Przetargi.pl
Zamówienie na usługę prowadzenia obsługi bankowej Urzędu Skarbowego w Łasku

Urząd Skarbowy w Łasku ogłasza przetarg

  • Adres: 98-100 Łask, ul. 9 Maja 31
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 6752955 , fax. 043 671325
  • Data zamieszczenia: 2010-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Łasku
    ul. 9 Maja 31 31
    98-100 Łask, woj. łódzkie
    tel. 043 6752955, fax. 043 671325
    REGON: 73002044000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zamówienie na usługę prowadzenia obsługi bankowej Urzędu Skarbowego w Łasku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług bankowych w zakresie prowadzenia obsługi kasowej w siedzibie Urzędu Skarbowego w Łasku na rzecz zamawiającego poprzez: 1. Przyjmowanie - bez pobierania prowizji i opłat - wpłat gotówkowych z tytułu: - podatku dochodowego od osób fizycznych, - podatku od czynności cywilno prawnych, - podatku od spadków i darowizn, - podatków od towarów i usług, - mandatów karnych kredytowanych, grzywien w związku z dobrowolnym poddaniem się karze oraz kosztów postępowania orzeczonych przez Naczelnika Urzędu Skarbowego w Łasku, - wpłaty własne dot. np. zwrotu kosztów za telefony służbowe i zwrot części kosztów za świadczone usługi ZFŚS. 2. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wpłat gotówkowych, w stosunku do których podatnicy zobowiązani są na mocy ustawy do dokonywania zapłaty podatku na rachunek Urzędu Skarbowego w Łasku w formie polecenia przelewu. 3. Dokonywanie wypłat gotówkowych - bez pobierania opłat i prowizji z tytułu: - nadpłat i zwrotów podatku dla podatników, którzy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego nie są zobowiązani do posiadania rachunku bankowego dla celów prowadzonej działalności gospodarczej, - zwrotów niektórych wydatków związanych z budownictwem mieszkaniowym w związku ze zmianą stawki VAT na materiały budowlane, - innych wypłat na podstawie dyspozycji Zamawiającego. 4. Przekazanie na wskazany rachunek Zamawiającego w Narodowym Banku Polskim, środków nie podjętych przez osoby uprawnione do ich otrzymania, po upływie 60 dni od dnia przekazania tych środków przez Zamawiającego. 5. Prowadzenie obsługi kasowej w siedzibie Zamawiającego w dni robocze (poniedziałek, środa, czwartek, i piątek w godzinach 8:00-15:00 oraz we wtorek w godzinach 8:00-17:00) oraz w dodatkowych terminach na wniosek Zamawiającego. Obsługa kasowa prowadzona będzie w wydzielonym, przeszklonym boksie, usytuowanym na parterze o pow. 8,4 m2. 6. Przekazywanie wpłat, przyjętych w punkcie obsługi kasowej, na odpowiedni rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w NBP następnego dnia roboczego. 7. Stosowanie przy realizacji wszelkich wpłat podatkowych reguł, wzorów i norm prawnych zawartych w Rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 23.12.2008 r. w sprawie wzoru formularza wpłaty gotówkowej oraz polecenia przelewu na rachunek organu podatkowego (Dz. U. 236, poz. 1636)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wpłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach