Powiatowy Zarząd Dróg w Ostrowie Wielkopolskim ogłasza przetarg
- Adres: 63400 Ostrów Wielkopolski, ul. Staszica
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 735-51-66 , fax. (062) 735 51 66
- Data zamieszczenia: 2018-02-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Ostrowie Wielkopolskim
ul. Staszica 1
63400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
tel. 062 735-51-66, fax. (062) 735 51 66
REGON: 25086406600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat-ostrowski.pl/folder/3810; http://bip.wokiss.pl/pzd_ostrow/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamówienie na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót drogowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych dotyczących nw. zadań drogowych: 1) Zadanie nr 1 „Budowa drogi dla rowerów na odc. Ostrów Wielkopolski-Lewków-Michałków w ciągu dróg powiatowych nr 5299P i 5300P na odc. dł. ok. 5,7km”. Zakres robót budowlanych podlegających nadzorowi inwestorskiemu obejmuje m.in. niżej wymienione roboty drogowe: roboty przygotowawcze (wycinka drzew, pomiarowe); roboty ziemne; roboty rozbiórkowe (rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej; rozebranie nawierzchni z kostki betonowej, rozbiórka nawierzchni bitumicznej, rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego, rozbiórka krawężników; rozebranie ścieków z elem. betonowych); roboty odwodnieniowe ( drenaż rurowy DN160 PVC-U; kanały z rur gładkościennych DN160 PVC-U, kanały z rur gładkościennych DN250 PVC-U, kanały z rur gładkościennych DN 315 PVC-U, kanały z rur gładkościennych DN400 PVC-U, kanały z rur gładkościennych DN500 PVC-U; studzienki rewizyjne i zbiorcze drenażowe o śr. 800-1000mm, studzienki kanalizacyjne z tworzyw sztucznych DN600mm z włazem D400; studnie chłonne z kręgów betonowych o śr. 1000mm; studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200mm; studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 2000mm, studzienki ściekowe o śr. 500mm z gotowych elem. betonowych) ustawienie krawężników na ławie betonowej; wykonanie ścieków przykrawężnikowych z kostki betonowej; ustawienie obrzeży betonowych na podsypce cem.-piaskowej; wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm; wykonanie ścieżki rowerowej z bet. asfaltowego gr. 4 cm; wykonanie zjazdów na posesję z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm; wykonanie zjazdu publicznego z bet. asfaltowego gr. 5 cm; frezowanie nawierzchni bitumicznej; wykonanie poszerzenia jezdni; odtworzenie nawierzchni bitumicznej; wykonanie poboczy jezdni utwardzonych mieszanką granitową; odtworzenie i oczyszczenie rowów przydrożnych; regulacje pionowe studzienek, zaworów, kratek ściekowych wykonanie oznakowanie poziomego i pionowego; roboty towarzyszące (przestawienie latarni oświetlenia ulicznego); inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza. Szczegółowy zakres robót budowlanych podlegających nadzorowi inwestorskiemu określony jest w projekcie budowlanym, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót udostępnionych na stronie http://bip.powiat-ostrowski.pl/artykul/6369 oraz dostępny jest w siedzibie Zamawiającego w Powiatowym Zarządzie Dróg w Ostrowie Wielkopolskim w dniach i godzinach pracy urzędu od 7:00 do 15:00, pok. nr 8 – Inwestycje. Łączna wartość inwestycji (kosztorys ofertowy Wykonawcy robót): 3.427.136,54 zł brutto 2) Zadanie nr 2: „Przebudowa drogi nr 5299P-budowa drogi dla rowerów na ul. Limanowskiego w Ostrowie Wielkopolskim (odc. od Al. Słowackiego do ul. Kaliskiej)”. Zakres robót budowlanych podlegających nadzorowi inwestorskiemu obejmuje m.in. niżej wymienione roboty drogowe: roboty przygotowawcze, pomiarowe; roboty ziemne; roboty rozbiórkowe (rozebranie nawierzchni z kostki betonowej; rozebranie nawierzchni z mas min. – bitumicznych; rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego, rozbiórka krawężników wraz z ławą; rozebranie obrzeży); ustawienie krawężników na ławie betonowej; ustawienie obrzeży na podsypce cem.-piaskowej; wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm; wykonanie ścieżki rowerowej z bet. asfaltowego gr. 4 cm; wykonanie remontu nawierzchni z kostki betonowej wykonanie zjazdu z bet. asfaltowego gr. 4 cm; regulacje pionowe studzienek, zaworów, kratek ściekowych frezowanie nawierzchni bitumicznej pod wyspę; wykonanie oznakowanie poziomego i pionowego; roboty wykończeniowe (plantowanie gruntu rodzimego); inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza. Szczegółowy zakres robót budowlanych podlegających nadzorowi inwestorskiemu określony jest w projekcie budowlanym, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót udostępnionych na stronie http://bip.powiat-ostrowski.pl/artykul/6366 oraz dostępny jest w siedzibie Zamawiającego w Powiatowym Zarządzie Dróg w Ostrowie Wielkopolskim w dniach i godzinach pracy urzędu od 7:00 do 15:00, pok. nr 8 – Inwestycje. Łączna wartość inwestycji (kosztorys ofertowy Wykonawcy robót): 181.654,10 zł brutto 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (Zadanie nr 1 i/lub Zadanie nr 2). Wykonawca określa uczestnictwo na daną cześć zamówienia w Formularzu ofertowym. 3. Zakres usługi obejmuje nadzór inwestorski w rozumieniu przepisów art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zmianami), a ponadto: 1) Udział w czynnościach przekazania Wykonawcy terenu budowy oraz stawianie się na każdorazowe uzasadnione wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych objętych nadzorem – niezwłocznie tj. w ciągu 24 godzin; 2) Obowiązkiem inspektora nadzoru jest jego obecność na placu budowy minimum raz w tygodniu z zastrzeżeniem zadeklarowanych dni w Formularzu ofertowym. 3) Bieżącą kontrolę realizacji umowy z Wykonawcą robót poprzez reprezentowanie Zamawiającego na budowie, sprawowanie kontroli zgodności realizacji zadania z Dokumentacją projektową, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej; Inspektor branży budowlanej będzie zobowiązany przyjąć funkcje koordynatora nad całością realizacji ww. przedmiotu zamówienia. 4) Egzekwowanie od Wykonawcy postanowień umowy; 5) Prowadzenie i kontrolę prawidłowości rozliczeń wykonanych robót oraz sprawdzanie i zatwierdzanie faktur wystawianych przez Wykonawcę robót; 6) Sprawdzanie jakości robót i użytych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 7) Prowadzenie wszelkich spraw formalno – prawnych związanych z wykonywaniem, odbiorami i zakończeniem robót; 8) Stwierdzanie gotowości do odbioru wykonanych robót oraz udział w czynnościach odbiorowych wraz z odbiorem końcowym robót, w tym sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych; 9) Wydawanie Kierownikowi budowy lub Kierownikowi robót poleceń, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; 10) Żądanie od Kierownika budowy lub Kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także żądanie wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z Dokumentacja projektową; 11) Wnioskowanie do Zamawiającego w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w Dokumentacji projektowej i uzyskania zgody projektanta na zmiany, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych; 12) Uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań; 13) Kontrolowanie stosowania przez Wykonawcę przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego oraz przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad BHP; 14) Zajmowanie stanowiska co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych przez Wykonawcę na placu budowy; 15) Sprawdzanie pomiarów i badań materiałów w miejscach wyprodukowania i na placu budowy bez względu na to, czy od Wykonawcy wymaga się prowadzenia badań w ramach zamówienia oraz żądanie wykonania badań dodatkowych; 16) Poświadczenie usunięcia wad przez Wykonawcę, a także ustalenia rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; 17) Stwierdzenie zakończenia robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości wymaganej Dokumentacji powykonawczej oraz przedłożenie jej do akceptacji Zamawiającego; 18) Do obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego w czasie trwania okresu gwarancyjnego należeć będzie również udział w przeglądach gwarancyjnych robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – SKŁADA KAŻDY WYKONAWCA WRAZ Z OFERTĄ - załącznik nr 2 do SIWZ i/lub załącznik nr 3 do SIWZ, 3) Projekt umowy – załącznik nr 4 do SIWZ i/lub załącznik nr 5 do SIWZ; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeśli dotyczy); 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3. Ponadto: 1) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (propozycja) – SKŁADA KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W art. 86 ust. 5 USTAWY PZP – załącznik nr 6 do SIWZ i/lub załącznik nr 7 do SIWZ; 2) Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (propozycja) – SKŁADA TYLKO WYKONAWCA WEZWANY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO – załącznik nr 8 do SIWZ i/lub załącznik nr 9 do SIWZ; 3) Potencjał osobowy – załącznik nr 10 do SIWZ i/lub załącznik nr 11 do SIWZ - SKŁADA TYLKO WYKONAWCA WEZWANY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO; 4) Doświadczenie zawodowe (wykaz usług) – załącznik nr 12 do SIWZ - SKŁADA TYLKO WYKONAWCA WEZWANY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 443 na odcinku Gizałki – granica gmin Gizałki i Grodziec wraz z mostem w m. Gizałki etap I
Dodano: 2024-05-15 - „Pełnienie usług Inżyniera Kontraktu dla zadania Budowa pływalni krytej przy ul. Taborowej w Poznaniu”
Dodano: 2024-03-27 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 187 Oborniki – Żerniki w zakresie budowy ścieżki rowerowej
Dodano: 2024-03-19 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn.: ”Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 6 przy ul. Staroprzygodzkiej 112 i 112a w Ostrowie Wielkopolskim”
Dodano: 2024-03-18 - Usługi Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych przy zabytkowym pałacu będącym siedzibą Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi
Dodano: 2024-03-04 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 2708P na odcinku Stary Tomyśl – Wytomyśl”
Dodano: 2024-02-07 - Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania: „Kompleksowa modernizacja budynku WSCKZiU w Rawiczu przy ul. Gen. Grota Roweckiego 6"
Dodano: 2024-01-17 - „Pełnienie usług Inżyniera Kontraktu dla zadania Budowa pływalni krytej przy ul. Taborowej w Poznaniu”
Dodano: 2023-12-22 - Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Budowa wiaduktu drogowego wraz z siecią dróg na terenach aktywizacji gospodarczej w Przygodzicach
Dodano: 2023-09-11 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zaprojektowaniem i wybudowaniem sali gimnastycznej na terenie ZS w Bolechowie.
Dodano: 2023-08-23