Przetargi.pl
Zamieszczanie ogłoszeń w prasie lokalnej, regionalnej i ogólnopolskiej dla Politechniki Koszalińskiej

Politechnika Koszalińska ogłasza przetarg

  • Adres: 75453 Koszalin, ul. Śniadeckich
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (094) 34-78-637, 34-78-635 , fax. (094) 34-78-636
  • Data zamieszczenia: 2017-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Koszalińska
    ul. Śniadeckich 2
    75453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, fax. (094) 34-78-636
    REGON: 170300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zamieszczanie ogłoszeń w prasie lokalnej, regionalnej i ogólnopolskiej dla Politechniki Koszalińskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Zamieszczanie ogłoszeń w prasie lokalnej, regionalnej i ogólnopolskiej dla Politechniki Koszalińskiej w zakresie określonym w niniejszej SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest umieszczanie reklam i ogłoszeń w prasie dla Politechniki Koszalińskiej. Usługa obejmuje następujące rodzaje informacji i ogłoszeń: 1. ogłoszenia o przetargach; 2. ogłoszenia o naborze na studia; 3. reklama uczelni; 4. ogłoszenia okolicznościowe; 5. ogłoszenia inne. Tryb zamieszczania ogłoszeń/reklam w prasie: - zlecenia oraz treść ogłoszeń/reklam przekazywana będzie za pośrednictwem poczty elektronicznej, - Zamawiający każdorazowo wskazuje tytuł prasy, wielkość/wymiar ogłoszenia oraz miejsce, w którym ma być zamieszczona ogłoszenie/reklama; - Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do przedłożenia wyceny ogłoszenia/reklamy uwzględniając wszystkie wytyczne, tj. rodzaj/zasięg wydawnictwa, wymiar ogłoszenia/reklamy, umiejscowienie na określonej stronie; - Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu treści do wykonania projektu reklamy i przedłożenia go do akceptacji osobie wyznaczonej przez Zamawiającego (poprawki uwzględnione w cenie); - prawa autorskie do projektów przechodzą na Zamawiającego; - wykonanie projektu ogłoszenia/reklamy, jego adaptacja lub przeprojektowanie winno być ujęte w zaoferowanej cenie zamówienia; - ogłoszenie/reklamę należy umieścić w terminie wskazanym przez Zamawiającego; - w przypadku wykonania projektu ogłoszenia/reklamy we własnym zakresie przez Zamawiającego materiał do druku przekazany będzie w postaci plików PDF, TIFF, CDR z czcionkami zamienionymi na krzywe; - do każdej faktury Wykonawca zobowiązany jest dołączyć załącznik nr 6 do SIWZ - Wykonawca ma obowiązek dostarczyć w ciągu 7 dni od terminu realizacji zlecenia gazety z zamieszczonym ogłoszeniem/reklamą (w formie papierowej bądź elektronicznej). Poz. I Zamieszczanie ogłoszeń/reklam, w prasie o nakładzie do 15 000 egz. W przypadku, gdy ogłoszenie/reklama będzie zamieszczona w tytule o nakładzie ogólnym powyżej 15 000 egz., ale w mutacji o nakładzie poniżej 15 000 egz., powinna zostać ujęta w cenie wydawnictwa poniżej 15 000 egz. 1. Zamieszczanie na stronach ogłoszeniowych w wydaniu codziennym – 2000 cm2; 2. Zamieszczanie na stronach ogłoszeniowych w wydaniu magazynowym lub tygodniku – 2000 cm2; 3. Zamieszczanie na stronach redakcyjnych w wydaniu codziennym – 1000 cm2; 4. Zamieszczanie na stronach redakcyjnych w wydaniu magazynowym lub tygodniku – 2000 cm2; 5. Zamieszczanie w dodatkach tematycznych – 2000 cm2; Poz. II Zamieszczanie ogłoszeń/reklam w prasie o nakładzie od 15 001 do 50 000 egz. W przypadku, gdy ogłoszenie/reklama będzie zamieszczona w tytule o nakładzie ogólnym powyżej 50 000 egz., ale w mutacji o nakładzie od 15 001 egz. do 50 000 egz., powinna zostać ujęta w cenie wydawnictwa o nakładzie od 15 001 egz. do 50 000 egz. 1. Zamieszczanie na stronach ogłoszeniowych w wydaniu codziennym – 2000 cm2; 2. Zamieszczanie na stronach ogłoszeniowych w wydaniu magazynowym lub tygodniku – 1500 cm2; 3. Zamieszczanie na stronach redakcyjnych w wydaniu codziennym – 1000 cm2; 4. Zamieszczanie na stronach redakcyjnych w wydaniu magazynowym lub tygodniku – 2000 cm2; 5. Zamieszczanie w dodatkach tematycznych – 2000 cm2; Poz. III Zamieszczanie ogłoszeń/reklam w prasie o nakładzie od 50 001 egz. W przypadku, gdy ogłoszenie/reklama będzie zamieszczona w tytule o nakładzie ogólnym powyżej 50 000 egz., ale w mutacji o nakładzie poniżej 50 000 egz., powinna zostać ujęta w cenie wydawnictwa poniżej 50 000 egz. 1. Zamieszczanie na stronach ogłoszeniowych w wydaniu codziennym – 150 cm2; 2. Zamieszczanie na stronach ogłoszeniowych w wydaniu magazynowym lub tygodniku – 150 cm2; 3. Zamieszczanie na stronach redakcyjnych w wydaniu codziennym – 150 cm2; 4. Zamieszczanie na stronach redakcyjnych w wydaniu magazynowym lub tygodniku – 100 cm2; 5. Zamieszczanie w dodatkach tematycznych – 700 cm2; Poz. IV Zamieszczanie insertu w prasie 1. Zamieszczanie wkładki (insertu) typu ulotka, folder, informator, płyta – 150.000 sztuk (zlecenia sukcesywne). Przedmiot zamówienia opisuje następujący kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 79341000-6 Wartość ogłoszeń jaką Zamawiający może zlecić do realizacji w trakcie trwania umowy może być mniejsza o 20% od wartości umowy. Zamawiający określił przed wszczęciem postępowania, że do kosztów cyklu życia w ramach niniejszego postępowania zalicza się wyłącznie koszt zamieszczania ogłoszeń w prasie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341000-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach