Miasto Katowice ogłasza przetarg
- Adres: 40-098 Katowice, ul. Młyńska 4
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 2593302 , fax. 32 2593303
- Data zamieszczenia: 2014-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Katowice
ul. Młyńska 4 4
40-098 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 2593302, fax. 32 2593303 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kampania wewnętrzna - Katowice. Dla odmiany - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Opis przedmiotu zamówienia: Opracowanie koncepcji i realizacja regionalnej kampanii reklamowej na nośnikach reklamy zewnętrznej, której celem jest promocja Miasta Katowice zgodna ze Strategią Promocji Katowic 2) W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: 1. opracowania koncepcji kampanii reklamowej obejmującej elementy wskazane w niniejszym Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, 2. przygotowania projektów reklam obejmujących wszystkie wymagane przez zamawiającego nośniki, 3. zakupu powierzchni reklamowej zgodnie z ofertą w oparciu opisane poniżej wymagania, 4. opracowania, składu i przygotowania do druku folderu 5. opracowania wskaźników oceny skuteczności kampanii oraz przeprowadzenia badania pozwalającego ocenić skuteczność kampanii oraz postrzeganie marki Katowice uwzględniając pre test oraz post test. 6. opracowania w uzgodnieniu z Zamawiającym przed podpisaniem umowy harmonogramu emisji reklam (wynikających z pkt 2 SOPZ uwzględniający terminy wskazane w pkt 6 SOPZ, 3) Całość kampanii promocyjnej winna być ujęta w niżej wymienionych dokumentach załączonych do oferty - wstępny projekt reklamy bilboardowej, - wstępny projekt zawartości folderu, 4) Kampania winna być dopasowana do zapisów Strategii Promocji Katowic w tym Systemu Identyfikacji Wizualnej Katowic. 5) Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 6 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wysokość i forma wadium 1) Wykonawca powinien zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium przetargowe w wysokości 10 000 zł. 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 2. Miejsce wniesienia wadium 1) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy na nw. konto Urzędu Miasta Katowice: ING Bank Śląski S.A. VII Oddział w Katowicach ul. Sokolska 34 nr 58 1050 1214 1000 0007 0000 5481 z dopiskiem wadium dla zamówienia pn. Kampania wewnętrzna Katowice. Dla odmiany. 2) Ksero dowodu wpłaty wadium należy załączyć do oferty. 3) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innej formie niż pieniądzu (gwarancje lub poręczenia - bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie) winien być zdeponowany w Wydziale Księgowo - Rachunkowym (Katowice ul. Rynek 1, III p. pokój 316), w godzinach od 8:00 - 14:00. Potwierdzona przez wykonawcę kopia ww. dokumentu powinna być załączona do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Atrakcyjność kampanii promocyjnej
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.katowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ROPS.PSO.3321.11.2016 - Wybór realizatora kampanii informacyjno-promocyjnej na temat ekonomii społecznej w ramach projektu pn. Współpraca się opłaca - koordynacja sektora ekonomii społecznej w województwie śląskim realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego z siedzibą w Katowicach
Dodano: 2016-07-15 - Przygotowanie i przeprowadzenie regionalnej kampanii informującej o Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Śląskiego (RPO WSL) na lata 2014-2020
Dodano: 2016-06-24 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej oraz obsługi eventowej Dni Otwartych Funduszy Europejskich 2016 w województwie śląskim
Dodano: 2016-03-14 - Zaplanowanie i przeprowadzenie regionalnej kampanii informującej o Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2015-07-15
Zorganizowanie i przeprowadzenie kampanii promującej wdrożenie i działanie projektu Śląskiej Karty Usług Publicznych
Dodano: 2015-05-18- Zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej dotyczącej Dni Otwartych Funduszy Europejskich 2015 w województwie śląskim
Dodano: 2015-03-20 - Kampania zewnętrzna Katowice. Dla odmiany
Dodano: 2014-11-28 - Zaplanowanie i przeprowadzenie regionalnej kampanii podsumowującej realizację Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 oraz informującej o uruchomieniu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2014-09-22 - Zaplanowanie i przeprowadzenie regionalnej kampanii podsumowującej realizację Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013
Dodano: 2014-06-30 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii outdoorowej (wizerunkowo - informacyjnej) promującej tereny inwestycyjne w Zawierciu na nośnikach reklamowych typu billboard przy drogach krajowych nr 1 (E75) oraz nr 86.
Dodano: 2014-04-03