrum Rehabilitacji im. Gen. Jerzego Ziętka w Tarnowskich Górach. 2. Zadanie obejmuje wykonanie systemów w następujących lokalizacjach: a) wjazd - wyjazd główny na teren SP ZOZ ”REPTY” GCR, b) parking przy wjeździe głównym. Szczegółowe określenie wskazanych lokalizacji zawarte jest na załączonych mapach poglądowych. 3. Inwestycja realizowana będzie na działkach nr: 154/1, 151/1, 2096/289, które stanowią własność Województwa Śląskiego i przekazane zostały w nieodpłatne użytkowanie SP ZOZ „REPTY” Górnośląskiego Centrum Rehabilitacji w Tarnowskich Górach, natomiast działka nr 152/1 jest własnością gminy Tarnowskie Góry. Budynek szpitala znajduje się na terenie Zespołu Przyrodniczo – Krajobrazowego w Reptach Śląskich o nazwie „Park w Reptach i Dolinie Dramy” wpisanego decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków do rejestru zabytków nr rejestru 660/66. 4. W ramach realizacji przedmiotowej inwestycji zadaniem Wykonawcy jest wykonanie systemu wjazdowo – wyjazdowego oraz parkingowego, szczegółowo opisanego w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający wymaga zastosowania urządzeń przystosowanych do obsługi osób niepełnosprawnych i na wózkach inwalidzkich. 5. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia: a) był objęty gwarancją przy czym minimalny wymagany okres gwarancji dla każdego z elementów przedmiotu zamówienia wynosi 36 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego całego przedmiotu zamówienia; b) miał zapewniony autoryzowany serwis gwarancyjny bezpłatny przez okres co najmniej 36 miesięcy oraz pogwarancyjny przez okres co najmniej 10 lat świadczony przez wykwalifikowany personel serwisu oraz Wykonawca gwarantuje, że czas reakcji na zgłoszenie awarii/uszkodzenia nie przekroczy 24 godzin, c) miał zapewnioną dostępność części zamiennych przez okres min. 10 lat. d) musi być wolny od wad fizycznych i prawnych, w szczególności nie naruszać jakichkolwiek praw osób trzecich, e) musi być kompletny, a do jego uruchomienia oraz stosowania, zgodnie z przeznaczeniem, nie będzie konieczny zakup dodatkowych elementów lub akcesoriów, f) winien charakteryzować się wszystkimi wymaganymi przez Zamawiającego parametrami technicznymi i eksploatacyjnymi opisanymi w Załączniku nr 1 do SIWZ. 6. Wykonawca jest zobowiązany ponadto do: a) opracowania dokumentacji budowlanej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami obejmującej wykonanie systemu wjazdowo – wyjazdowego oraz parkingowego opisanego w Załączniku nr 1 do SIWZ; b) opracowanie dokumentacji organizacji ruchu drogowego przy zamontowanych systemach; c) zapewnienia dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego; d) rozładunku, montażu i podłączenia, konfiguracji i uruchomienia dostarczonego przedmiotu zamówienia w miejscu i w terminie wskazanym przez Zamawiającego; e) dostarczenia wraz z dostawą szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji oraz kart gwarancyjnych, a także wykazu autoryzowanych punktów serwisowych świadczących usługi w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym oraz wykazu dostawców specjalnych części zamiennych, części zużywalnych lub materiałów eksploatacyjnych określonych przez wytwórcę produktu. Wszystkie wyżej wymienione dokumenty przekazane zostaną w polskiej wersji językowej.; f) przeszkolenia personelu Zamawiającego, na miejscu dostawy w zakresie obsługi i eksploatacji/użytkowania systemu. Szkolenie musi być potwierdzone protokołem oraz winno odbyć się w czasie umożliwiającym przeszkolenie całego personelu Zamawiającego pracującego w systemie zmianowym. W razie konieczności szkolenia będą odbywały się w kilku terminach odpowiednich dla personelu Zamawiającego. g) przygotowania dokumentacji powykonawczej, h) przeprowadzenia 20 dniowego testu uruchomionego systemu zakończonego wynikiem pozytywnym i podpisaniem protokołu odbioru częściowego/końcowego, i) serwisowania zainstalowanego systemu w okresie gwarancji, przy czym przez serwisowanie Zamawiający rozumie wykonywanie napraw gwarancyjnych oraz prowadzenie konserwacji i przeglądów okresowych systemu w czasie obowiązywania gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34996300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach