Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg
- Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
- Data zamieszczenia: 2011-07-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
ul. Łączności 1 1
82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
REGON: 17074771500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamieszczanie reklam i ogłoszeń w prasie regionalnej, ogólnopolskiej i zagranicznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zamieszczanie reklam i ogłoszeń w prasie regionalnej, ogólnopolskiej i zagranicznej Przedmiot główny: CPV: 79.34.22.00 - 5 Nazewnictwo wg CPV: Usługi w zakresie promocji Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dla Gminy Miasto Elbląg w zakresie przygotowywania projektów reklam promujących tereny inwestycyjne w Elblągu oraz walory turystyczne Elbląga i okolic oraz kupna powierzchni reklamowych w prasie regionalnej, ogólnopolskiej oraz zagranicznej w 2011 roku. 2. Zakres zamówienia obejmuje: - przygotowanie dwóch projektów publikacji dotyczących Elbląga, - zamieszczenie publikacji w prasie. Publikacja w prasie regionalnej wydawanej na terenie województwa warmińsko-mazurskiego musi być zamieszczona dwukrotnie na stronach ogłoszeniowych w piątkowym wydaniu gazety. Publikacja musi zajmować powierzchnię 24 modułów i musi być wydrukowana w pełnym kolorze. Jeśli publikacja będzie miała być zamieszczona w prasie regionalnej wydawanej na terenie województwa pomorskiego, wówczas musi ona być zamieszczona jednokrotnie na stronach ogłoszeniowych, w pełnym kolorze i musi być całostronna. Publikacja w prasie ogólnopolskiej musi być zamieszczona co najmniej w czterech dodatkach poświęconych inwestycjom bądź turystyce. Publikacja typu full kolor musi mieć co najmniej 24 moduły. Publikacja w prasie zagranicznej musi być zamieszczona jeden raz, w pełnym wymiarze kolorów. Ogłoszenie musi zajmować powierzchnię ? strony. 3. Informacje ogólne: 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dla Gminy Miasto Elbląg w zakresie przygotowywania projektów reklam promujących tereny inwestycyjne w Elblągu oraz walory turystyczne Elbląga i okolic oraz kupna powierzchni reklamowych w prasie regionalnej, ogólnopolskiej oraz zagranicznej w 2011 roku. a) Przez prasę regionalną należy rozumieć prasę o zasięgu województw: pomorskiego albo warmińsko-mazurskiego, a w szczególności: - Dziennik Bałtycki, - Gazeta Olsztyńska, - Gazeta Wyborcza Trójmiasto, - Gazeta Wyborcza Olsztyn. b) Przez prasę ogólnopolską należy rozumieć głównie prasę polskojęzyczną posiadającą działy omawiające tematy gospodarcze, a także z zakresu turystyki, mającą zasięg ogólnopolski, a w szczególności następujące tytuły: - Rzeczpospolita, - Gazeta Wyborcza, - Dziennik Gazeta Prawna. c) Przez prasę zagraniczną należy rozumieć głównie prasę anglojęzyczną, o profilu gospodarczym lub turystycznym, mającą zasięg międzynarodowy, a w szczególności następujące tytuły: - Financial Times, - The Economist, - Wall Street Journal - edycje USA, Azja, Europa, - Businessweek, - International Herald Tribune, - Forbes - edycja USA, - Euromoney, - IFR International Financial Review, - Institutional Investors, - FDI Magazine. 2) Przedmiotowe zamówienie realizowane będzie sukcesywnie w miarę zgłaszania przez Zamawiającego zapotrzebowania na projekt reklam i ich publikację, od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2011 roku lub do momentu wykorzystania budżetu przeznaczonego na ten cel. 3) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim, również komunikacja pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym odbywa się w języku polskim. 4) Zamawiający jest uprawniony do przeprowadzenia minimum 2 korekt redakcyjnych projektu graficznego oraz składu, treści publikacji. 5) Wykonawca dokona korekty autorskiej. 6) Publikacje muszą być przygotowane zgodnie z Systemem Identyfikacji Wizualnej Urzędu Miejskiego w Elblągu, stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. 7) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu min. 3 projekty wstępne każdej z publikacji - do wyboru, w terminie 14 dni od podpisania umowy. 4. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 95116022020000000061913418 w Banku Millennium S.A. O / Elbląg Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Departamentu Księgowości Urzędu Miejskiego w Elblągu 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Promocja projektu Poprawa opieki perinatalnej gwarancją zdrowia społeczności subregionu olsztyńskiego dofinansowanego ze środków funduszy Mechanizmu Finansowego EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego
Dodano: 2016-04-29 - KOMPLEKSOWA USŁUGA PROMOCJI GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA JAKO PARTNERA TARGÓW I IMPREZ TOWARZYSZĄCYCH ODBYWAJĄCYCH SIĘ NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA W 2016R.
Dodano: 2016-04-26 - Kampania promocyjna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2016-04-15 - promocja Miasta Olsztyna poprzez sport podczas rozgrywek w piłce nożnej mężczyzn: I ligi i grup młodzieżowych
Dodano: 2016-04-01 - promocja Miasta Olsztyna poprzez sport podczas rozgrywek w piłce nożnej mężczyzn: I ligi i grup młodzieżowych
Dodano: 2016-03-10 - Promocja Miasta Olsztyna poprzez sport podczas rozgrywek w PlusLidze piłki siatkowej mężczyzn
Dodano: 2016-01-13 - Opracowanie koncepcji kampanii informacyjno - promocyjnej: Przesiądź się do tramwaju i autobusu
Dodano: 2015-08-05 - Informacja i promocja w lokalnej rozgłośni radiowej z produkcją spotów radiowych projektu Poprawa opieki perinatalnej gwarancją zdrowia społeczności subregionu olsztyńskiego dofinansowanego ze środków funduszy Mechanizmu Finansowego EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego
Dodano: 2015-05-04 - Promocja projektu: Poprawa opieki perinatalnej gwarancją zdrowia społeczności subregionu olsztyńskiego dofinansowanego ze środków funduszy Mechanizmu Finansowego EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego oraz środków budżetu państwa.
Dodano: 2015-03-03 - Promocja Miasta Olsztyna poprzez sport podczas rozgrywek w PlusLidze piłki siatkowej mężczyzn
Dodano: 2015-01-28