Przetargi.pl
Zamówienie polegające na dostawie w ciągu 2010 roku oleju opałowego w ilości 35 000 litrów

Kożuchowski Ośrodek Kultury i Sportu "Zamek" ogłasza przetarg

  • Adres: 67-120 Kożuchów, ul. Klasztorna 14
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3553536 , fax. 068 3554119
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kożuchowski Ośrodek Kultury i Sportu "Zamek"
    ul. Klasztorna 14 14
    67-120 Kożuchów, woj. lubuskie
    tel. 068 3553536, fax. 068 3554119
    REGON: 97061423100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zamek@kozuchow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zamówienie polegające na dostawie w ciągu 2010 roku oleju opałowego w ilości 35 000 litrów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa oleju opałowego dla ogrzania budynków wraz z transportem. Dostawa będzie realizowana sukcesywnie partiami, zgodnie zleceniem Zamawiającego. Transport oleju do miejsca składowania dla ogrzania budynków, tj.: Kożuchowskiego Ośrodka Kultury i Sportu - Zamek, Kożuchów ul. Klasztorna 14 - 25 000 litrów Pawilon Hotelowy, Kożuchów ul. Zielonogórska 24 - 10.000 litrów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 231221009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) zagwarantują wykonanie całego zadania w oparciu o SIWZ, 2) zaoferują usługi spełniające wymagania określone przez zamawiającego, 3) zobowiążą się wykonać zadanie w terminie do 31 grudnia 2010 r., 4) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów, określonych w Rozdziale V SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta określająca cenę wykonania zamówienia. Ofertę należy złożyć wg formularza ofertowego z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1. 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP (zał. Nr2)W przypadku gdy wykonawca w celu spełnienia warunku wymienionego w art. 22 ust 1 pkt 2 będzie korzystał z pomocy innych podmiotów do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie danego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Dokument albo jego kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę stwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia ( wyciąg z rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 4.Upoważnienie do podpisania oferty w przypadku, gdy oferta zostanie podpisana przez osobę/osoby, których uprawnienie do dokonywania tej czynności nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamek.kożuchów.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach