Przetargi.pl
Zamówienie na dostawę materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Centrum Integracji Społecznej we Wrocławiu na potrzeby projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Moda na pracę,Wrocławski Klub Kompetencji, Droga do zatrudnienia, Praca na własny rachunek

Centrum Integracji Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 53-611 Wrocław, ul. Strzegomska 49
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 782 35 11 , fax. 0-71 782 35 12
  • Data zamieszczenia: 2009-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Integracji Społecznej
    ul. Strzegomska 49 49
    53-611 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 782 35 11, fax. 0-71 782 35 12
    REGON: 93000026000021
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zamówienie na dostawę materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Centrum Integracji Społecznej we Wrocławiu na potrzeby projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Moda na pracę,Wrocławski Klub Kompetencji, Droga do zatrudnienia, Praca na własny rachunek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a)przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Centrum Integracji Społecznej we Wrocławiu , KOD CPV: 22800000, 22850000, 30125110, 30190000, 30197644, 30197630-1, 30199230-1, 30199731-3, 30199792-8, 30191400-8, 42994230-1, 22852100-8, 22817000-0, 22853000-4, 24931210-4, 30197642-8, 30192800-9, 30234300-1, 30234400-2, 30237250-6, 30237251-3, 30193700-5, 30199500-5, 30125120-8. Przedmiot zamówienia składa się z 3 części. b)Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy, bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowy, nieregenerowany oraz niefabrykowany. Wszystkie elementy wchodzące w skład zamawianego materiału eksploatacyjnego muszą być fabrycznie nowe, etykiety powinny zawierać numer katalogowy i termin ważność artykułu (co najmniej 12 miesięcy, liczonych od każdej dostawy). Termin nowy użyty w opisie przedmiotu zamówienia oznacza, że wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane, c)Ilości zamawianego towaru są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty i mogą w trakcie realizacji ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całej ilości szacunkowej wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia, d)Materiały eksploatacyjne opisane w części II Opisu przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie opakowane bezpośrednio w sposób chroniący kasetę z tonerem oraz tusz po wyjęciu z opakowania zewnętrznego, e)Wszystkie oferowane materiały eksploatacyjne opisane w części II Opisu przedmiotu zamówienia powinny być oznakowane kodem producenta umożliwiającym jednoznaczną identyfikację producenta oraz modelu materiału eksploatacyjnego. Oznaczenie powinno być umieszczone na opakowania zewnętrznych bezpośrednio na kasecie z tonerem oraz tuszem, f)Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów eksploatacyjnych - część II opisu przedmiotu zamówienia, równoważnych do oryginalnych materiałów eksploatacyjnych oferowanych (zalecanych) przez producenta sprzętu pod warunkiem, że materiał równoważny posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne lub użytkowe niż produkt oryginalny W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych - równoważnych do asortymentu, który określono w Formularzu Cenowym za pomocą nazw handlowych Wykonawca musi podać w Formularzu Cenowym (w kolumnie materiał oferowany) faktyczną nazwę danego produktu oraz załączyć do oferty oświadczenie, że posiada dokument lub dokumenty potwierdzające równoważność w/w zamienników w stosunku do produktu oryginalnego dla każdej z pozycji. Dokumenty te mogą być wystawione przez zewnętrzne podmioty uprawnione do kontroli jakości towarów będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy przedłożenia do wglądu opisanych wyżej dokumentów tak w trakcie badania ofert, jak i przed zawarciem umowy lub w trakcie jej realizacji (zgodnie z Załącznikiem nr 10 do SIWZ). g)Zamawiający przez materiały równoważne rozumie materiały eksploatacyjne, które: - są kompatybilne ze sprzętem, do którego zostały zakupione, - posiadają takie same lub lepsze parametry materiału (pojemność tuszu, tonera, wydajność i jakoś wydruku), oraz wyposażenia dodatkowego (akcesoria czyszczące, etc) w stosunku do typu zamawianego produktu fabrycznie nowego, pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony, - zapewnią prawidłową eksploatację i pełną funkcjonalność urządzeń, w których mają być stosowane, h) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 12 miesięcznej gwarancji jakościowej na dostarczane materiały eksploatacyjne opisane w części II opisu przedmiotu zamówienia i) W przypadku gdy materiały eksploatacyjne będą powodować niemożność użytkowania urządzenia drukującego Wykonawca na własny koszt sprawdzi je i wymieni na materiały eksploatacyjne umożliwiające właściwą pracę urządzenia w terminie nie dłuższym niż 24 h od chwili telefonicznego zgłoszenia. j) Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia wszelkich szkód poniesionych przez Zamawiającego w wyniku użytkowania przez niego dostarczonych wadliwych materiałów eksploatacyjnych. k) Wykonawca odpowiada za wszelkie uszkodzenia urządzeń drukujących spowodowane używaniem dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, co obejmuje w szczególności pokrycie kosztów poniesionych przez Zamawiającego związanych z transportem uszkodzonych urządzeń drukujących do i z punktu serwisowego, oraz z naprawą (w tym z diagnostyką, czyszczeniem, konserwacją). l) W przypadku, gdy czas naprawy uszkodzonego urządzenia drukującego przekroczy 48 godzin od momentu zgłoszenia, Wykonawca zobowiązany będzie do nieodpłatnego dostarczenia Zamawiającemu zastępczego urządzenia drukującego o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, wraz z materiałami eksploatacyjnymi na czas naprawy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976301
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 19 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy wykażą spełnienie wymogów, o których mowa w art. 22 ust. 1 ust. 1 ustawy PZP, a w tym: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. wykonali (lub wykonują) dostawę w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (dostawa materiałów biurowych i/lub eksploatacyjnych) o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł. brutto. Podana wartość musi wynikać z jednej umowy/kontraktu zawartej z jednym podmiotem c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona na podstawie analizy przedstawionych oświadczeń i dokumentów, wyszczególnionych w rozdziale XI SIWZ, metodą warunków granicznego spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają dostarczyć: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Oświadczenie wykonawcy, na podstawie art. 44 u.p.z.p. o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ 4.Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 u.p.z.p., sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, 5.Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu stanowiąca, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert, załącznik nr 8 do SIWZ, 6.Wykaz dostaw wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (dostawa komputerów, sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerów, oprogramowania, sprzętu audio-video) o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł. brutto., z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców (co najmniej jedna dostawa) - Załącznik nr 9 do SIWZ, 7.W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych równoważnych do asortymentu określonego w Formularzu Cenowym za pomocą nazw handlowych, na potwierdzenie spełniana przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ Wykonawca musi załączyć do oferty, oświadczenie Wykonawcy według wzoru stanowiącego Załącznik nr 10 do SIWZ, 8.W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną należy złożyć obowiązującą umowę spółki cywilnej. 9.Pełnomocnictwo w przypadku złożenia oferty przez pełnomocnika oraz pełnomocnictwo z art. 23 Pzp. 10.Wypełniony formularz oferty wraz z załącznikami - Załącznik nr 2 do SIWZ 2.Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju pochodzenia, określone w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 mają 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem 5.Dokumenty sporządzone w języku obcym, są również składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 6.Zamawiający wezwie wykonawców którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów, lub pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cis.wroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach