Przetargi.pl
Zaprojektowanie, dostawa, i montaż instalacji klimatyzacji wraz z robotami towarzyszącymi dla pomieszczeń w budynku Sądu Apelacyjnego w Krakowie, przy ul. Przy Rondzie 3 w Krakowie oraz zapewnienie przeglądów serwisowych i usługi konserwacji dla zamontowanej instalacji klimatyzacji.

Sąd Apelacyjny w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 41 75 423 , fax. 12 41 75 426
  • Data zamieszczenia: 2018-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny w Krakowie
    ul. Przy Rondzie 3
    31-547 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 41 75 423, fax. 12 41 75 426
    REGON: 389466000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.sa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd Apelacyjny w Krakowie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie, dostawa, i montaż instalacji klimatyzacji wraz z robotami towarzyszącymi dla pomieszczeń w budynku Sądu Apelacyjnego w Krakowie, przy ul. Przy Rondzie 3 w Krakowie oraz zapewnienie przeglądów serwisowych i usługi konserwacji dla zamontowanej instalacji klimatyzacji.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2.1.wykonać dokumentację projektową instalacji klimatyzacji (projekt wymaga akceptacji przez Zamawiającego), 3.2.2. zapewnić nadzór autorski na budowie. 3.2.3. wykonać roboty budowlane, sanitarne i elektryczne dotyczące wykonania montażu urządzeń klimatyzacyjnych wynikających z zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, 3.2.4. dostarczyć, wnieść i zainstalować kompletne, nieużywane, fabrycznie nowe, wolne od wad urządzenia instalacji klimatyzacji. 3.2.5. sprawdzić szczelność i uruchomić wykonane instalacje klimatyzacji. 3.2.6. przeszkolić wskazane przez Zamawiającego osoby w zakresie obsługi urządzeń klimatyzacyjnych. 3.2.7. doprowadzić miejsca robót do stanu poprzedniego. 3.2.8. utrzymywać w czystości pomieszczenia, w których prowadzone będą roboty. 3.2.9. wykonać dokumentację powykonawczą zawierającą rzuty pomieszczeń z naniesionymi trasami przewodów i lokalizacją jednostek klimatyzacyjnych, protokołami z przeprowadzonych prób szczelności i uruchomienia urządzeń oraz załączonymi dokumentami potwierdzającymi jakość urządzeń (deklaracje, certyfikaty, atesty), dokumentacje techniczno-ruchowe (DTR) oraz karty gwarancyjne (dokumenty należy dostarczyć Zamawiającemu po wykonaniu montażu instalacji klimatyzacji). 3.2.10. udzielić gwarancji na wykonane roboty budowlane wraz zamontowanymi materiałami i urządzeniami na okres zaoferowany przez wykonawcę (nie krótszy jednak niż 36 miesięcy licząc od daty zakończenia odbioru końcowego robót), uwzględniającej serwisowanie będącej przedmiotem zamówienia instalacji klimatyzacji (w tym również urządzeń) oraz wykonywanie co najmniej 2 razy w ciągu roku bezpłatnych przeglądów wszystkich wybudowanych instalacji. Wszystkie koszty związane z wykonaniem tych czynności w okresie gwarancji będzie ponosił wykonawca. 3.2.11. wykonywać w okresie gwarancji roboty serwisowe związane z usuwaniem awarii klimatyzacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wynosi: 45 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 10.2.2. Oświadczenia i dokumenty wymienione w punkcie 6.1, 6.2 i 6.4 specyfikacji. 10.2.3. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii: 10.2.3.1. dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. 10.2.3.2. dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 10.2.4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach