Przetargi.pl
Zaopatrzenie jednostek transportowych i sprzętu PZD Krotoszyn w materiały pędne, materiały eksploatacyjne i środki smarne w 2010 roku.

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. Transportowa 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7226531 , fax. 062 7226531
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Transportowa 1 1
    63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7226531, fax. 062 7226531
    REGON: 25086482400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkrotoszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaopatrzenie jednostek transportowych i sprzętu PZD Krotoszyn w materiały pędne, materiały eksploatacyjne i środki smarne w 2010 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zaopatrzenie jednostek transportowych i sprzętu PZD Krotoszyn w materiały pędne, materiały eksploatacyjne i środki smarne w 2010 roku. 1. Benzyna bezołowiowa Pb95 w ilości około 9.000 l 2. Olej napędowy ON w ilości około 25.000 l 3. Oleje silnikowe do silników benzynowych 15W40, klasy API min. SJ około 70 4. Oleje silnikowe do silników typu diesel 15W40, klasy API min. CG około 100 l 5. Oleje przekładniowe klasy min. GL-4 około 70 l 6. Oleje smarowe klasy min. SAE 30, API SA około 60 l OSM 2010 7. Płyn do chłodnic silnikowych (gwarantowana temp. krzepnięcia - 35°C
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Oferentów wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów, oświadczeń i wykazów określonych w SIWZ. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie analizy dokumentów przy zastosowaniu kryterium spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferent na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w art. 22 ustawy, przedłoży następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej o wpisaniu przedsiębiorcy do tej ewidencji - potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem oraz dokumenty określające uprawnienia przedstawicieli Oferenta do reprezentacji firmy, jeśli nie wynikają one z wyżej wymienionych odpisów i zaświadczeń. Dokumenty te muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. umowa spółki cywilnej), c)oświadczenie, że oferent: -posiada uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, -dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonywania danego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. d)oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, e)oświadczenie że oferent w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wykonał wszystkie zamówienia, a także, że wykonał je z należytą starannością, f)oświadczenie, że w odniesieniu do oferenta nie wszczęto postępowania upadłościowego lub nie ogłoszono jego upadłości, g)oświadczenie, że na oferenta (przedsiębiorcę) w ciągu ostatnich trzech lat nie została nałożona kara pieniężna, o której mowa w przepisach o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, za czyn nieuczciwej konkurencji polegający na przekupstwie osoby pełniącej funkcję publiczną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkrotoszyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach