Przetargi.pl
Zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii promującej tereny inwestycyjne gminy Zawiercie w projekcie: Promocja terenów inwestycyjnych w Gminie Zawiercie (WND-RPSL.01.01.02-00-003-10-01) realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 - Priorytet 1 Badania i rozwój technologiczny, innowacje i przedsiębiorczość, Działanie 1.1 Wzmocnienie atrakcyjności inwestycyjnej regionu, Poddziałanie 1.1.2. Promocja inwestycyjna

Prezydent Miasta Zawiercie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Leśna 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6722684 , fax. 032 6721513
  • Data zamieszczenia: 2011-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Zawiercie
    ul. Leśna 2 2
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 032 6722684, fax. 032 6721513
    REGON: 00051596800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii promującej tereny inwestycyjne gminy Zawiercie w projekcie: Promocja terenów inwestycyjnych w Gminie Zawiercie (WND-RPSL.01.01.02-00-003-10-01) realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 - Priorytet 1 Badania i rozwój technologiczny, innowacje i przedsiębiorczość, Działanie 1.1 Wzmocnienie atrakcyjności inwestycyjnej regionu, Poddziałanie 1.1.2. Promocja inwestycyjna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii promującej tereny inwestycyjne gminy Zawiercie, nawiązującej do zapisów i wytycznych zawartych w dokumentach stanowiącymi załącznik do SIWZ, tj: a)Strategii Promocji Miasta Zawiercie - w załączeniu, b)Księdze Identyfikacji Wizualnej - w załączeniu, c)Strategii Rozwoju Miasta Zawiercia 2025 plus - podstawowe założenia - w załączeniu. 2.Tło kampanii promocyjnej w projekcie łączy w sobie zaplanowaną sekwencję działań w zakresie: informacji o potencjale gospodarczym miasta, promocji oferty inwestycyjnej, promocji aktywnego stylu życia oraz lokalizacji miasta pod kątem dobrych połączeń. Najważniejszą, lecz nie jedyną grupą docelową kampanii są krajowi i zagraniczni inwestorzy, krajowi i zagraniczni deweloperzy, architekci, doradcy i turyści biznesowi. 3.Celem kampanii jest zachęcanie do inwestycji na terenie Zawiercia w okresie najbliższych 5 lat. 4.Za podstawę nowej kreacji ma służyć key visual (główna koncepcja graficzna): Zawiercie. Miasto dobrych połączeń. 5.Dodatkowo przekazy na wszystkich materiałach muszą uwzględniać odpowiednie wymagania z zakresu informacji i promocji (w tym wizualizacji), tj. źródła finansowania. Ponadto powinny obowiązkowo zawierać znaki graficzne: logo Narodowej Strategii Spójności z odwołaniem słownym do Programu Regionalnego, logo województwa śląskiego, flaga UE z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz zapis: Kampania finansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. Tym samym należy stosować aktualne wytyczne w zakresie informacji i promocji (przedmiotowego Regionalnego Programu Operacyjnego). 6.Opis poszczególnych zadań wchodzących w zakres zamówienia: Zadanie I Zadanie obejmujące przygotowanie materiałów promujących ofertę inwestycyjną Zawiercia wraz z zakupem niezbędnego wyposażenia umożliwiającego prezentację oferty inwestycyjnej. Zadanie będzie realizowane poprzez następujące działania: 1.Zaprojektowanie graficzne i wykonanie teczki ofertowej format: A4, nakład: 2000 sztuk, gramatura papieru: 285g-m2, kolorystyka: 4+4, uszlachetnianie: folia matowa+UV, inne: okładka punktowo lakierowana, teczka musi posiadać kieszeń na materiały promocyjne i nacięcie na wizytówkę 2.Zaprojektowanie graficzne i wykonanie folderu inwestycyjnego, zawierającego prezentację potencjału gospodarczego miasta (tekst, tabele, zdjęcia, wykresy) - 28 stron, pełny kolor, okładka lakierowana punktowo. format: A4, nakład 500 sztuk (wersja polsko-angielska) ,- gramatura papieru: okładka 250 g-m2, środek 170 g- m2, kolorystyka: okładka 4+4, środek 4+4, uszlachetnianie: folia matowa+UV, inne: zszywany, okładka punktowo lakierowana, 3.Zaprojektowanie graficzne i wykonanie wkładki do folderu dla poszczególnych terenów inwestycyjnych zawierającej: mapkę, zdjęcie koncepcji zagospodarowania terenu, opis działki. Koncepcje spójne będą z prezentacją multimedialną oferty inwestycyjnej. format: A4, nakład: 500 sztuk (wersja polsko-angielska), rodzaj: gramatura papieru: papier kredowy matowy 170g- m2, kolorystyka:4+4, 4.Zaprojektowanie graficzne i wykonanie płyty DVD w formie wizytówki miasta z ofertą inwestycyjną. Zawartość płyty wg kolejności: 1)Autostart z wyświetlaną animacją oraz z opcją wyboru wersji językowej (polska lub angielska) 2)Interaktywne menu z wyborem 3 bloków tematycznych: a.O Zawierciu - prezentacja aktywności: Położenie - informacja o lokalizacji Zawiercia z interaktywną mapą połączeń kolejowych, drogowych, lotniczych, pokazująca odległości, czas przejazdu, potencjał mieszkańców miasta, powiatu, województwa, regionu. Społecznej - informacje demograficzne i statystyczne pokazujące potencjał gospodarczy miasta. Kulturalnej - informacje o wydarzeniach kulturalnych, kalendarium imprez, galeria zdjęć. Wypoczynkowej -. Informacje o atrakcjach turystycznych, ofercie wypoczynku, bazie sportowo rekreacyjnej, galeria zdjęć. b.Oferta inwestycyjna: dane statystyczne, mapki i opisy dotyczące: infrastruktury miasta, planów jego zagospodarowania, interaktywna mapa terenów inwestycyjnych z możliwością wyboru danej działki i przejścia do jej szczegółowego opisu, oferta inwestycyjna poszczególnych obszarów zawierająca każdorazowo: wizualizację 3D koncepcji zagospodarowania, terenów inwestycyjnych, animacja 3D terenów inwestycyjnych, opis wraz z mapkami, z możliwością ściągnięcia w wersji, PDF c.Multimedia zawierające do wyboru: film promocyjny o Zawierciu (czas 3 min.) wraz z narracją , spot reklamowe (30 sekund), animacja 3D Ilość: 1000 egzemplarzy płyty wytłoczonej wraz z nadrukiem w pełnym kolorze, 1000 egzemplarzy opakowania na płytę z nadrukiem w pełnym kolorze, 1000 egzemplarzy wkładki do opakowania na płytę zawierającą spis menu oraz krótki opis oferty inwestycyjnej Zawiercia, 2000 ulotki o mieście w formacie 4x1-3A4, pełny kolor w języku polskim i angielskim. 5.Wykonanie w ramach -niezbędnika inwestora-min. 3500 sztuk gadżetów promocyjnych, w tym: 1)min. 3000 gadżetów na imprezy targowe, w tym: minimum 1000 szt. badge (przypinka), 25mm średnicy, białe tło kolorowy nadruk, minimum 1000 szt. podkładki pod mysz, format: prostokąt 18 x 23 cm. z nadrukiem kolorowym: offset CMYK, wierzchnia warstwa: przeźroczysta lekko fakturowana folia, spodnia warstwa: pianka koloru czarnego, grubość 2 mm lub szare PCV 1,5 mm. minimum 750 szt. smycz z karabińczykiem, min. 10mm szerokości, kolorowy nadruk z jednej stron smyczy. minimum 250 szt. koszulkek typu T-shirt z kolorowym nadrukiem (rozmiary: M 1-2 ilości, L 1-2 ilości). Gramatura koszulek minimum 150gr, 100% wysokojakościowej stabilizowanej bawełny, bez bocznych szwów, wzmacniane na karku taśmą, taśma wzdłuż rękawów oraz podwójne szycie na kołnierzyku, krój klasyczny. 2)min. 500 gadżetów biznesowych, w tym: minimum 50 zestawów kryształowych, szlifowanych ozdobnie pokali (rodzaj naczynia szklanego przypominającego kielich ze względu na obecność nóżki, bez ucha) z wypiaskowanym logiem Zawiercia. Zestawy pakowane po 6 szt., w ozdobnym kartonowym pudełku z logiem Zawiercia. minimum 250 szt. szklanych przycisków do papieru o wymiarach nie mniejszych jak: szer. 8 cm, wys. 8 cm, gr. 3 cm, z odciśniętym kształtem amonitu oraz wypiastowanym logiem Zawiercia. Szklany przycisk pakowany w ozdobnym kartonowym pudełku z logo Zawiercie. minimum 200 szt. pendrive USB pojemność minimum 4 GB, szybkość odczytu minimum 16 Mb-s, nadruk z logo Zawiercia, w opakowaniu. 6.Dostawa 3 tabletów, o parametrach minimum: przekątna ekranu 10.1 , matryca typu święcąca, LCD, ekran dotykowy pojemnościowy, wbudowana kamera, wbudowane głośniki, wbudowany mikrofon, wbudowany moduł sieci Wi-Fi 802.11 b-g, pamięć RAM 512 Mb, pojemność dysku 8 GB, gniazda rozszerzenia (czytnik kart micro SD, port USB 2.0), zasilacz, instrukcja obsługi w j. polskim, kabel USB, etui. 7.Wykonanie multimedialnej prezentacji video w kształcie postaci ludzkiej w skali 1:1, wykorzystującej projekcję materiału video z rzutnika. Podstawę projekcji stanowi wykonana z pleksi lub innego trwałego, przeźroczystego tworzywa sylwetka człowieka. Widok postaci od pasa w górę stanowi obraz bezpośrednio wyświetlany z ustawionego z tyłu, w odpowiedniej odległości, rzutnika. Projekcja taka musi sprawiać wrażenia żywego człowieka przedstawiającego ofertę promocyjną. Całość uzupełnia odtwarzany z rzutnika dźwięk (narracja) zsynchronizowany z mówiącą postacią multimedialnego prezentera. Szczegółowy zakres zadania obejmuje: 1)Wykonanie prezentera, wyklejonego folią do projekcji tylnej, w kształcie sylwetki ludzkiej w skali 1:1 wraz z podstawą. 2)Wykonanie nagrania video, z wykorzystaniem profesjonalnego lektora, umożliwiające projekcję na prezenterze. Czas narracji nie krótszy 180 sekund, Nagranie winno być wykonane w wersji językowej polskiej i angielskiej. Odległość rzutnika od prezentera 3 metry. Zadanie II Zadanie obejmuje organizację dla 40 osób konferencji prezentującej potencjał SAG, w tym organizację wycieczki studyjnej (study tour), wśród których znajdą się potencjalni inwestorzy, przedstawiciele izb gospodarczych, deweloperzy, architekci, firmy consultingowe z branży inwestycyjnej, przedstawiciele mediów, przedstawiciele stref ekonomicznych i regionalnych biur obsługi inwestora. Szczegółowy zakres zadania obejmuje minimum: 1.Zorganizowanie i przeprowadzenie konferencji, na temat wykorzystania potencjału gospodarczego Miasta Zawiercia w kontekście rozwoju terenów inwestycyjnych miasta, z władzami miasta i zainteresowanymi inwestorami zewnętrznymi - uczestnikami konferencji. Miejsce konferencji Zawiercie, hotel o standardzie minimum 3 gwiazdki. 2.Organizacja eventu, dotyczącego zwiedzania autokarem miasta oraz najbliższych okolic Zawiercia, mające na celu prezentacje: terenów inwestycyjnych, infrastruktury gospodarczej miasta oraz aktywnych form spędzania czasu po pracy. Szczegółowy zakres eventu: a.opracowanie graficzne, druk i wysłanie zaproszeń do potencjalnych uczestników, b.zwiedzanie terenów inwestycyjnych i infrastruktury gospodarczej miasta c.zwiedzanie atrakcji turystycznych w okolicy Zawiercia, w asyście licencjonowanego przewodnika jurajskiego. d.prezentacja aktywnych form wypoczynku, w tym minimum wspinaczka skałkowa w asyście licencjonowanych instruktorów. e.degustacja potraw regionalnych. 3.Zakwaterowanie 40 uczestników konferencji w Zawierciu w hotelu o standardzie minimum 3 gwiazdki - 1 nocleg. 4.Wyżywienie 40 uczestników. W ramach wyżywienia należy zapewnić: a.1 śniadanie w formie stołu szwedzkiego, b.1 obiad składający się z 2 dań, zimnych napojów, kawy lub herbaty, deseru, c.1 kolację składającą się z regionalnego ciepłego dania, zimnej płyty, zimnych napoi, kawy, herbaty, minimum 3 rodzaje ciast, 5.Transport 40 uczestników podczas konferencji i eventu autokarem klasy LUX na trasie Hotel - tereny inwestycyjne Zawiercia przy ul. Cerefisko, ul. Myśliwskiej, ul. Mrzygłodzkiej, ul. - centrum Zawiercia, w tym okolice dworca PKP, ul. Towarowa - okolice Zawiercia w promieniu do 30 km, 6.Wykonanie 2 szt. składanych standów reklamowych typu rollup, dotyczących konferencji i realizacji projektu. Zadanie III Zadanie obejmuje wykonanie kampanii promocyjnej w prasie, telewizji, wagonach PKP oraz na bilbordach obszarów inwestycyjnych miasta. Szczegółowy zakres kampanii promocyjnej: 1)Na antenie telewizji ogólnopolskiej o tematyce gospodarczej (np. TVN24, Polsat News, lub równoznaczne, w formie 15 sek. spotów reklamowych, w prime time przez okres 11 dni. Spot reklamowy dostarcza Zamawiający. 2)W pociągu IC relacji Katowice-Warszawa w formie reklamy w ramkach na plakaty A3. Łącznie 240 ramek przez okres 14 dni. 3)W formie bilbordów zlokalizowanych na trasie ciągów komunikacyjnych prowadzących do Zawiercia, głównie w okolicy autostrad A1 na odcinku Piotrków - Bielsko Biała, na drodze S1 prowadzącej na lotnisko w Pyrzowicach na odcinku Wojkowice Kościelne - Pyrzowice, na drodze 78 na odcinku Mierzęcice - Jędrzejów. Min. 35 nośników przez okres 14 dni, o powierzchni reklamowej nośnika 5,04 m x 2,38 m, bilbordy. 4)W formie 1 ogłoszenia o powierzchni minimum 200 cm2 w magazynie pokładowym linii obsługującej lotnisko w Pyrzowicach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 6.000,00 zł. 2.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami punktu IX SIWZ i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: URZĄD MIEJSKI w ZAWIERCIU ING BANK ŚLĄSKI CBK/CZĘSTOCHOWA KONTO: 80 1050 1142 1000 0008 0065 3354 z dopiskiem: Zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii promującej tereny inwestycyjne gminy Zawiercie. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego. 4.Jeżeli wykonawca wnosi wadium w: 1)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) gwarancjach bankowych; 3)gwarancjach ubezpieczeniowych, 4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) oryginały dokumentów należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego, a do oferty należy dołączyć poświadczoną za zgodność kserokopię. Wyżej wymienione formy wadium muszą się znaleźć w kasie zamawiającego w terminie wyznaczonym do składania ofert. 5.Wadium wniesione w formach, o których mowa w pkt VIII ust. 4 SIWZ musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.W szczególności zgodnie z art. 46 ust. 4a Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w pkt VI SIWZ lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kreacja i koncepcja kampanii
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach