Przetargi.pl
Usługi w zakresie przewozu i przechowywania zwłok ludzkich na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Tarnowskich Górach

Prokuratura Okręgowa w Gliwicach ogłasza przetarg

  • Adres: 44-102 Gliwice, ul. Dubois 16
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 7809100 , fax. 032 7809196
  • Data zamieszczenia: 2010-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Gliwicach
    ul. Dubois 16 16
    44-102 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 7809100, fax. 032 7809196
    REGON: 27773374200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.po.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie przewozu i przechowywania zwłok ludzkich na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Tarnowskich Górach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przewozu i przechowywania zwłok ludzkich na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Tarnowskich Górach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983700007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy składający ważną ofertę, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia, 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadają pojazdy samochodowe zarejestrowane jako karawany w ilości niezbędnej do prawidłowej realizacji usługi oraz dysponują odpowiednio wyposażonym pomieszczeniem do przechowywania zwłok, 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia. W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków, Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w rozdziale VI ust. 1 pkt 4-6 SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do wykazania braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1. W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków, Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w rozdziale VI ust. 1 pkt 2-3 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty (jak na załączonym druku lub w oparciu o załączony druk). 2) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia (jak na załączonym druku lub w oparciu o załączony druk). 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 4) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (jak na załączonym druku lub w oparciu o załączony druk). 5) Wykaz pojazdów samochodowych zarejestrowanych jako karawany, w ilości niezbędnej do prawidłowej realizacji usługi wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi pojazdami (jak na załączonym druku lub w oparciu o załączony druk), 6) Wykaz wyposażenia pomieszczenia do przechowywania zwłok wraz z informacją o podstawie dysponowania tym wyposażeniem (jak na załączonym druku lub w oparciu o załączony druk).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gliwice.po.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach