Przetargi.pl
Zapewnienie interwencji Grup Patrolowo-Interwencyjnych oraz monitoringu sygnałów alarmowych na rzecz Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi

Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera ogłasza przetarg

  • Adres: 91348 Łódź, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6314 872; 871 , fax. 42 6314573
  • Data zamieszczenia: 2017-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera
    ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8
    91348 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6314 872; 871, fax. 42 6314573
    REGON: 00028853800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zapewnienie interwencji Grup Patrolowo-Interwencyjnych oraz monitoringu sygnałów alarmowych na rzecz Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie interwencji Grup Patrowolo-Interwencyjnych przez osoby wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz monitoringu sygnałów alarmowych na rzecz Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie interwencji Grup Patrolowo-Interwencyjnych (w dalszej treści zwanych „GP-I” przez osoby wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz monitoringu sygnałów alarmowych na rzecz Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi”. 2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej liczby osób wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej tj. minimum 2 osób wchodzących w skład GP-I w celu świadczenia doraźnych (na wezwanie) usług ochrony osób i mienia na rzecz Oddziału Toksykologii Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi. 3. Wykonawca zobowiązany będzie dysponować grupą interwencyjną (minimum 2 osoby – osoby musza być wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony) wyposażoną w pojazd, której zadaniem będzie, w przypadku zgłoszenia zagrożenia lub potrzeby wsparcia dotarcie do wskazanego obiektu w czasie nie dłuższym niż: • 10 minut w godzinach 19:00 - 7:00 od momentu otrzymania informacji – odebrania sygnału NAPAD; • 15 minut w godzinach 7:00 – 19:00 od momentu otrzymania informacji – odebrania sygnału NAPAD 4. Czasy dojazdu wskazany w pkt. 3 mogą ulec wydłużeniu w przypadku wystąpienia sytuacji niezależnych od Wykonawcy takich jak: nieprzejezdność dróg dojazdowych, korki drogowe, katastrofy, siła wyższa. 5. Przez „podjęcie interwencji” Zamawiający rozumie: a) niezwłoczne przybycie na miejsce zdarzenia GP-I w czasie nie dłuższym niż 10 lub 15 minut w zależności od pory dnia, liczonym od chwili odebrania sygnału NAPAD b) podjecie interwencji w obecności Zamawiającego, w przypadku wystąpienia bezpośredniego zagrożenia dla zdrowia lub życia ludzkiego (pacjenta lub pracownika Zamawiającego); c) Wykonawca i osoby, którymi Wykonawca posłuży się do wykonania przedmiotu zamówienia wykonują podczas interwencji polecenia pracowników Zamawiającego, mając na uwadze minimalizację zagrożenia dóbr osobistych, w stosunku do których podjęto interwencję. 6. Hasło do odwołania alarmu: zostanie ustalone przez Strony przy podpisaniu umowy. 7. Ze względu na fakt, że Zamawiający posiada własne urządzenia alarmowe (moduł nadawczy + pilot) i instalację systemu alarmowego, Zamawiający nie przewiduje zmiany lub wymiany urządzeń alarmowych i instalacji systemu alarmowego. Jeżeli Wykonawca będzie chciał dokonać zmiany/wymiany urządzeń alarmowych lub systemu alarmowego zobowiązany będzie tego dokonać na własny koszt i odpowiedzialność. Urządzenia zamontowane są w budynku niskim. 8. Średnia przewidywana ilość interwencji w miesiącu: 10-14 interwencji. Jest to jedynie przewidywana, szacunkowa ilość. Rzeczywista ilość interwencji jest uzależniona od ilości pacjentów przebywających na Oddziale Toksykologii. Zmiana ilości interwencji miesięcznych nie spowoduje ujemnych konsekwencji prawno-finansowych dla Zamawiającego. 9. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity z 2016r. Dz. U. poz. 1666 ze zm.), przez wykonawcę lub podwykonawcę (jeżeli wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy) a) 1 osoby nadzorującej wykonanie przedmiotu zamówienia (tj. zapewnienie interwencji Grup Patrolowo-Interwencyjnych oraz monitoringu) 2) Wykonawca zobowiązany jest zatrudniać na czas realizacji zmówienia osobę nadzorującą wykonanie przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę, a w przypadku rozwiązania umowy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę, wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby wykonującej ww. czynności. 3) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby nadzorującej wykonanie przedmiotu zamówienia, Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby nadzorującej wykonanie przedmiotu zamówienia w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności1 bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem, odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę, kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 5) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby nadzorującej wykonanie przedmiotu zamówienia Zamawiający nałoży karę umowną w wysokości określonej we wzorze umowy. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby nadzorującej wykonanie przedmiotu zamówienia. 6) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 7) Postanowienia, dotyczące dokumentowania realizacji zamówienia przy udziale osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz sankcje za nieprzestrzeganie ww. warunków realizacji zamówienia zostały opisane w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Zamawiający żąda dokumentów potwierdzających posiadanie takich kompetencji lub uprawnień, o ile obowiązek ich posiadania wynika z odrębnych przepisów, w szczególności: 1) koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 2) w przypadku zamówienia na usługi - dokumentu potwierdzającego status członkowski wykonawcy w określonej organizacji, od którego uzależnione jest prawo do świadczenia nabywanej przez zamawiającego usługi w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania Tj. aktualną koncesję wydaną przez MSW na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, zgodnie z wymogami ustawy z dn. 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 1432 z późn. zm.);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach