Przetargi.pl
Zamówienie na roboty budowlane w Nadleśnictwie Brynek w roku 2010: Zadanie nr 1 Konserwacja rowów melioracyjnych Zadanie nr 2 Remont typowych przepustów

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Brynek ogłasza przetarg

  • Adres: 42-690 Brynek, ul. Grabowa 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2857491 , fax. 032 2857491
  • Data zamieszczenia: 2010-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Brynek
    ul. Grabowa 3 3
    42-690 Brynek, woj. śląskie
    tel. 032 2857491, fax. 032 2857491
    REGON: 27253624400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/web/brynek
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zamówienie na roboty budowlane w Nadleśnictwie Brynek w roku 2010: Zadanie nr 1 Konserwacja rowów melioracyjnych Zadanie nr 2 Remont typowych przepustów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1 Konserwacja rowów melioracyjnych Zadanie obejmuje konserwację rowów melioracyjnych o szerokości dna do 0,6 m., głębokości do 1,5 m., z namułem do 0,4 m. Długość rowów objęta konserwacją wynosi 10 km Zadanie 2 Remont typowych przepustów Zadanie obejmuje remont typowych przepustów o długości do 7,5 mb, rury VIPRO żelbetowe ? 60 cm. Ilość przepustów objętych remontem wynosi 5 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452220009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zadanie nr 1. Wadium - 1 500,00 zadanie nr 2. Wadium - 750,00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie 3/ Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej ubieganie się o udzielenie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ wypełniony formularz ofertowy (wg załączonych druków) - załącznik nr 2 b/ aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), c/ aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). d/ aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) e/ oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. l ustawy - załącznik Nr 5 do SIWZ f) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodów określonych art.24 ust. 1 - zał. Nr 7 g/ oświadczenie o niekaralności - załącznik Nr 4 do SIWZ h/ Oświadczenie, że w przypadku podpisania umowy posiadać będzie polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający fakt ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej (potwierdzone za zgodność z oryginałem).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wykonanie robót o charakterze określonym w poszczególnch zadaniach w przeciągu ostatnich 5 lat licząc od dnia 31.12.2009 wstecz
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/web/brynek
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach