Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego ogłasza przetarg
- Adres: 65-057 Zielona Góra, ul. Podgórna 7
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 4565403, 4565404, 4565277 , fax. 068 4565404
- Data zamieszczenia: 2009-10-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
ul. Podgórna 7 7
65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 068 4565403, 4565404, 4565277, fax. 068 4565404
REGON: 97077008900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zapotrzebowanie grup docelowych na określone typy projektów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badania ewaluacyjnego pn. Zapotrzebowanie grup docelowych na określone typy projektów, którego celem jest ocena poziomu zainteresowania oraz zapotrzebowanie grup docelowych określonymi formami wsparcia w ramach komponentu regionalnego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 (PO KL) w województwie lubuskim - szczegółowo określony w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Ewaluacja musi być przeprowadzona na bieżąco (on-going) w trakcie wdrażania PO KL na poziomie komponentu regionalnego Województwa Lubuskiego i musi dostarczyć wyczerpujących i wiarygodnych odpowiedzi na wymienione w celach szczegółowych badania pytania. 3. Wymagane minimum metodologiczne do opracowania przedmiotu zamówienia zawarte jest w pkt III pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest do sprawnej i terminowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz bieżącej współpracy z Zamawiającym, która obejmuje m.in.: 4.1. Konsultowanie metodologii badania i narzędzi badawczych (opracowanie metodologii badawczej i jej uzasadnienie). 4.2. Opracowanie harmonogramu przeprowadzonych badań. 4.3. Przygotowanie kwestionariuszy( scenariuszy) materiałów do badania. 4.4. Realizację prac terenowych. 4.5. Zapewnienie respondentom pełnej anonimowości w celu uzyskania jak najbardziej wiarygodnych danych. 4.6. Pozostawanie w stałym kontakcie z Zamawiającym (spotkania odpowiednio do potrzeb, kontakt telefoniczny i e-mail, wyznaczenie osoby do kontaktów roboczych). 4.7. Informowanie o stanie prac, pojawiających się problemach i innych zagadnieniach istotnych dla realizacji badania (na bieżąco). 4.8. Formułowanie komunikatywnych, użytecznych raportów. 4.9. Przekazanie Zamawiającemu ostatecznej wersji raportu końcowego z badania w terminie do 14 tygodni od dnia podpisania umowy. 4.10. Przedstawienie dwukrotnie raportu końcowego w formie prezentacji multimedialnej w okresie 6 miesięcy po zrealizowaniu badania w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 4.11. Przekazanie Zamawiającemu na zakończenie zlecenia pełnej dokumentacji badania ewaluacyjnego (m.in. ankiety ewaluacyjne, wywiady, raport, wszystkie bazy danych powstałe w wyniku realizacji badania, itd.). 5. Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia na wszystkich materiałach (scenariuszach, kwestionariuszach, raportach) logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz godła UE wraz ze słowami: Badanie ewaluacyjne współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz środków z budżetu Województwa Lubuskiego w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013. 6. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania raportu metodologicznego oraz raportu końcowego w terminach określonych w rozdziale VIII SIWZ. 7. Raport metodologiczny powinien zawierać koncepcję badania, opis metodologii i projekt zaproponowanych narzędzi badawczych, przy czym nie musi zawierać ostatecznych wersji narzędzi badawczych, jeżeli będzie to uzasadnione metodologią i harmonogramem badania (np. zaplanowano przygotowanie dyspozycji do wywiadu po uzyskaniu wiedzy z analizy danych zastanych). Wymaga się przekazania wersji ostatecznej ww. raportu Zamawiającemu w wersji drukowanej oraz elektronicznej (płyta CD) - po 1 egzemplarzu każdej wersji. 8. Raport końcowy powinien zawierać wyczerpujące odpowiedzi na postawione pytania ewaluacyjne. Raport powinien być napisany w czytelnej, zrozumiałej formie, a wnioski i rekomendacje wynikające z badania powinny być obiektywne i precyzyjne. Raport końcowy powinien także podawać dokładne źródła informacji, w celu ich weryfikacji. Wykonawca będzie dostarczał raport końcowy w 1 wersji elektronicznej (płyta CD) oraz 6 egzemplarzach wersji drukowaną. Tekst główny raportu końcowego nie powinien liczyć więcej niż 90 stron z wyłączeniem streszczenia i załączników, przyjmując średnio 2 300 znaków na stronę. Szczegółową strukturę raportów oraz postać wersji drukowanej raportu końcowego określono w załączniku nr 1 do SIWZ. 9. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: A. Wstępny opis organizacji przedmiotu zamówienia, który zawierać powinien następujące elementy (szczegółowo określone w załączniku nr 1 do SIWZ): a) opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia, b) lista proponowanych działań uznanych za konieczne do zrealizowania przedmiotu zamówienia. B. Wstępny opis metodologii badania, który powinien zawierać następujące elementy (szczegółowo określone w załączniku nr 1 do SIWZ): a) katalog proponowanych metod badawczych, zestawu modeli technik i wskaźników, które będą wykorzystane w badaniu; b) harmonogram badania; c) kwestionariusze i materiały do przeprowadzenia badania; d) program realizacji prac terenowych. C. Propozycję opisu i sposobu doboru próby badawczej, wielkość próby i opis jej struktury (do poszczególnych narzędzi z uzasadnieniem przyjętego podejścia metodologicznego), wskazanie konkretnej liczby pogłębionych wywiadów, ankiet oraz innych narzędzi zaproponowanych przez Wykonawcę, a także wskazanie sposobu prezentacji wyników z badania (elementy graficzne w postaci tabel, wykresów, grafów itd.). 10. Dodatkowe informacje na temat Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 dla Wykonawców zawarte są w załączniku nr 2 do SIWZ. 11. Zamawiający informuje, iż użytkownikiem badania jest Instytucja Pośrednicząca w systemie wdrażania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 (POKL 2007-2013) w województwie lubuskim, tj. Departament Europejskiego Funduszu Społecznego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego. Drugim użytkownikiem badania jest Instytucja Pośrednicząca II stopnia w województwie lubuskim - Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze. Wyniki badania oraz sformułowane wnioski i rekomendacje przedstawione zostaną Podkomitetowi Monitorującemu Program Operacyjny Kapitał Ludzki Województwa Lubuskiego w celu podjęcia decyzji o konieczności ich wdrożenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 731100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 98 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłacenia wadium w kwocie 2 459,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: IX.1). O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 4 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: a) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wg załącznika nr 7 do SIWZ, przy czym min. 3 osoby powinny posiadać łącznie udokumentowane doświadczenie w zakresie: - przygotowywania badań ewaluacyjnych lub analiz społeczno-ekonomicznych (z wyłączeniem usług audytowych), - realizacji badań ilościowych oraz prowadzenia analiz statystycznych i interpretacji danych ilościowych, - realizacji badań jakościowych oraz prowadzenia analiz i interpretacji danych jakościowych. b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2a) Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - wg załącznika nr 8 do SIWZ (jeżeli dotyczy). c) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (np. referencje lub inne dokumenty, z których będzie wynikało, iż usługi zawarte w wykazie zostały wykonane należycie), zawierający co najmniej 3 badania ewaluacyjne o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto każda - wg załącznika nr 6 do SIWZ. 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 4 do SIWZ . IX.2). Wykonawcy, którzy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia, np. konsorcjum, spółka cywilna (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp): 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. a) pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione winno być zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów i dołączone do oferty; b) oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika. 2. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa dokumenty wymienione w rozdziale X pkt A ppkt 1 i 2, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 3.Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 4.W przypadku wyboru, jako najkorzystniejszej oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający oświadcza, że może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 5.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. IX.3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale X pkt. A ppkt 2 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: Nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie dokumentów załączonych do oferty, wg formuły spełnia-nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z tych Wykonawców składa ten dokument osobno. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z tych Wykonawców składa ten dokument osobno. 3. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (np. referencje lub inne dokumenty, z których będzie wynikało, iż usługi zawarte w wykazie zostały wykonane należycie), zawierający co najmniej 3 badania ewaluacyjne o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto każda - wg załącznika nr 6 do SIWZ. a) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wg załącznika nr 7 do SIWZ, przy czym min. 3 osoby powinny posiadać łącznie udokumentowane doświadczenie w zakresie: - przygotowywania badań ewaluacyjnych lub analiz społeczno-ekonomicznych (z wyłączeniem usług audytowych), - realizacji badań ilościowych oraz prowadzenia analiz statystycznych i interpretacji danych ilościowych, - realizacji badań jakościowych oraz prowadzenia analiz i interpretacji danych jakościowych. 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 3a), Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - wg załącznika nr 8 do SIWZ (jeżeli dotyczy)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: metodologia i sposób realizacji badania
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie badania ewaluacyjnego pn. Aktualizacja oceny ex-ante instrumentów finansowych w perspektywie finansowej 2014-2020 wraz z oceną ryzyka dla gwarancji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020.
Dodano: 2016-07-21 - Wykonanie Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu województwa lubuskiego.
Dodano: 2016-06-09 - Wykonanie Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu województwa lubuskiego.
Dodano: 2016-06-01 - Wykonanie Programu ochrony środowiska dla województwa lubuskiego wraz z Raportem za lata 2014 - 2015 z wykonania Programu ochrony środowiska dla województwa lubuskiego na lata 2012 - 2015 z perspektywą do 2019 r. oraz Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu województwa lubuskiego (przedmiot zamówienia w podziale na dwa zadania).
Dodano: 2016-05-02 - Wykonanie badania ewaluacyjnego pn. Ewaluacja systemu zarządzania i wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020
Dodano: 2016-04-15 - Wykonanie badania ewaluacyjnego pn. Ewaluacja systemu oceny i wyboru projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020
Dodano: 2016-04-14 - Prognoza oddziaływania na środowisko Programu Rozwoju Innowacji Województwa Lubuskiego
Dodano: 2016-03-24 - Prognoza oddziaływania na środowisko do projektu Programu Rozwoju Transportu Województwa Lubuskiego
Dodano: 2016-01-14 - Wykonanie analizy pt. Potencjał inwestycyjny i eksportowy województwa lubuskiego w aspekcie rozwoju gospodarczego gmin i przedsiębiorstw z terenu województwa lubuskiego
Dodano: 2015-10-06 - Badanie ewaluacyjne pn. Ewaluacja on-going Strategii Rozwoju Województwa Lubuskiego 2020
Dodano: 2015-04-21