Przetargi.pl
Remont chodnika ul. Wojska Polskiego 7 - 11

Gmina Pyskowice - Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 44-120 Pyskowice, ul. Strzelców Bytomskich 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3326000 , fax. 032 3326002
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pyskowice - Urząd Miejski
    ul. Strzelców Bytomskich 3 3
    44-120 Pyskowice, woj. śląskie
    tel. 032 3326000, fax. 032 3326002
    REGON: 00052362000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.pyskowice.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont chodnika ul. Wojska Polskiego 7 - 11
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    rozbiórka chodnika z płytek chodnikowych i wykonanie nowego z kostki betonowej gr. 6 cm szarej (behaton) po wykorytowaniu na gł. 10 cm. i na warstwie żużla -- 757,46 m2 rozbiórka starych i ułożenie nowych krawężników na ła wie betonowej15 x 30 cm -- 57,00 mb rozbiórka starych i ułożenie nowych obrzeży 6 x20 cm. -- 302,20 mb
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332537
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniają wymogi zawarte w specyfikacji i ustawie Prawo zamówień publicznych a zwłaszcza : wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej 3 roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i wielkością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Jako zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający rozumie prace, których wartość wyniosła minimum 75.000,00 zł brutto każda, prowadzą działalność gospodarczą o profilu zgodnym z niniejszym zamówieniem, nie zalegają w opłatach dot. ZUS lub KRUS i US. posiadają uprawnienia budowlane w specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia (uprawnienia w specjalności inżynieryjnej w zakresie budowy dróg kołowych ) oraz zaświadczenie Izby , że osoba posiadająca uprawnienia budowlane jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i jest ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100.000,00 zł. dokonali wizji w terenie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1, 2. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24, 3. wykaz wykonanych robót wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, 4. odpis z właściwego rejestru lub z ewidencji działalności gospodarczej, 5. zaświadczenia ZUS lub KRUS i US o niezaleganiu w opłatach, 6. uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz zaświadczenie Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, że osoba posiadająca uprawnienia jest jej członkiem i jest ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej. 7. polisy lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności. 8. Oświadczenie o dokonaniu wizji w terenie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.pyskowice.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach