Augustowskie TBS "KODREM" Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 16-300 Augustów, ul. Komunalna 2
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 087 6432831 w. 14 , fax. 087 6431394
- Data zamieszczenia: 2009-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Augustowskie TBS "KODREM" Sp. z o.o.
ul. Komunalna 2 2
16-300 Augustów, woj. podlaskie
tel. 087 6432831 w. 14, fax. 087 6431394
REGON: 79050543200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kodrem.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbiórka i budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z towarzysząca infrastrukturą przy ul.Kościelnej 10 w Augustowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres rzeczowy: A.roboty rozbiórkowe istniejących budynków: 1.rozbiórka budynku mieszkalnego wielorodzinnego o wymiarach 9,98m x 17,28m, wysokości ok. 6,00 2.rozbiórka 3 budynków gospodarczych B.budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z towarzyszącą infrastrukturą i kompletnymi wewnętrznymi instalacjami wszystkich branż oraz technologią węzła cieplnego: 1.kubatura budynku - 2953,70 m? 2.powierzchnia użytkowa budynku - 658,50 m? 3,powierzchnia użytkowa lokali handlowych - 109,80 m? 4.powierzchnia zabudowy - 404,10 m? - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113404
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 PLN do upływu terminu skladania ofert
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 i art.24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U.z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z póź. zm.) oraz wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w szczególności: - wykonanie robót objętych zamówieniem powierzą osobom posiadającym odpowiednie branżowe uprawnienia budowlane w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych,elektroenergetycznych, telekomunikacyjnej - w okresie od 01.12.2004r do 01.12.2009r zrealizowali przynajmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością (za zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia uważa się wybudowanie z wykończeniem wewnętrznym budynku mieszkalnego wielorodzinnego lub o podobnym charakterze, o kubaturze minimum 3 000 m? ) pracom stanowiącym przedmiot zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Aktualny wyciąg z rejestru sądowego firmy lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesiący przed upływem terminu składania ofert. 3.Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Zaświadczenie z ZUS lub KRUS o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Potwierdzenie, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - polisa lub inny dokument potwierdzający fakt ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. 6.Wykaz osób i podmiotów przewidzianych do realizacji zamówienia, na załączniku nr 3 oraz dokumenty (dyplomy, uprawnienia) stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadają niezbędne uprawnienia. W przypadku powierzenia do realizacji podwykonawcom zakresu robót wymagających posiadania określonych uprawnień, należy osoby odpowiedzialne za ich realizację wymienić w załączniku nr 3 oraz dołączyć niezbędne uprawnienia. W przypadku osób nie będących pracownikami wykonawcy należy dołączyć pisemne zobowiązanie właściwych podmiotów do udostępnienia tych osób. 7.Wykaz ważniejszych prac zrealizowanych w okresie od 01.12.2004r do 01.12.2009r odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia na załączniku nr 4 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty, o których mowa w załączniku zostały wykonane z należytą starannością. 8.Wykaz posiadanych narzędzi i urządzeń na załączniku nr 5, niezbędnych do realizacji zadania. Wykaz musi obejmować, co najmniej sprzęt występujący w przedmiarze robót. 9.Dowód wniesienia wadium 10.W przypadku złożenia oferty wspólnej, wykonawcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych wykonawców lub ich uprawnionych przedstawicieli. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1, 2, 3, 4 winien załączyć każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. B. Dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Kosztorys ofertowy szczegółowy wg załączonych przedmiarów. Do kosztorysu załączyć tabelę elementów ze wskazaniem wartości za poszczególne elementy. 2.Wstępny harmonogram rzeczowo-finansowy robót. uwzględniający przedmiar robót w podziale na elementy robót.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kodrem.pl/cko/bip/index.php
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z towarzyszącą infrastrukturą przy ul. 1-go Pułku Ułanów Krechowieckich w Augustowie.
Dodano: 2016-05-25 - Budowa budynku socjalnego wielorodzinnego przy ul. Kamiennej w Łomży
Dodano: 2015-12-24 - Realizacja w ramach II etapu oś. Bacieczki VI budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 6 wraz z zagospodarowaniem terenu.
Dodano: 2015-04-03 - Realizacja w ramach II etapu oś. Bacieczki VI budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 6 wraz z zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2015-02-25 - Budowa czterech budynków gospodarczych w Zambrowie
Dodano: 2015-02-18 - Realizacja w ramach I etapu oś. Bacieczki VI budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 2 wraz z zagospodarowaniem terenu.
Dodano: 2014-03-21 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego
Dodano: 2014-01-28 - realizacja w ramach I etapu oś. Bacieczki VI budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 1 oraz nr 4A wraz z zagospodarowaniem terenu.
Dodano: 2013-05-29 - Realizacja w ramach I etapu oś. Bacieczki VI budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 1 oraz nr 4A wraz z zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2013-04-29 - Budowa budynku socjalnego w Kolnie przy ul. Łąkowej na działkach Nr geod.2477 i 2476/7
Dodano: 2013-03-25