Szkoła Podstawowa w Szczekarkowie ogłasza przetarg
- Adres: 21-100 Lubartów, Szczekarków 62
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 0-81 855 26 45
- Data zamieszczenia: 2013-08-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa w Szczekarkowie
Szczekarków 62 62
21-100 Lubartów, woj. lubelskie
tel. 0-81 855 26 45
REGON: 00118067100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spszczekarkow.pl/index.php
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła Podstawowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamówienie usług zarządzania Projektem Dodatkowy oddział przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Szczekarkowie realizowanym w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej PO KL - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi zarządzania projektem. 1. Koordynator Projektu - umowa cywilno prawna 80 godz./miesiąc x 23 miesiące = 1840 godz. Obowiązki koordynatora. - nadzór merytoryczny i finansowy nad zgodnością działań wszystkich osób zaangażowanych w realizację Projektu z harmonogramem realizacji Projektu, zadaniami wynikającymi z zawartych w związku z Projektem umów oraz budżetem określonymi we wniosku o dofinansowanie; - koordynacja wszelkich działań przewidzianych w Projekcie w celu jego skutecznej i sprawnej realizacji; - nadzór nad prawidłowym wykonywaniem umów podpisanych w związku z realizacją Projektu z Wykonawcami; - przeprowadzenie zamówień na pomoce dydaktyczne i usługę edukacyjną zgodnie z Ustawą Pzp; - przygotowanie pism związanych z realizacją Projektu, przygotowanie wniosków o płatność w części merytorycznej i finansowej, monitoring wskaźników osiągnięcia celów, sprawozdawczość, zarządzanie czasem i ryzykiem; - przygotowywanie w razie potrzeby projektów wszelkich niezbędnych zmian, korekt, poprawek itp. we wniosku o dofinansowanie, umowie o dofinansowanie i jej załącznikach; - opracowanie regulaminu uczestnictwa w Projekcie; - przygotowanie opisu wydatków (faktur i innych dowodów księgowych) pod kątem kwalifikacji do odpowiedniej linii budżetowej w ramach Projektu; - kontrola przebiegu rekrutacji; - kontakt z rodzicami uczestników Projektu, kadrą trenerską, wykonawcami; - nadzór nad zespołem kadry zarządzającej - księgowa, specjalista ds. rekrutacji; - nadzór nad kadrą trenerską; - rozliczanie czasu pracy nauczycieli realizujących zajęcia i prowadzonej przez nich dokumentacji; - prowadzenie Biura Projektu, archiwizacja dokumentacji projektowej; - opracowanie i nadzór nad szczegółowymi harmonogramami zajęć; - opiniowanie harmonogramów zajęć oraz programów autorskich; - współpraca z Instytucją Pośredniczącą - uczestniczenie w kontrolach Projektu oraz sporządzanie ewentualnych uzupełnień pokontrolnych również po zakończeniu realizacji Projektu; 2. Specjalista ds. rekrutacji - umowa cywilno prawna 50 godz. x 2 miesiące = 100 godz. Obowiązki specjalisty ds. rekrutacji. - rekrutacja uczestników - pomoc w prowadzeniu biura Projektu w czasie trwania rekrutacji - kompletowanie dokumentacji projektowej dotyczącej rekrutacji - opracowanie materiałów informacyjnych i promocyjnych - pomoc w prowadzeniu działań promocyjno-informacyjnych Projektu; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://uglubartow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie usług kadry zarządzającej oraz nauczycieli projektu pod nazwą Zabawa, nauka, wiedza współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach konkursu 2/POKL/9.1.2/2013
Dodano: 2014-08-25 - PEŁNIENIE FUNKCJI ASYSTENTA KOORDYNATORA W ZESPOLE SZKÓŁ PUBLICZNYCH IM. ŻOŁNIERZY WRZEŚNIA 1939 R. W MAJDANIE GÓRNYM W ROKU SZKOLNYM 2014 - 2015 W RAMACH PROJEKTU PT. WIEDZA I UMIEJĘTNOŚCI
Dodano: 2014-08-11 - Pełnienie funkcji koordynatora i asystenta ds. finansowych i logistyki szkolnego projektu STAŻ Z KORŻYKIEM SZANSĄ NA DOBRĄ PRACĘ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
Dodano: 2014-06-09 - Zarządzanie Projektem pn.: CZYSTA ENERGIA W POWIECIE RADZYŃSKIM
Dodano: 2014-05-29 - Koordynator szkolny w ramach projektu pn. Nauka - Praktyka - Sukces
Dodano: 2014-04-04 - Pełnienie funkcji koordynatora/ki projektu w ramach projektu Z wiedzą ku przyszłości współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2014-02-17 - Pełnienie funkcji koordynatora.
Dodano: 2014-01-03 - Pełnienie funkcji konsultanta w projekcie pt. Król jest tylko jeden! Szlak Jana III Sobieskiego jako transgraniczny produkt turystyczny (There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product)
Dodano: 2013-12-06 - Usługa pełnienia funkcji managera projektu INNOVA INVEST: inwestycje w innowacyjne przedsięwzięcia w Lubelskim Parku Naukowo Technologicznym znak sprawy LPNT/POIG.03.01.00/01/2013
Dodano: 2013-11-20 - Usługę pełnienie funkcji specjalisty/ki ds. sprawozdawczości, monitoringu i rozliczeń finansowych w ramach projektu Z wiedzą ku przyszłości współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Dodano: 2013-11-19