Przetargi.pl
Dostawy oleju opałowego lekkiego w 2010 r.

Dom Pomocy Społecznej w Bełczu ogłasza przetarg

  • Adres: 66-130 Bojadła, Bełcze 19
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 352 32 27 , fax. 0-68 352 32 27
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Bełczu
    Bełcze 19 19
    66-130 Bojadła, woj. lubuskie
    tel. 0-68 352 32 27, fax. 0-68 352 32 27
    REGON: 97077998900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsbelcze.domypomocy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy oleju opałowego lekkiego w 2010 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa w 2010 roku oleju opalowego lekkiego w ilości 60 000 litrów, CPV 23.12.21.00.-9, miejsce dostawy DPS w Bełczu nr 19 66-130 Bojadła, jednorazowe tankowanie od 3 000 do 8 000 litrów, olej musi odpowiadać parametrom określonym w normie PN-C-96024:2001.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 231221009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamwiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. 1 O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki: 1.1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z art. 24, ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z 2007r.oraz z 2008 r. Nr 171 poz. 1058) 1.2.Spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29stycznia 2004r. (Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z 2007r.oraz z 2008 r. Nr 171 poz. 1058.). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Dokumenty wymagane w ofercie potwierdzające spełnienie warunków określonych w SIWZ: 2.1.Formularz oferty zgodny z załącznikiem nr 1 do SIWZ stanowiącym integralną część SIWZ. 2.2.Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z art. 24 ust 1 i 2 Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z 2007r.oraz z 2008 r. Nr 171 poz. 1058.) - załącznik nr 2. 2.3.Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. - załącznik nr 3 2.4. Aktualny dokument dopuszczający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.5Kopię aktualnej koncesji na obrót artykułem objętym zamówieniem. 2.6.Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz zaświadczenie z właściwego Oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.7.Wykonawca złoży oświadczenie, iż zapoznał się ze SIWZ, nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz, że zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty. 2.8.Zgodnie z art. 23 ust.1 Prawa zamówień publicznych wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia składając następujące dokumenty: a)Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielne dokumenty wymienione w pkt 2.2 - 2.6 b)Oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i upoważnionego do podpisania w ich imieniu umowy na realizację zamówienia. c)W formularzu oferty oraz na załącznikach wpisywane będą dane wykonawcy zbiorowego i podpisywane będą przez upoważnionego pełnomocnika. d)Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie, zostanie wybrana Zamawiający wymagać będzie przed zawarciem umowy w sprawie nn. zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. e)Zgodnie z art.141 Prawa zamówień publicznych Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.4 i 2.6, , niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty , o których mowa w. ppkt.1 i 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , a dokument o którym mowa w ppkt. 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa , można je zastąpić oświadczeniem Wykonawcy złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Brak jakiegokolwiek z ww dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania a oferta zostanie uznana za odrzuconą z zastrzeżeniem art.26 ust.3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsbelcze.domypomocy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach