Przetargi.pl
Zamówienie obejmuje zakup i dostawy z podziałem na pięć pakietów: Pakiet 1: Elektrokardiograf 1 szt. Pakiet 2: Łóżeczko dziecięce regulowane 5 szt. Pakiet 3: Wózek do transportu chorych 2 szt. Pakiet 4: Łaźnia wodna do rozmrażania osocza 1 szt. Pakiet 5:Mikser recepturowy 1 szt., waga laboratoryjna 1 szt.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sejnach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-500 Sejny, ul. dr. Edwarda Rittlera 2
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5162138 , fax. 087 5162341
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sejnach
    ul. dr. Edwarda Rittlera 2 2
    16-500 Sejny, woj. podlaskie
    tel. 087 5162138, fax. 087 5162341
    REGON: 79031734000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sejny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zamówienie obejmuje zakup i dostawy z podziałem na pięć pakietów: Pakiet 1: Elektrokardiograf 1 szt. Pakiet 2: Łóżeczko dziecięce regulowane 5 szt. Pakiet 3: Wózek do transportu chorych 2 szt. Pakiet 4: Łaźnia wodna do rozmrażania osocza 1 szt. Pakiet 5:Mikser recepturowy 1 szt., waga laboratoryjna 1 szt.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje zakup i dostawy z podziałem na pięć pakietów: Pakiet 1: Elektrokardiograf 1 szt. Pakiet 2: Łóżeczko dziecięce regulowane 5 szt. Pakiet 3: Wózek do transportu chorych 2 szt. Pakiet 4: Łaźnia wodna do rozmrażania osocza 1 szt. Pakiet 5:Mikser recepturowy 1 szt., waga laboratoryjna 1 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331232000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 6. Złożyli aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności. 7. Złożyli formularz ofertowy (załącznik nr 1), formularz ofertowo-cenowy (załącznik nr 3). 8. Posiadanie deklaracji zgodności CE, wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona w oparciu o kryterium spełnia nie spełnia na podstawie oświadczeń złożonych przez Wykonawców do oferty. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1). 2. Upoważnienie osoby / osób składających ofertę do reprezentowania Wykonawcy 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2). 4. Wypełniony formularz cenowy z pakietami bądź pakietem, którego oferta dotyczy (załącznik nr 3). 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 7. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Deklaracje zgodności CE, wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych. 10. Oświadczenie, że wykonawcy zapoznali się z SIWZ. Wszystkie kserokopie i odpisy ww dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (kopia dokumentu niepoświadczona za zgodność z oryginałem) spowoduje odrzucenie oferty. Zamawiający dopuszcza złożenie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: cena jednej roboczogodziny wraz z dojazdem serwisu pogwarancyjnego
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sejny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach