Gmina Włodowice z siedzibą Urząd Gminy Włodowice ogłasza przetarg
- Adres: 42-421 Włodowice, ul. Krakowska 26
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3153001 , fax. 034 3153031
- Data zamieszczenia: 2009-05-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Włodowice z siedzibą Urząd Gminy Włodowice
ul. Krakowska 26 26
42-421 Włodowice, woj. śląskie
tel. 034 3153001, fax. 034 3153031
REGON: 15139874100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wlodowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamknięcie i rekultywacja składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne we Włodowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Robota budowlana zamknięcia i rekultywacji składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne we Włodowicach o powierzchni 0,58 ha, w tym: 1) Roboty przygotowawcze (pomiarowe), 2) Wykonanie warstwy wyrównawczej o pow. 3 362,50 m2, 3) Wykonanie warstwy uszczelniającej o pow. 3 500,00 m2, 4) Wykonanie warstwy powierzchniowej o pow. 4 000,00m2, 4) Roboty demontażowe (ogrodzenia, drogi wewnętrznej) i porządkowe - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451123204
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 5000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) złożą w wyznaczonym terminie ofertę wraz z załącznikami, w sposób określony w SIWZ, 6) wniosą wadium przetargowe na warunkach określonych w SIWZ, 7) podpiszą umowę na warunkach określonych we wzorze umowy załączonym do SIWZ. 2. Zamawiający uzna warunki za spełnione jeżeli: 1) z oświadczenia wykonawcy będzie wynikało, że spełnia on wszystkie warunki określone przez zamawiającego - wzór dokumentu załącznik do SIWZ, 2) w dokumencie rejestrowym firmy będzie określony przedmiot jej działalności, odpowiadający przedmiotowi zamówienia, 3) z zaświadczeń właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego będzie wynikało odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub zostało wstrzymane w całości wykonanie decyzji właściwego organu, 4) z wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponować wykonawca na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, winno wynikać, że wykonawca dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, niezbędne do wykonania zamówienia ze wskazaniem wykonywanych przez nich czynności (wzór dokumentu załącznik do SIWZ), 5) z wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie będzie wynikało, że wykonawca wykonał roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia (wzór dokumentu załącznik do SIWZ), 6) z dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, będzie wynikała wymagana kwota, wniesiona na zasadach określonych w SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: (spełnia) lub (nie spełnia) na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń określonych w SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta - wzór dokumentu załącznik do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór dokumentu załącznik do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wzór dokumentu załącznik do SIWZ. 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotą budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wzór dokumentu załącznik do SIWZ. 7. Dokument potwierdzający wniesienie wadium na zasadach określonych w SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wlodowice.bip.jur.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Rekultywacja II kwatery na składowisku odpadów komunalnych w Gliwicach przy ul. Rybnickiej
Dodano: 2013-11-18 - Techniczne zamknięcie Kwatery Składowej nr I składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Sobuczynie
Dodano: 2012-04-27 - Rekultywacja I komory składowiska odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej
Dodano: 2010-10-12 - Rekultywacja wysypiska odpadów komunalnych przy ul. Opolskiej w Tarnowskich Górach
Dodano: 2009-12-11