Przetargi.pl
Dostawa elementów wyposażenia parkowego

Zakład Usług Miejskich "Muniserwis" Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Przemysłowa 33
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 3640140 , fax. 024 3640141
  • Data zamieszczenia: 2009-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Miejskich "Muniserwis" Zakład Budżetowy
    ul. Przemysłowa 33 33
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 3640140, fax. 024 3640141
    REGON: 61005207400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muniserwis.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa elementów wyposażenia parkowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa n/w elementów wyposażenia parkowego: 1) ławka z oparciem B-16 standardowa (stelaż z odlewu żeliwnego, mocowany do podłoża, siedzisko i oparcie z desek drewnianych, 180x80(42)x47cm, wg karty katalogowej) w ilości do 5 sztuk 2) ławka bez oparcia B-22 standardowa (stelaż z odlewu żeliwnego, mocowany do podłoża, siedzisko z desek drewnianych, 180x42x42cm, wg karty katalogowej) w ilości do 6 sztuk 3) ławka bez oparcia modułowa (stelaż z odlewu żeliwnego, mocowany do podłoża, siedzisko z desek drewnianych, 180x42x47 cm - ławka o łącznej dł 23 mb, wg rysunku) w ilości do 23 mb 4) ławka bez oparcia modułowa (stelaż z odlewu żeliwnego, mocowany do podłoża, siedzisko z desek drewnianych, 180x42x47 cm, wg rysunku) ławka o długościach 3,4 mb+ 7mb+11mb w ilości do 22 mb 5) kosz na śmieci K-1 (kosz z blachy stalowej z elementami ozdobnymi na wolnostojącym słupku metalowym (typ S-2, mocowany jak słupek ogrodzeniowy S-2), hnad ziemią = 1m, wg projektu) w ilości do 12 sztuk 6) słupek ogrodzeniowy S-4 (odlew aluminiowy z wtopioną rurą stalową, będącą częścią konstrukcyjną, 35cm zabetonowaną w fundamencie, maskujący pierścień, hnad ziemią = 1m, wg projektu) w ilości do 139 sztuk 7) słupek ogrodzeniowy S-4 (odlew aluminiowy z wtopioną rurą stalową, będącą częścią konstrukcyjną, 35cm zabetonowaną w fundamencie, maskujący pierścień, hnad ziemią = 1m, z uchwytami do mocowania łańcucha wg projektu) w ilości do 15 sztuk 8) Przęsło ogrodzenia - typowe (z prętów stalowych, kwadratowych, nitowanych do płaskownika stalowego (połączenie umożliwiające przekoszenie przęsła), mocowanego do słupków S, wg projektu) w ilości do 110 sztuk 9) Przęsło ogrodzenia - skrajne (Jak PA: z prętów stalowych, kwadratowych, mocowanych do płaskownika stalowego (połączenie umożliwiające przekoszenie przęsła), mocowanego do słupków S wg projektu) w ilości 5 sztuk 10) Przęsło ogrodzenia - z herbem Płocka (Jak PA: z prętów stalowych, kwadratowych, mocowanych do płaskownika stalowego, mocowanego do słupków S, ze stylizowanym metalowym herbem miasta Płocka pośrodku, wg projektu) w ilości do 4 sztuki 11) Przęsło - łańcuch L (stalowy ósemka montowany do słupków wg projektu) w ilości do 37 mb 12) Pozioma osłona drzewa, OD-1OK (krata ozdobna wokół pnia, dzielona metalowa zabezpieczona antykorozyjnie, okrągła, ?160/?80x40, wg projektu) w ilości do 3 sztuki 13) Pergola (zgodnie z karta katalogową) wg projektu w ilości do 31 mb 14) Brama - strefa wejściowa wg rys. A-9 w ilości do 1 sztuka W/w przedmiot zamówienia będzie wykorzystany do wyposażenia parku na terenie Parku za Tumem przy Sądach - etap II. 2. Wykończenie i kolorystyka a) elementy żeliwne zabezpieczone antykorozyjnie i malowane na czarno - RAL 9004, półmatowo z efektem oksydowania, b) elementy aluminiowe malowane na czarno - RAL 9004, półmatowo z efektem oksydowania, c) elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie przez ocynkowanie i malowanie na czarno RAL-9004, półmatowo z efektem oksydowania, wyróżnione elementy (kuliste zakończenia prętów, herb) malowane na srebrno - RAL 9007, d) elementy drewniane impregnowane i lakierowane podwójnie na naturalny ciemnobrązowy kolor drewna, np. Macassar, e) wszystkie elementy łączeniowe trwałe, wandaloodporne, uniemożliwiające rozkręcenie i demontaż wyposażenia. Zabezpieczone antykorozyjnie i malowane j.w., f) ławki, niskie słupki ogrodzeniowe na stałe przytwierdzone do podłoża śrubami zabezpieczonymi antykorozyjnie i wandaloodpornymi. g) wykończenie i malowanie wszystkich elementów wykonane przez producentów 3. Dostawa materiału następować będzie sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego od dnia podpisania umowy do 30.08.2010r. Konkretny rodzaj materiałów budowlanych oraz ich ilość oznaczy każdorazowo Zamawiający w odrębnym zamówieniu przekazanym Wykonawcy. Zamawiający odpowiada wobec Wykonawcy za zapłatę za towar określony rodzajowo i ilościowo wyłącznie w powyższym zamówieniu. 4. Dostawca musi dysponować sprzętem niezbędnym do załadunku, przewozu i rozładunku przedmiotu zamówienia. 5. Miejsce dostawy w/w materiału plac budowy lub inne miejsca na terenie miasta Płocka wskazane przez Zamawiającego. UWAGI: 1) Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia, na rysunkach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację usług oraz zapewnią uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości udowodnienie równoważności spoczywa na Wykonawcy. 2) Materiały muszą posiadać odpowiednie aprobaty techniczne i świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie na terenie RP. 3) Zamawiający wymaga, aby elementy wyposażenia parkowego posiadały parametry techniczne i jakościowe nie gorsze niż materiały wykorzystane w etapie I w Parku na Wzgórzu Tumskim, a ponadto aby wygląd zewnętrzny oferowanych materiałów nie różnił się od materiałów wbudowanych w ramach I etapu. Obowiązek ustalenia i wykazania spełnienia powyższego warunku spoczywa na Wykonawcy składającym ofertę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 361512006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, tzn. prowadzoną działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1 -10 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1 - 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt 1), 4) spełnia każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt 2), 3) spełnią łącznie wszyscy Wykonawcy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale IV w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. II. Do oferty należy załączyć również: 1. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub w formie notarialnie poświadczonej kopii. 3. Informacje dotyczące podwykonawców - załącznik nr 3 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje zatrudnienia podwykonawców wpisuje nie dotyczy. W przypadku złożenia oferty wspólnej: - Wykonawcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. W powyższym przypadku przedsiębiorcy winni złożyć zgodne oświadczenie woli dotyczące wskazania podmiotu i jego rachunku bankowego, przez który przeprowadzane będą wszystkie operacje finansowe związane z przedmiotem zamówienia. Dokumenty, o których mowa w pkt I. 2 oraz pkt II.2 winien załączyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Załącznik nr 2 do SIWZ) winni złożyć wszyscy partnerzy składający ofertę wspólną (na jednym formularzu) lub lider konsorcjum w imieniu wszystkich. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (z wyjątkiem ust. II.2). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muniserwis.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną