Przetargi.pl
Roboty budowlane na terenie Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt przy ulicy Fabrycznej 97 w Gorzowie Wlkp.

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Wełniany Rynek 3
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7387101 (-02) , fax. 095 7387100
  • Data zamieszczenia: 2009-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Wełniany Rynek 3 3
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7387101 (-02), fax. 095 7387100
    REGON: 00361962000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.gorzow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane na terenie Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt przy ulicy Fabrycznej 97 w Gorzowie Wlkp.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie utwardzenia podłoża wybiegów Nr 2 (a+b) i 3 i boksów Nr 1-30 i Nr A-D wraz ze ściekami z elementów betonowych i studniami chłonnymi z kręgów betonowych oraz utwardzenie podłoża wybiegów i boksów zlokalizowanych na terenie Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt przy ulicy Fabrycznej 97 w Gorzowie Wlkp. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: - specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, - kosztorysem uproszczonym stanowiącymi załączniki do siwz Do realizacji zamówienia należy stosować wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie (art.10 ustawy z dnia 07 lipca 1994r - Prawo Budowlane Dz.U. z 2006r, Nr 156, poz. 1118 ze zm.). Za takowe uważa się wyroby spełniające wymagania określone w art. 5 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r o wyrobach budow-lanych ( Dz.U. z 2004 r, poz. 881) Wymagany okres rękojmi: - 24 miesiące. Zamawiający przewiduje: - możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, - możliwość zmian w treści umowy o udzielenie niniejszego zamówienia: a) w przypadku zmian osób wymienionych w § 5 umowy, b) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych niemożliwych do przewidzenia przed podpisaniem umowy, potwierdzone protokolarnie, przedłużeniu ulegnie termin jej realizacji, jeżeli będzie to niezbędne w celu jej prawidłowego wykonania i o ustalony przez strony czas niezbędny dla jej prawidłowego wykonania. Modyfikacja treści umowy będzie dokonywana wyłącznie w formie pisemnego aneksu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452124127
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.). O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 u Pzp 2.spełniają wymogi art. 22 ust. 1 u Pzp, tj.: 2.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem tech-nicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: W celu spełnienia powyższego warunku wykonawca obowiązany jest wykazać: -wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie - zał. nr 2, -dysponowanie osobą, która będzie odpowiedzialna za wykonanie zamówienia (kierownik budowy) posiadającą odpowiednie uprawnienia oraz będącą członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (należy załączyć odpowiednie, aktualne zaświadczenie) - zał. nr 3. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu spełnienia powyższego warunku należy wykazać posiadanie aktual-nej polisy OC w zakresie prowadzonej działalności. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt. 10 niniejszej siwz. O ile nie zaistnieją okoliczności, które powodowałyby unieważnienie postępowania, to zamawiający na mocy art. 26 ust.3 i 4 u Pzp: -w wyznaczonym przez siebie terminie wezwie wykonawców do uzupełnienia wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu lub poprawienia dokumentów za-wierających błędy, -w wyznaczonym przez siebie terminie wezwie wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oświad-czeń i dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 u Pzp, potwierdzających spełnienie warunków okre-ślonych przez zamawiającego w siwz. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty winny potwierdzić spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Uwaga! W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek z wymagań wyżej określonych Wykonawca zostanie wyklu-czony z postępowania a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. wypełniony formularz oferty /zał. nr 1/, wraz z oświadczeniem, że: spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz że zapoznał się z treścią załączonego wzoru umowy i akceptuje ją bez zastrzeżeń oraz zobowiązuje się w przypadku wyboru do jej zawarcia w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego, 2. kosztorys ofertowy sporządzony w kalkulacji uproszczonej na podstawie załączone-go do siw kosztorysu uproszczonego. 3. aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewiden-cji działalności gospodarczej potwierdzające, że Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem oraz zawierający dane osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, 4. kopia aktualnego ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności, 5. oryginał pełnomocnictwa podpisany przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy- dotyczy Wykonawców reprezentowanych przez pełnomocnika oraz Wykonawców składających wspólną ofertę (konsorcjum) . Uwaga:Wymagana jest forma pisemna i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności , a przede wszystkim do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu (w tym do podpisania oferty) albo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego . 6. wykaz robót zgodnie z pkt. 9.2.2. siwz wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie - zał. nr 2, 7. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać niniejsze zamówienie lub będą uczestniczyć w jego wykonaniu wraz z kserokopią uprawnień, o których mowa w pkt. 9.2.2 siwz - zał. nr 3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.bip.gorzow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną