Przetargi.pl
Wykonanie fizycznych kopii eksponatów druków i rękopisów na wystawę stałą MHP

Muzeum Historii Polski ogłasza przetarg

  • Adres: 01-538 Warszawa, ul. Gwardii 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Historii Polski
    ul. Gwardii 1
    01-538 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 140530761
  • Adres strony internetowej zamawiającego: muzhp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie fizycznych kopii eksponatów druków i rękopisów na wystawę stałą MHP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kopii fizycznych obiektów, które znajdą się na wystawie stałej w Muzeum Historii Polski w Warszawie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 – 1d do SWZ.3. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV)50000000-5 – usługi renowacyjne i konserwacyjne50800000-3 – różne usługi w zakresie napraw i konserwacji4. Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych w przedmiotowym postępowaniu. 5. Zamawiający zastrzega, że dokumentacja udostępniona w trakcie przetargu Wykonawcom ubiegającym się o uzyskanie zamówienia publicznego zostanie wykorzystana wyłącznie na potrzeby przygotowania oferty. Udostępniona dokumentacja nie może być przekazywana innym podmiotom. Zamawiający zastrzega, że wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia publicznego zabezpieczą z należytą starannością udostępnioną dokumentację przed osobami trzecimi, a po zakończeniu postępowania usuną wszelkie pliki zawierające udostępnione informacje.6. Zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, a Wykonawca wyraża na powyższe zgodę. Podstawą uruchomienia zamówienia w zakresie prawa opcji będą zgłoszone potrzeby Zamawiającego oraz zagwarantowane środki finansowe.7. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w zakresie prawa opcji nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.8. Prawo opcji.Zamawiający może skorzystać z prawa opcji. W formularzu asortymentowo cenowym zamówienia podstawowego (załącznik nr 1 do SWZ) wskazał przedmioty do obligatoryjnego wykonania kopii.Natomiast w formularzu asortymentowo-cenowym zamówienia opcjonalnego (załącznik nr 1a do SWZ) wskazał pozycje, które może – ale nie musi zlecić do wykonania kopii.Wycena formularza zamówienia opcjonalnego pozwoli Zamawiającemu podjąć decyzje czy w ogóle i w jakiej cenie będzie mógł zlecić usługi z zamówienia opcjonalnego.Zamawiający podejmie decyzję o zleceniu usługi z zamówienia opcjonalnego nie później niż do dnia 31 stycznia 2025 r.Zamówienie podstawowe będzie realizowane po zawarciu umowy.9. Rozliczenie przedmiotu zamówienia objętego zakresem opcjonalnym nastąpi na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie w Formularzu asortymentowo-cenowym Wykonawcy.10. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu umowy objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.1. Zdolność techniczna lub zawodowa: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 80 kopii obiektów papierowych przeznaczonych do instytucji muzealnych3.2. Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) co najmniej 2 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki w specjalności starych druków i grafiki lub papieru i skóry, potrafiącymi wykazać praktykę w zawodzie co najmniej 12 miesięcy (okres studiów nie wlicza się do praktyki); w tym min. jedną która wykonała 80 obiektów papierowych przeznaczonych do instytucji muzealnych).(Zamawiający będzie punktował w kryterium oceny oferty wyższe - dłuższe doświadczenie osób skierowanych do realizacji tego zadania)Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, którego wzór stanowi załącznik nr 10 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach