Muzeum Łazienki Królewskie - Zespół Pałacowo-Ogrodowy ogłasza przetarg
- Adres: 00-460 Warszawa, ul. Agrykoli 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 50 60 197, 50 60 174 , fax. 022 50 60 174
- Data zamieszczenia: 2009-09-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Łazienki Królewskie - Zespół Pałacowo-Ogrodowy
ul. Agrykoli 1 1
00-460 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 50 60 197, 50 60 174, fax. 022 50 60 174
REGON: 01096372000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lazienki-krolewskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zamówienie publiczne realizowane w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206.000 EURO dostawa fabrycznie nowych wózków akumulatorowych dla Muzeum Łazienki Królewskie - Zespół Pałacowo - Ogrodowy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (wyprodukowanych w 2009 r.) wózków akumulatorowych (o napędzie elektrycznym) typu MELEX oraz wózka transportowego platformowego ze skrzynią ładunkową typu WAN. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341449007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie za?mó?wie?nia. W takim przypadku, Wykonawcy usta?nawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Jeżeli oferta złożona przez Wykonawców, o których mowa w ust. 2, została wybrana przez Zamawiającego jako najkorzystniejsza, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów wymaganych zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2 do SIWZ) 2) Wypełniony i podpisany formularz oferty (Załącznik nr 3 do SIWZ). 2. W zakresie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz niepodlegania wykluczeniu z przedmiotowego postępowania: 1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty żądane przez Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy , usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lazienki-krolewskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mobilnych platform wartowniczych (elektrycznych pojazdów patrolowych) dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu. SPRAWA NUMER: 09/2014/PN/POIN
Dodano: 2014-03-11 - Dostawa wolnobieżnego elektrycznego pojazdu samowyładowczego.
Dodano: 2013-06-26 - Dostawa wolnobieżnego elektrycznego pojazdu samowyładowczego
Dodano: 2013-06-03 - Dostawa mobilnych platform wartowniczych (elektrycznych pojazdów patrolowych) dla Ośrodka Reprezentacyjnego MON. Nr postępowania 4/POIN/2013
Dodano: 2013-05-20 - Dostawa akumulatorowych wózków bagażowych typu MELEX wraz z prowadzeniem przeglądów wynikających z DTR w okresie gwarancyjnym w podziale na 3 zadania.
Dodano: 2013-04-30 - Dostawa pojazdów elektrycznych
Dodano: 2012-10-25 - Dostawa pojazdów elektrycznych
Dodano: 2012-10-02 - Dostawa wolnobieżnego elektrycznego pojazdu samowyładowczego
Dodano: 2011-11-03 - Dostawa dwóch dwuosobowych wózków o napędzie elektrycznym
Dodano: 2010-10-13 - Dostawa wózka akumulatorowego przystosowanego do pokonywania stromizny (min. 20%)
Dodano: 2009-11-06