Zespół Szkół w Złotym Potoku ogłasza przetarg
- Adres: 42253 Złoty Potok, ul. Kościuszki 7
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 343 278 008 , fax. 343 278 067
- Data zamieszczenia: 2018-09-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Złotym Potoku
ul. Kościuszki 7
42253 Złoty Potok, woj. śląskie
tel. 343 278 008, fax. 343 278 067
REGON: 9672100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlpotok.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa sprzętu i akcesoriów stanowiących wyposażenie pracowni szkolnych z architektury krajobrazu i gastronomicznych w ramach projektu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu i akcesoriów stanowiących doposażenie pracowni szkolnych z architektury krajobrazu i gastronomicznych na potrzeby zajęć w ramach projektu ,,Lepsza jakość kształcenia-większa szansa na rynku pracy uczniów Zespołu Szkół im. Władysława Szafera w Złotym Potoku". Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Zespołu Szkół w Złotym Potoku. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działania 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałania 11.2.2. Wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39220000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony druk "OFERTA", stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę w druku OFERTA, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. 2. Szczegółowy wykaz oferowanych produktów określony w punkcie 6.2.1. SIWZ. 3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż wyposażenia technologii kuchni w Przedszkolu Publicznym w Mesznej przy ul. Agrestowej 1
Dodano: 2023-04-05 - Dostawa i montaż wyposażenia technologii kuchni w Przedszkolu Publicznym w Mesznej przy ul. Agrestowej 1.
Dodano: 2023-04-05 - Dostawa wyposażenia stanowisk pracy w ramach projektu pn. „Poprawa jakości stanowisk pracy i działania szkoleniowe narzędziem eliminowania czynników ryzyka w miejscu pracy i promowania aktywności zawodowej. Zdrowy pracownik - bezpieczniejszy pacjent”. Oś priorytetowa: VIII. Regionalne kadry gospodarki opartej na wiedzy dla działania: 8.3. Poprawa dostępu do profilaktyki, diagnostyki i rehabilitacji leczniczej ułatwiającej pozostanie w zatrudnieniu i powrót do pracy dla poddziałania: 8.3.2. Realizowanie aktywizacji zawodowej poprzez zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej - III
Dodano: 2020-05-08 - „Dostawa i montaż wyposażenia obiektu przy ul. Szkolnej 5 w Jastrzębiu-Zdroju” w ramach zadania budżetowego: 000-U54-134-100 Przebudowa wraz z termomodernizacją budynku ul. Szkolna 5 w Jastrzębiu-Zdroju
Dodano: 2018-07-05 - „Uzupełnienie wyposażenia sanitarnego i meblowego w pracowniach zawodowych powiatu bieruńsko-lędzińskiego”
Dodano: 2018-05-28 - Zamówienie na zakup i dostawę sprzętów i akcesoriów stanowiących wyposażenie hoteli, restauracji i doposażenie pracowni szkolnych oraz naczyń i akcesoriów gastronomicznych na potrzeby projektu „Zawodowa współpraca”
Dodano: 2017-11-07 - Zamówienie na zakup i dostawę sprzętów i akcesoriów stanowiących wyposażenie hoteli, restauracji i doposażenie pracowni szkolnych oraz naczyń i akcesoriów gastronomicznych na potrzeby projektu „Zawodowa współpraca”
Dodano: 2017-10-05 - Zakup i dostawa sprzętów i akcesoriów stanowiących wyposażenie hoteli, restauracji i doposażenie pracowni szkolnych oraz naczyń i akcesoriów gastronomicznych na potrzeby projektu „Zawodowa współpraca”
Dodano: 2017-03-07 - Zakup i dostawa sprzętu i akcesoriów hotelarskich i gastronomicznych na potrzeby projektu pn. „Zawodowa współpraca” – 2 części
Dodano: 2016-12-27