Polska Agencja Żeglugi Powietrznej ogłasza przetarg
- Adres: 02-147 Warszawa, ul. Wieżowa 8
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5745000 , fax. 022 5746359
- Data zamieszczenia: 2009-03-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej
ul. Wieżowa 8 8
02-147 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5745000, fax. 022 5746359
REGON: 14088677100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pansa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie adaptacji części budynku Centrum Zarządzania Ruchem Lotniczym na zakład opieki zdrowotnej Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie dokumentacji projektowej adaptacji części budynku CZRL na zakład opieki zdrowotnej PAŻP. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712230007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 200 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunek nr 1 - Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności: a) posiada aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłodzenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy. 2. Warunek nr 2 - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej 2 usługi odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Przez usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie zamówienia polegające na sporządzeniu: - projektów co najmniej dwu przychodni zdrowia o powierzchni minimum 300 m2 - lub projektu jednej przychodni zdrowia o powierzchni minimum 300 m2 i projektu modernizacji przychodni zdrowia lub innego obiektu służby zdrowia o powierzchni minimum 300 m2; b) przedstawi dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług wyszczególnionych w wykazie; c) przedstawi wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które uczestniczyć będą w realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia tj: osób posiadających uprawnienia budowlane do projektowania w ramach wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) w specjalności: - architektonicznej bez ograniczeń - co najmniej 1 osoba, - konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń - co najmniej 1 osoba, - telekomunikacyjnej bez ograniczeń - co najmniej 1 osoba, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń - co najmniej 1 osoba, - instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń - co najmniej 1 osoba. d) przedstawi dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do projektowania bez ograniczeń oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego dla osób, które uczestniczyć będą w realizacji zamówienia; e) przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w lit. c Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; f) przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy. 3. Warunek nr 3 - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: a) posiada polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż równowartość w złotych 50 000 PLN ; W przypadku podania sumy gwarancyjnej w walucie innej niż PLN, w celu oceny spełniania ww. warunku Zamawiający dokona przeliczenia wskazanej kwoty na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. b) przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy; 4. Warunek nr 4 - Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, a w szczególności: a) przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy; 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców składających wspólną ofertę: a) spełnianie warunków nr 1 - 3 oceniane będzie łącznie; b) spełnianie warunków nr 4 oceniane będzie dla każdego Wykonawcy z osobna. 6. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty. 7. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców nastąpi wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony z datą nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokumenty składa każdy z Wykonawców. II. Wykaz wykonanych usług w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia - z podaniem ich wartości, przedmiotu usług, dat i miejsca wykonania, odbiorców (nazwa, adres i telefon) - 1 egzemplarz, datowany i odpowiednio podpisany - opracowany wg druku dołączonego do SIWZ - załącznik nr 6; III. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług uwzględnionych w wykazie, o którym mowa w pkt II - referencje, opinie itp.; IV. Wykaz osób, które uczestniczyć będą w wykonaniu zamówienia - wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, datowany i odpowiednio podpisany - opracowany wg druku dołączonego do SIWZ - załącznik nr 7; V. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, w tym: osób posiadających uprawnienia budowlane do projektowania w ramach wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) w specjalności: - architektonicznej bez ograniczeń - co najmniej 1 osoba, - konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń - co najmniej 1 osoba, - telekomunikacyjnej bez ograniczeń - co najmniej 1 osoba, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń - co najmniej 1 osoba, - instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń - co najmniej 1 osoba, oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego dla osób, które uczestniczyć będą w realizacji zamówienia VI. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - dokument aktualny na dzień składania ofert; VII. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy - druk - opracowany wg druku dołączonego do SIWZ - załącznik nr 4 VIII. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - druk - opracowany wg druku dołączonego do SIWZ - załącznik nr 5 IX. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli w Wykazie o którym mowa w pkt IV Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja jakości
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pansa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowej wielobranżowej rozbudowy muszli koncertowej, budowy zadaszonej widowni w ramach zadania pn.: Modernizacja muszli koncertowej w Parku Praskim wraz z wykonaniem zadaszenia widowni
Dodano: 2016-05-20 - Wykonanie usługi opracowania kompletnej dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla inwestycji pn.: Rozbudowa budynku Kliniki Chorób Wewnętrznych i Kardiologii mieszczącej się w Pawilonie nr 3 w zespole budynków Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus na terenie nieruchomości przy ul. Lindleya 4 w Warszawie
Dodano: 2016-04-07 - Wykonanie usługi opracowania kompletnej dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla inwestycji pn.: Rozbudowa budynku Kliniki Chorób Wewnętrznych i Kardiologii mieszczącej się w Pawilonie nr 3 w zespole budynków Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus na terenie nieruchomości przy ul. Lindleya 4 w Warszawie
Dodano: 2016-03-24 - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej remontu terenu sportowo-rekreacyjnego Szkoły Podstawowej nr 46 przy ul. Wałbrzyskiej 5 w Warszawie wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót objętych w/w dokumentacją.
Dodano: 2016-02-23 - Wykonanie w formule -zaprojektuj i wybuduj- dokumentacji budowlanej i robót budowlanych oraz dostawa i montaż wyposażenia dla zadania pn: Modernizacja pomieszczeń 1 piętra budynku F dla podtrzymania działalności Zakładu Rehabilitacji.
Dodano: 2015-09-02 - Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy budynku Uniwersytetu Warszawskiego w Warszawie przy ul. Długiej 44/50 na działce ewidencyjnej 13/4 obręb 5-02-07
Dodano: 2015-07-17 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozbudowy i modernizacji Szkoły Podstawowej nr 150 w Zespole Szkół nr 46 przy ul. Thommeego 1 w celu utworzenia oddziałów przedszkolnych.
Dodano: 2015-03-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę i przebudowę ( modernizację ) oczyszczalni ścieków w Sierpcu
Dodano: 2015-02-23 - Wykonanie dokumentacji projektowej do realizacji inwestycji w RCN Solec Kujawski (znak sprawy: BZ/SZP-65/14)
Dodano: 2014-08-11 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych objętych dokumentacją dla zadań inwestycyjnych pn.: 1.Przebudowa terenów sportowych na terenie Szkoły Podstawowej nr 69 przy ul. Wiktorskiej 73 2.Budowa boisk sportowych wraz z zagospodarowaniem terenu w Zespole Szkół nr 2 i Gimnazjum nr 4 przy ul. Joliot-Curie 13
Dodano: 2014-08-05