Przetargi.pl
Zamówienie na dostawę środków dezynfekcyjnych dla SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy - Zdroju

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju ogłasza przetarg

  • Adres: 33-380 Krynica, ul. Kraszewskiego 142
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4712807, 4715196 , fax. 018 4712338
  • Data zamieszczenia: 2010-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju
    ul. Kraszewskiego 142 142
    33-380 Krynica, woj. małopolskie
    tel. 018 4712807, 4715196, fax. 018 4712338
    REGON: 00030058700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-krynica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zamówienie na dostawę środków dezynfekcyjnych dla SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy - Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa środków dezynfekcyjnych 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą środków dezynfekcyjnych dla SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy - Zdroju w terminie 12 miesięcy od daty podpisania umowy. 2) Zamówienia składa się z 8 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na całe poszczególne pakiety w tym: - Pakiet nr 1 - Dezynfekcja rąk, skóry i błon śluzowych, - Pakiet nr 2 - Antyseptyka ran - Pakiet nr 3 - Dezynfekcja narzędzi, - Pakiet nr 4 - Dezynfekcja powierzchni, - Pakiet nr 5 - Maszynowa dezynfekcja i mycie narzędzi i sprzętu. - Pakiet nr 6 - Dezynfekcja i mycie sprzętu endoskopowego, - Pakiet nr 7 - Dezynfekcja sprzętu medycznego i powierzchni, - Pakiet nr 8 - Dezynfekcja sprzętu medycznego, 3) Ilość pakietów oferowanych przez Wykonawcę w postępowaniu jest dowolna Zamawiający nie określa minimalnej ani maksymalnej ilości pakietów, na które Wykonawca może złożyć ofertę. 4) Zamawiający dopuszcza oferty równoważne w oparciu o art. 29 ust. 3 ustawy, tzn. takie w których oferowany preparat spełnia wymagania SIWZ dotyczące substancji czynnych oraz posiada takie samo lub szersze spektrum działania, czas działania oraz zakres stosowania co do określonych przez Zamawiającego, a od opisu przedmiotu zamówienia różni się znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. 5) Zamawiający dopuszcza powierzenie podwykonawcom wykonania zamówienia w części transportu od Wykonawcy do Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w formularzu oferty przetargowej, stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji, jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336316008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 2 do siwz), 2) spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Warunki udziału w postępowaniu spełnią Wykonawcy, którzy przedłożą wraz z oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu (zał. nr 2) dołączą do oferty dokumenty wskazane w pkt 13 ppkt 4 - 8 specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1) Wypełniony formularz ogólny oferty wg załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji. 2) wypełniony formularz oferty (szczegółową ofertę cenową) według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do niniejszej specyfikacji; 3) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie wymagań określonych w art. 22 ust. 1, oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, treść oświadczenia zawarta jest w zał. nr 2 do niniejszej specyfikacji; 4) oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej obowiązany jest złożyć dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument sporządzony w języku obcym powinien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.) 5) Koncesje, zezwolenie, licencję lub oświadczenie Wykonawcy, że ustawy nie nakładają obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. Wymagane jest aby wymienione dokumenty były potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status Wykonawcy lub dołączonym pełnomocnictwem). 6) Świadectwa dopuszczenia do obrotu: a) dla przedmiotu zamówienia będącego wyrobem medycznym, zgodnie z klasyfikacją danego wyrobu, Dyrektywami UE i ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych: -deklaracja zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), -certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego I sterylna, I z funkcją pomiarową, II a, II b, III), -wpis zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.04.2004 r. o Wyrobach Medycznych - w takim przypadku należy złożyć stosowne wyjaśnienie). b) dla przedmiotu zamówienia będącego wyrobem biobójczym - pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu biobójczego zgodnie z ustawą z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (Dz. U. Nr 175 poz. 1433 z późniejszymi zmianami), c) dla preparatów niebezpiecznych - Karta charakterystyki substancji i preparatów niebezpiecznych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 11 stycznia 2001 r. o substancjach chemicznych (Dz. U. Nr 11 poz. 84), d) dla przedmiotu zamówienia będącym wyrobem leczniczym - pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. 2008 Nr 45 poz. 271 z późniejszymi zmianami), e) dla przedmiotu zamówienia będącym wyrobem kosmetycznym - potwierdzenie przekazania danych do krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach wprowadzanych do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z ustawa z dnia 30 marca 2001 r. o kosmetykach, z późniejszymi zmianami). 7) Do każdego produktu należy dołączyć ulotkę w języku polskim zawierającą: - opis składu jakościowego i ilościowego, - instrukcję użytkowania, - spektrum działania bójczego, - nazwę ośrodków badawczych, - numer norm, opinii, badań potwierdzających właściwości bójcze, - folder reklamowy, 8) w przypadku pakietu nr 6 oświadczenie Wykonawcy w zakresie możliwości stosowania oferowanych w przetargu środków w myjni ETD firmy Olympus, Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania do przedstawienia próbek asortymentu w sytuacji wątpliwości co do zgodności przedmiotu zamówienia z zapisami SIWZ na etapie badania ofert. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą wskazanych w pkt 13 ppkt 4 - 8 specyfikacji oświadczeń lub dokumentów lub którzy nie złożą pełnomocnictw, albo którzy złożą wymagane przez Zamawiającego dokumenty zawierające błędy, lub którzy złożą wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne jest unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-krynica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach