Przetargi.pl
Zamówienie na roboty budowlane polegające na budowie Otwartej Strefy Aktywności w wariancie podstawowym obejmującej minisiłownię oraz strefę relaksu przy obiekcie Internatu Międzyszkolnego w Starym Sączu, w ramach zadania pn. Powiatowa Otwarta Strefa Aktywności w Starym Sączu

Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, Jagiellońska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 18 41 41 600 , fax. +48 18 41 41 700
  • Data zamieszczenia: 2019-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego
    Jagiellońska 33
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. +48 18 41 41 600, fax. +48 18 41 41 700
    REGON: 49189318000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowosadecki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zamówienie na roboty budowlane polegające na budowie Otwartej Strefy Aktywności w wariancie podstawowym obejmującej minisiłownię oraz strefę relaksu przy obiekcie Internatu Międzyszkolnego w Starym Sączu, w ramach zadania pn. Powiatowa Otwarta Strefa Aktywności w Starym Sączu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie Otwartej Strefy Aktywności w wariancie podstawowym obejmującej minisiłownię oraz strefę relaksu przy obiekcie Internatu Międzyszkolnego w Starym Sączu. II. Inwestycja polega na budowie obiektów małej architektury, tj. sześciu urządzeń plenerowych do ćwiczeń fizycznych oraz tzw. strefy relaksu, w której zamontowane zostać powinny ławki, kosze na śmieci, tablica informacyjna, stół do gry w szachy i chińczyka, stojak na rowery wraz z wykonaniem opisanych powyżej robót budowlanych i nasadzeniem krzewów iglastych rodzaju tuja szmaragdowa. a) Zestawienie urządzeń do ćwiczeń: 1) Biegacz wolnostojący – 1 szt. 2) Stepper ruchomy – 1 szt. 3) Wahadło – 1 szt. 4) Prostownik pleców– 1 szt. 5) Wyciąg górny + wyciskanie siedząc – 1 szt. 6) Koła tai chi duże i małe – 1 szt. b) Strefa odpoczynku: 1) Ławka z oparciem montowana na stałe do podłoża – 6 szt. 2) Kosz na śmieci stalowy – 4 szt. 3) Stół do gry w szachy i chińczyka – 1 szt. 4) Stojak na rowery pięciostanowiskowy – 1 szt. 5) Tablica informacyjna OSA + Regulamin – 1 szt. 6) Krzewy Tuja szmaragdowa – 7 szt. Wykonawca w okresie gwarancji jakości i rękojmi zobowiązany będzie do przeprowadzenia przeglądów rocznych urządzeń, w trakcie których Wykonawca wykona niezbędne prace konserwacyjne. III. Zakres przedmiotowych robót budowlanych obejmuje w szczególności: a) wykonanie robót ziemnych związanych z przygotowaniem pod warstwy konstrukcyjne i fundamenty, b) wykonanie fundamentów dla urządzeń zgodnie z wytycznymi producenta, c) wykonanie i zagęszczenie kolejnych warstw podbudowy, d) dostawę i montaż urządzeń siłowni zgodnie ze specyfikacją w dokumentacji projektowej, e) dostawę i montaż ławek z oparciem, stojaka na rowery, koszów na śmieci, f) wykonanie i montaż tablicy z regulaminem oraz informacjami zgodnie z „Wytycznymi dotyczącymi obowiązków informacyjnych przy zadaniach inwestycyjnych dofinansowanych ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej” (wzór tablicy, jej opis oraz wytyczne są częścią Załącznika nr 1 do SIWZ), g) montaż nowych obrzeży betonowych 30 x 8 cm, h) wykonanie nawierzchni bezpiecznej z płytek z granulatu gumowego o gr. 3 cm o pow. 92,76 m2, i) nasadzenie zieleni, j) wywiezienie i utylizacja ziemi oraz gruzu po rozbiórkach. UWAGA: Niniejsze zamówienie nie obejmuje robót związanych z: • remontem pomieszczeń budynku Internatu Międzyszkolnego, • wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, • impregnacją konstrukcji więźby dachowej, • malowaniem elewacji budynku, • przebudową muru ogrodzeniowego wraz z przebudową wjazdu, • instalacjami elektrycznymi, • przebudową ogrodzenia z siatki, • wykonaniem utwardzenia terenu, • budową altany rekreacyjnej, • budową wiaty nad miejscem do składowania odpadów, • budową wiaty na potrzeby gospodarcze, • budową boiska do piłki siatkowej o nawierzchni piaskowej, • budową ogrodzenia posesji. IV. Miejsce realizacji robót budowlanych: teren Internatu Międzyszkolnego w Starym Sączu, ul. Daszyńskiego 15, 33-340 Stary Sącz, powiat nowosądecki, województwo małopolskie. V. Lokalizacja inwestycji: działka ewid. nr 1647/6, obręb Stary Sącz. VI. Budynek internatu, w sąsiedztwie którego prowadzone będą roboty budowlane jest obiektem użytkowanym zgodnie z jego przeznaczeniem. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób zapewniający niezakłócone użytkowanie obiektu oraz zachowanie bezpieczeństwa osób znajdujących się w obiekcie i w jego pobliżu. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić swobodny i bezpieczny dostęp do budynku oraz do terenu wokół budynku nieobjętego procesem inwestycyjnym. Prace powinny być prowadzone w uzgodnieniu z Dyrektorem placówki. VII. Szczegółowy zakres przedmiotowych robót budowlanych został określony za pomocą dokumentacji projektowej (zwanej również „dokumentacją techniczną”), stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ. Na dokumentację projektową składają się: a) projekt zagospodarowania terenu oraz robót remontowych w branży architektoniczno - konstrukcyjnej, b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), c) BIOZ, d) karty techniczne proponowanych urządzeń, e) wzór tablicy informacyjnej dwustronnej oraz „Wytyczne dotyczące obowiązków informacyjnych przy zadaniach inwestycyjnych dofinansowanych ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej i Sportu”, f) przedmiar robót. Wskazane roboty budowlane mają być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną oraz dokumentacją projektową, przy czym projekt zagospodarowania terenu oraz robót remontowych w branży architektoniczno – konstrukcyjnej, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz BIOZ obejmują szerszy zakres robót nieobjęty niniejszym zamówieniem (patrz akapit „UWAGA” powyżej w pkt II siwz). Zapisy STWiORB odnoszące się do przedmiotu zamówienia zawarte są w zeszytach ST-00, ST-07, ST-08 oraz ST-09. Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia oraz na fakt, że zakres rzeczowy robót podlega zgłoszeniu robót, wszelkie zapisy w dokumentacji projektowej dotyczące obmiaru robót, wynagrodzenia kosztorysowego, pozwolenia na budowę, kierownika budowy oraz dziennika budowy tracą moc. VIII. UWAGA: Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia za wykonane roboty, przedmiar robót będący częścią Załącznika nr 1 do SIWZ stanowi jedynie materiał informacyjny co do rodzaju robót objętych niniejszym zamówieniem, zatem wykonawca nie może powoływać się na przedmiar jako podstawę wyceny oferty. Zamawiający dokonał w dniu 26.05.2017 r. zgłoszenia robót budowlanych objętych niniejszym postępowaniem do organu architektoniczno – budowlanego dla Powiatu Nowosądeckiego (Wydział Budownictwa, Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu), który nie wniósł sprzeciwu w przedmiocie wykonania robót. Zakres przedmiotowych robót został uzgodniony z Małopolskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków – pismo znak: OZNS.5183.231.2017.AR.1 z dnia 31.05.2017 r. IX. UWAGA: Podane w dokumentacji technicznej, ewentualne znaki towarowe, patenty, pochodzenie, nazwy własne towarów lub ich producentów, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. X. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia opisuje przedmiot zamówienia w sposób wyczerpujący i kompletny. Jednakże w celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia zamawiający umożliwia dokonanie przez wykonawcę (na własny koszt) oględzin miejsca, w którym nastąpi realizacja przedmiotu zamówienia i jego otoczenia. Zaleca się również szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją techniczną. Wykonawcy zainteresowani dokonaniem oględzin miejsca realizacji zamówienia, zobowiązani są zgłosić ten fakt do dnia 08.08.2019 r. Kierownikowi Zespołu Zamówień Publicznych i Inwestycji w Starostwie Powiatowym w Nowym Sączu – Panu Piotrowi Piechnikowi, pisemnie, faksem (18 41 41 700) lub mailem (powiat@nowosadecki.pl). O terminie przeprowadzenia oględzin zainteresowani wykonawcy zostaną poinformowani pisemnie, faksem lub mailem. XI. Zamawiający wymaga, by na przedmiotowe roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia wykonawca udzielił minimum 5 - letniej gwarancji jakości i rękojmi (uwaga: okres gwarancji jakości i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert – patrz pkt 19 SIWZ). Okres gwarancji jakości i rękojmi liczony jest od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca w okresie gwarancji jakości i rękojmi zobowiązany będzie do przeprowadzenia przeglądów rocznych urządzeń, w trakcie których Wykonawca wykona niezbędne prace konserwacyjne. XII. Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą od ceny całkowitej brutto podanej w ofercie wykonawcy. Ubezpieczenie (polisa OC) musi być ważne na dzień zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć zamawiającemu przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie w/w ubezpieczenia OC. W przypadku, gdy polisa wygasa w trakcie trwania umowy na realizację zamówienia, wykonawca jest zobowiązany do przedłużenia polisy lub zawarcia nowej umowy ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą od ceny całkowitej brutto podanej w ofercie wykonawcy i przedłożenia zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia OC. Tym samym wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą od ceny całkowitej brutto podanej w ofercie wykonawcy. W przypadku, gdy wykonawca nie przedłoży poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii dokumentu potwierdzającego przedłużenie polisy OC lub zawarcie nowej umowy ubezpieczenia, zamawiający może rozwiązać umowę na realizację zamówienia. XIII. Wykonanie przedmiotu zamówienia przebiegać będzie zgodnie z postanowieniami zawartymi w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. XIV. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Do oferty należy dołączyć dokument/-y wskazujący/-e, że osoba/-y podpisująca/-e ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest/są do tej czynności umocowana/-e, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ono poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub przez notariusza. Jeżeli prawo do podpisania oferty nie będzie wynikać bezpośrednio z pełnomocnictwa albo innych dostępnych dla zamawiającego dokumentów, zamawiający dokona w pierwszej kolejności sprawdzenia prawa do podpisania oferty (reprezentowania wykonawcy) w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego. W przypadku braku takiej informacji lub jakichkolwiek wątpliwości z nią związanych zamawiający wezwie wykonawcę do złożenia stosownych pełnomocnictw. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do składania w imieniu wykonawcy oświadczeń woli i wiedzy oraz poświadczania za zgodność z oryginałem ewentualnych kopii dokumentów składanych w postępowaniu. II. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta złożona przez spółkę cywilną traktowana jest jako oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa. Wszelka korespondencja kierowana będzie wyłącznie do podmiotu występującego jako pełnomocnik. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu ocenia się łącznie w stosunku do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przy czym warunek udziału w postępowaniu określony w pkt III.1.3 niniejszego ogłoszenia winien spełniać samodzielnie co najmniej jeden z tych wykonawców, z zastrzeżeniem, że żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W przypadku udzielenia zamówienia konsorcjum (tzn. wykonawcy określonemu w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp) zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda przedłożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców. III. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 369). Formularz oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego wraz z informacją o wykonawcach, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z tych wykonawców. IV. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. V. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach