Urząd Gminy Tomaszów Lubelski ogłasza przetarg
- Adres: 22-600 Tomaszów Lubelski, ul. 29 Listopada 9
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 084 6643085 , fax. 084 6643873
- Data zamieszczenia: 2013-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Tomaszów Lubelski
ul. 29 Listopada 9 9
22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie
tel. 084 6643085, fax. 084 6643873
REGON: 00055096000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszowlubelski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługę pełnienie funkcji specjalisty/ki ds. sprawozdawczości, monitoringu i rozliczeń finansowych w ramach projektu Z wiedzą ku przyszłości współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia obejmuje usługę w zakresie wykonywania czynności i działań specjalisty/ki ds. sprawozdawczości, monitoringu i rozliczeń finansowych w ramach projektu pt. Z wiedzą ku przyszłości współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych w Zespole Szkół Publicznych im. Ordynacji Zamoyskiej w Sabaudii, dla której organem prowadzącym jest Gmina Tomaszów Lubelski., Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: Zakres obowiązków obejmuje realizację następujących zadań w Zespole Szkół Publicznych im. Ordynacji Zamoyskiej w Sabaudii. 1. Przygotowywanie dokumentacji i sprawozdań finansowych, 2. Opracowanie wniosków o płatność w zakresie postępu finansowego realizacji projektu, w tym sporządzenie ostatniego wniosku o płatność. 3. Monitorowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego projektu, 4. Przygotowywanie raportów okresowych z rzeczowych postępów realizacji projektu, 5. Realizacja zadań związanych z monitorowaniem produktów projektu tj.gromadzenie, analiza i archiwizacja list obecności, dzienników zajęć, 6. Realizacja zadań związanych z monitorowaniem twardych rezultatów projektu tj. gromadzenie, analiza i archiwizacja prac kontrolnych, wyników klasyfikacji, uzyskanych ocen uczniów, danych itp., 7. Realizacja zadań związanych z monitorowaniem miękkich rezultatów tj.ankiety, regularne wywiady itp., 8. Prowadzenie dokumentacji merytorycznej dotyczącej realizacji projektu, 9. Monitorowanie ewidencji godzin i zadań w projekcie, 10. Współpraca z personelem zarządzającym, 11. Kontrola przebiegu realizacji poszczególnych zadań, dbanie o terminowość realizacji zadań przez poszczególnych realizatorów projektu, 12. Niezwłoczne informowanie koordynatora projektu o jakichkolwiek okolicznościach mogących mieć wpływ na zmianę kosztów projektu. 13. Analizy ryzyka - raportowanie o zauważalnych nieprawidłowościach oraz przygotowanie scenariuszy działań naprawczych Projektu. 14. Obowiązek prowadzenia archiwizacji dokumentacji projektowej. 15. Przekazywanie Zleceniodawcy sprawozdań z przebiegu wykonywania przedmiotu umowy. 16. Rzetelne i terminowe sporządzanie sprawozdań kwartalnych, rocznych oraz końcowych z przebiegu realizacji projektu. 17. Prowadzenie stałego monitoringu działań w ramach założonego harmonogramu realizacji projektu. 18. Przygotowywanie na wezwanie Instytucji Wdrażającej wszelkich dodatkowych wyjaśnień i zestawień dotyczących realizowanego projektu, 19. Opracowywanie i przeprowadzanie wśród uczestników zajęć anonimowych ankiet oceniających. 20. Współpraca z pozostałym personelem wykonawczym projektu w zakresie sprawozdawczości, monitoringu i ewaluacji, oraz udział w sporządzaniu wniosków o płatność poprzez zbieranie i przetwarzanie niezbędnych danych z realizacji projektu. 21. Udział w spotkaniach zespołu projektowego; 22. prowadzenie bazy PEFS 23. Ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie będące własnością szkoły oraz Beneficjenta projektu - udostępnione na potrzeby realizacji projektu; 24. Realizacja pozostałych zadań zleconych niezbędnych z punktu widzenia prawidłowej realizacji projektu. Zadania, o których mowa powyżej Wykonawca obowiązany jest realizować w ciągu 80 godzin miesięcznie, co powinien udokumentować w ewidencji godzin pracy. Zgodnie z umową dotyczącą realizacji projektu, w terminie 30 dni kalendarzowych od zakończenia projektu wyznaczonego na 31.08.2014r. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i złożyć końcowy wniosek o płatność. W związku z tym na prośbę Zamawiającego, Wykonawca stawi się w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego w celu sporządzenia końcowego wniosku o płatność. Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie za świadczenie usługi w tym zakresie. 3.3. Specjalista ds. sprawozdawczości ,monitoringu i rozliczeń finansowych zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia. 3.4. Osoba pełniąca funkcję specjalista ds. sprawozdawczości, monitoringu i rozliczeń finansowych nie może być zatrudniona (dot. wyłącznie osób zatrudnionych w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL na podstawie stosunku pracy) w instytucjach uczestniczących w realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej ( Instytucji Pośredniczącej II stopnia), Regionalnych Ośrodkach EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej, chyba, że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie. 3.5. W przypadku zaangażowania Wykonawcy realizującego przedmiot zamówienia w więcej niż w jednym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia, obciążenie wynikające z pracy w kilku projektach nie może wykluczać prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia, łączne zaangażowanie w realizację zadań projektowych nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie.3.6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wraz z podpisaniem umowy złoży oświadczenie o zaangażowaniu w innych projektach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz nie występowaniu konfliktu interesów oraz podwójnego finansowania w przypadku zatrudnienia w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL. 3.7. Miesięczna ilość godzin pracy specjalisty ds. sprawozdawczości, monitoringu i rozliczeń finansowych wynosi 80 godzin. Łączna ilość godzin pracy specjalisty wynosi 800 godzin. 3.8. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1 usługi zarządzania projektem, inne niż w zakresie robót budowlanych 79.50.00.00-9 - Dodatkowe usługi biurowe. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszowlubelski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie usług kadry zarządzającej oraz nauczycieli projektu pod nazwą Zabawa, nauka, wiedza współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach konkursu 2/POKL/9.1.2/2013
Dodano: 2014-08-25 - PEŁNIENIE FUNKCJI ASYSTENTA KOORDYNATORA W ZESPOLE SZKÓŁ PUBLICZNYCH IM. ŻOŁNIERZY WRZEŚNIA 1939 R. W MAJDANIE GÓRNYM W ROKU SZKOLNYM 2014 - 2015 W RAMACH PROJEKTU PT. WIEDZA I UMIEJĘTNOŚCI
Dodano: 2014-08-11 - Pełnienie funkcji koordynatora i asystenta ds. finansowych i logistyki szkolnego projektu STAŻ Z KORŻYKIEM SZANSĄ NA DOBRĄ PRACĘ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
Dodano: 2014-06-09 - Zarządzanie Projektem pn.: CZYSTA ENERGIA W POWIECIE RADZYŃSKIM
Dodano: 2014-05-29 - Koordynator szkolny w ramach projektu pn. Nauka - Praktyka - Sukces
Dodano: 2014-04-04 - Pełnienie funkcji koordynatora/ki projektu w ramach projektu Z wiedzą ku przyszłości współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2014-02-17 - Pełnienie funkcji koordynatora.
Dodano: 2014-01-03 - Pełnienie funkcji konsultanta w projekcie pt. Król jest tylko jeden! Szlak Jana III Sobieskiego jako transgraniczny produkt turystyczny (There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product)
Dodano: 2013-12-06 - Usługa pełnienia funkcji managera projektu INNOVA INVEST: inwestycje w innowacyjne przedsięwzięcia w Lubelskim Parku Naukowo Technologicznym znak sprawy LPNT/POIG.03.01.00/01/2013
Dodano: 2013-11-20 - Pełnienie funkcji koordynatora/ki projektu w ramach projektu Z wiedzą ku przyszłości współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Dodano: 2013-11-19