Przetargi.pl
Zapewnienie obsługi technicznej budynków Gminy Michałowice

Gmina Michałowice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-816 Michałowice, Aleja Powstańców Warszawy
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 350 91 91, , fax. 22 350 91 01
  • Data zamieszczenia: 2020-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałowice
    Aleja Powstańców Warszawy 1
    05-816 Michałowice, woj. mazowieckie
    tel. 22 350 91 91, , fax. 22 350 91 01
    REGON: 01326929000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.michalowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zapewnienie obsługi technicznej budynków Gminy Michałowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa techniczna budynków użyteczności publicznej znajdujących się na ternie gminy Michałowice, polegająca głównie na zapewnieniu bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji obiektów, utrzymaniu nieruchomości w stanie niepogorszonym, we właściwym stanie technicznym i estetycznym oraz wykonywaniu i nadzorowaniu bieżącej obsługi nieruchomości w zakresie konserwacji, napraw bieżących i przeglądów technicznych. Przedmiotem zamówienia objęte są budynki stanowiące własność Gminy Michałowice w tym: Część I - budynek użyteczności publicznej o funkcji kulturowo oświatowej (Michałowice, Raszyńska 34); Część II - budynek Urzędu Gminy Michałowice (Reguły, Al. Powstańców Warszawy 1); Część III - budynki świetlic gminnych (Reguły, ul. Wiejska 13; Opacz – Kolonia, ul. Ryżowa 90; Granica, ul. Czeremchy 1; Nowa Wieś, ul. Główna 52b; Komorów Wieś, ul. Kaliszany 18) W ramach zamówienia obejmującego bieżącą konserwację i naprawy urządzeń oraz przeglądy techniczne a także naprawy nie objęte gwarancją Wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzania serwisu technicznego obiektów co najmniej raz w tygodniu przez 1-2 godziny. Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia w ciągu miesiąca od dnia zawarcia umowy Harmonogramu Konserwacji i Przeglądów dla każdego obiektu oddzielnie na cały okres obowiązywania zamówienia, obejmujących wszystkie urządzenia i instalacje znajdujące się w danym obiekcie. Opracowany Harmonogram Wykonawca przedłoży do akceptacji Zamawiającego, a po jej uzyskaniu zobowiązany będzie do wdrożenia go i przestrzegania przez cały czas realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania zgłoszeń o awariach bądź usterkach przez 24 godz./dobę przez 7 dni w tygodniu (również w niedziele i święta) w sposób telefoniczny bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej. Ponadto Wykonawca realizujący zamówienie zobowiązany będzie do podejmowania reakcji maksymalnie w czasie 2 godzin od zgłoszenia Zamawiającego, czas ten nie dotyczy sytuacji zagrażających funkcjonowaniu budynku lub zagrażającym bezpieczeństwu ludzi lub mienia w takich przypadkach Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego podjęcia działań. Przez czas reakcji Zamawiający przyjmuje czas pomiędzy zgłoszeniem Zamawiającego o awarii lub usterce a rozpoczęciem fizycznych działań przez Wykonawcę w lokalizacjach objętych zakresem zamówienia. Wykonawca przed przystąpieniem do prac zobowiązany będzie do każdorazowego informowania o tym fakcie Zamawiającego najpóźniej 2 dni robocze przed przystąpieniem do prac objętych zamówieniem. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w „Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ (Załącznik nr10A do SIWZ do Załącznik nr 10C do SIWZ). Zamawiający pokrywa koszty materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do konserwacji. Wynagrodzenie za wykonanie umowy będzie wynagrodzeniem ryczałtowym i nie podlega zmianom. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie po wystawieniu faktury za wykonane usługi nie częściej niż jeden raz w miesiącu. Prace składające się na przedmiot umowy należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z przepisami prawa z zachowaniem przepisów bhp i p.poż. oraz uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji prac. Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.) osoby wykonujące czynności związane z serwisem technicznym obiektów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że posiada odpowiedni certyfikat dla przedsiębiorców uprawniający do wykonywania instalacji, konserwacji lub serwisowania urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych lub pomp ciepła, zgodnie z art. 29 ustawy z dnia 15.05.2015r o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Pzp w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych. zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda, aby przedstawiony mu dokument (lub dokumenty) określał w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, oznacza, że podmiot udostępniający zasoby zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą; Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, Zamawiający ŻĄDA od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów określonych w pkt. .3 tj. dokumentów składanych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu, BEZ DODATKOWEGO WEZWANIA, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych według wzoru określonego w załączniku nr 9 do SIWZ .Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 11.2.3 SIWZ: ppkt. 1–3 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach