Przetargi.pl
Zamówienie na prace remontowe w budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy ul. Kościuszki 3

Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, Jagiellońska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 18 41 41 600 , fax. +48 18 41 41 700
  • Data zamieszczenia: 2017-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego
    Jagiellońska 33
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. +48 18 41 41 600, fax. +48 18 41 41 700
    REGON: 491893180
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zamówienie na prace remontowe w budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy ul. Kościuszki 3
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - prace remontowe w budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy ul. Kościuszki 3: CZĘŚĆ 1: Remont pokrycia dachu i kominów wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy ul. Kościuszki 3: • remont pokrycia dachu wraz z obróbkami; • remont konstrukcji dachu; • orynnowanie; • remont istniejących kominów wraz z wykonaniem kompletnego dodatkowego przewodu kominowego, • roboty towarzyszące: - docieplenie fragmentu stropu nad ostatnią kondygnacją, - docieplanie fragmentu ścian zewnętrznych, - wykonanie podsiębitki, - montaż wyłazu strychowego EI-30, - montaż wyłazu dachowego, - montaż ław kominiarskich, - montaż płotków śniegowych, - demontaż wieżyczki, - modernizacja instalacji elektrycznej w poziomie strychu, - montaż instalacji odgromowej dachu, - rusztowania. CZĘŚĆ 2: Remont instalacji wewnętrznych istniejących sanitariatów wraz z odnowieniem pomieszczeń po robotach wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy ul. Kościuszki 3: • instalacja C.O.; • instalacja wodna; • instalacja kanalizacyjna. Szczegółowy zakres przedmiotowych robót budowlanych został określony za pomocą dokumentacji technicznych, przedmiarów robót oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących odpowiednio załączniki nr 4 i 5 do specyfikacji. Przedmiary robót będące częścią załączników nr 4 i 5 do niniejszej SIWZ stanowią materiał informacyjny co do rodzaju robót objętych niniejszym zamówieniem, zatem nie mogą być przedmiotem powoływania się przez wykonawcę jako podstawa wyceny oferty. UWAGA: 1) W dokumentacji technicznej, we wszystkich pozycjach, w których występuje nazwa producenta zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania produktów równoważnych tzn. o nie gorszych parametrach technicznych niż te, które posiadają produkty wskazane za pomocą znaku towarowego czy pochodzenia. 2) W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 3) Budynek w całym okresie realizacji niniejszego zamówienia będzie użytkowany. Wykonawca musi w taki sposób zorganizować roboty budowlane, aby możliwe było niezakłócone użytkowanie obiektu. Wykonawca w trakcie realizacji robót budowlanych musi zapewnić również bezpieczeństwo osobom przebywającym w budynku. 4) Zamawiający wymaga, by na przedmiotowe roboty wykonawca udzielił co najmniej 5 - letniej rękojmi i co najmniej 5 - letniej gwarancji jakości. Zamawiający nie dopuszcza różnych okresów rękojmi i gwarancji (okres rękojmi i gwarancji ma być taki sam). 5) Specyfikacja opisuje przedmiot zamówienia w sposób kompletny. Jednakże w celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia zamawiający umożliwia i zaleca dokonanie przez wykonawcę (na własny koszt) oględzin miejsca, w którym nastąpi realizacja przedmiotu zamówienia i jego otoczenia oraz szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją. W sprawie dokonania oględzin proszę się kontaktować z Panią Bożeną Szymańską – Zastępcą Dyrektora Wydziału Administracyjnego, tel. 18 41 41 822.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach