Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg
- Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48343707100 , fax. +48343707170
- Data zamieszczenia: 2017-11-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
ul. Śląska 11/13
42-217 Częstochowa, woj. śląskie
tel. +48343707100, fax. +48343707170
REGON: 151399002 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamówienie na zakup i dostawę sprzętów i akcesoriów stanowiących wyposażenie hoteli, restauracji i doposażenie pracowni szkolnych oraz naczyń i akcesoriów gastronomicznych na potrzeby projektu „Zawodowa współpraca” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętów i akcesoriów stanowiących wyposażenie hoteli, restauracji i doposażenie pracowni szkolnych oraz naczyń i akcesoriów gastronomicznych na potrzeby projektu „Zawodowa współpraca”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ pn.: ”Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39220000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów. 2) Wykaz oferowanych produktów, jako załącznik nr 3 do SIWZ - w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Wykaz oferowanych produktów musi zawierać dane (producent, nazwa, typ, model, itp) umożliwiające jednoznaczną identyfikację oferowanego produktu. Wykaz musi zawierać spis oferowanych produktów z podaniem modelu, zastosowanych komponentów, parametrów oraz producenta. 3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż wyposażenia technologii kuchni w Przedszkolu Publicznym w Mesznej przy ul. Agrestowej 1
Dodano: 2023-04-05 - Dostawa i montaż wyposażenia technologii kuchni w Przedszkolu Publicznym w Mesznej przy ul. Agrestowej 1.
Dodano: 2023-04-05 - Dostawa wyposażenia stanowisk pracy w ramach projektu pn. „Poprawa jakości stanowisk pracy i działania szkoleniowe narzędziem eliminowania czynników ryzyka w miejscu pracy i promowania aktywności zawodowej. Zdrowy pracownik - bezpieczniejszy pacjent”. Oś priorytetowa: VIII. Regionalne kadry gospodarki opartej na wiedzy dla działania: 8.3. Poprawa dostępu do profilaktyki, diagnostyki i rehabilitacji leczniczej ułatwiającej pozostanie w zatrudnieniu i powrót do pracy dla poddziałania: 8.3.2. Realizowanie aktywizacji zawodowej poprzez zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej - III
Dodano: 2020-05-08 - Zakup i dostawa sprzętu i akcesoriów stanowiących wyposażenie pracowni szkolnych z architektury krajobrazu i gastronomicznych w ramach projektu.
Dodano: 2018-09-07 - „Dostawa i montaż wyposażenia obiektu przy ul. Szkolnej 5 w Jastrzębiu-Zdroju” w ramach zadania budżetowego: 000-U54-134-100 Przebudowa wraz z termomodernizacją budynku ul. Szkolna 5 w Jastrzębiu-Zdroju
Dodano: 2018-07-05 - „Uzupełnienie wyposażenia sanitarnego i meblowego w pracowniach zawodowych powiatu bieruńsko-lędzińskiego”
Dodano: 2018-05-28 - Zamówienie na zakup i dostawę sprzętów i akcesoriów stanowiących wyposażenie hoteli, restauracji i doposażenie pracowni szkolnych oraz naczyń i akcesoriów gastronomicznych na potrzeby projektu „Zawodowa współpraca”
Dodano: 2017-10-05 - Zakup i dostawa sprzętów i akcesoriów stanowiących wyposażenie hoteli, restauracji i doposażenie pracowni szkolnych oraz naczyń i akcesoriów gastronomicznych na potrzeby projektu „Zawodowa współpraca”
Dodano: 2017-03-07 - Zakup i dostawa sprzętu i akcesoriów hotelarskich i gastronomicznych na potrzeby projektu pn. „Zawodowa współpraca” – 2 części
Dodano: 2016-12-27