Politechnika Koszalińska ogłasza przetarg
- Adres: 75453 Koszalin, ul. Śniadeckich
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. (094) 34-78-637, 34-78-635 , fax. (094) 34-78-636
- Data zamieszczenia: 2017-01-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Koszalińska
ul. Śniadeckich 2
75453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, fax. (094) 34-78-636
REGON: 170300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamieszczanie ogłoszeń w prasie lokalnej, regionalnej i ogólnopolskiej dla Politechniki Koszalińskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Zamieszczanie ogłoszeń w prasie lokalnej, regionalnej i ogólnopolskiej dla Politechniki Koszalińskiej w zakresie określonym w niniejszej SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest umieszczanie reklam i ogłoszeń w prasie dla Politechniki Koszalińskiej. Usługa obejmuje następujące rodzaje informacji i ogłoszeń: 1. ogłoszenia o przetargach; 2. ogłoszenia o naborze na studia; 3. reklama uczelni; 4. ogłoszenia okolicznościowe; 5. ogłoszenia inne. Tryb zamieszczania ogłoszeń/reklam w prasie: - zlecenia oraz treść ogłoszeń/reklam przekazywana będzie za pośrednictwem poczty elektronicznej, - Zamawiający każdorazowo wskazuje tytuł prasy, wielkość/wymiar ogłoszenia oraz miejsce, w którym ma być zamieszczona ogłoszenie/reklama; - Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do przedłożenia wyceny ogłoszenia/reklamy uwzględniając wszystkie wytyczne, tj. rodzaj/zasięg wydawnictwa, wymiar ogłoszenia/reklamy, umiejscowienie na określonej stronie; - Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu treści do wykonania projektu reklamy i przedłożenia go do akceptacji osobie wyznaczonej przez Zamawiającego (poprawki uwzględnione w cenie); - prawa autorskie do projektów przechodzą na Zamawiającego; - wykonanie projektu ogłoszenia/reklamy, jego adaptacja lub przeprojektowanie winno być ujęte w zaoferowanej cenie zamówienia; - ogłoszenie/reklamę należy umieścić w terminie wskazanym przez Zamawiającego; - w przypadku wykonania projektu ogłoszenia/reklamy we własnym zakresie przez Zamawiającego materiał do druku przekazany będzie w postaci plików PDF, TIFF, CDR z czcionkami zamienionymi na krzywe; - do każdej faktury Wykonawca zobowiązany jest dołączyć załącznik nr 6 do SIWZ - Wykonawca ma obowiązek dostarczyć w ciągu 7 dni od terminu realizacji zlecenia gazety z zamieszczonym ogłoszeniem/reklamą (w formie papierowej bądź elektronicznej). Poz. I Zamieszczanie ogłoszeń/reklam, w prasie o nakładzie do 15 000 egz. W przypadku, gdy ogłoszenie/reklama będzie zamieszczona w tytule o nakładzie ogólnym powyżej 15 000 egz., ale w mutacji o nakładzie poniżej 15 000 egz., powinna zostać ujęta w cenie wydawnictwa poniżej 15 000 egz. 1. Zamieszczanie na stronach ogłoszeniowych w wydaniu codziennym – 2000 cm2; 2. Zamieszczanie na stronach ogłoszeniowych w wydaniu magazynowym lub tygodniku – 2000 cm2; 3. Zamieszczanie na stronach redakcyjnych w wydaniu codziennym – 1000 cm2; 4. Zamieszczanie na stronach redakcyjnych w wydaniu magazynowym lub tygodniku – 2000 cm2; 5. Zamieszczanie w dodatkach tematycznych – 2000 cm2; Poz. II Zamieszczanie ogłoszeń/reklam w prasie o nakładzie od 15 001 do 50 000 egz. W przypadku, gdy ogłoszenie/reklama będzie zamieszczona w tytule o nakładzie ogólnym powyżej 50 000 egz., ale w mutacji o nakładzie od 15 001 egz. do 50 000 egz., powinna zostać ujęta w cenie wydawnictwa o nakładzie od 15 001 egz. do 50 000 egz. 1. Zamieszczanie na stronach ogłoszeniowych w wydaniu codziennym – 2000 cm2; 2. Zamieszczanie na stronach ogłoszeniowych w wydaniu magazynowym lub tygodniku – 1500 cm2; 3. Zamieszczanie na stronach redakcyjnych w wydaniu codziennym – 1000 cm2; 4. Zamieszczanie na stronach redakcyjnych w wydaniu magazynowym lub tygodniku – 2000 cm2; 5. Zamieszczanie w dodatkach tematycznych – 2000 cm2; Poz. III Zamieszczanie ogłoszeń/reklam w prasie o nakładzie od 50 001 egz. W przypadku, gdy ogłoszenie/reklama będzie zamieszczona w tytule o nakładzie ogólnym powyżej 50 000 egz., ale w mutacji o nakładzie poniżej 50 000 egz., powinna zostać ujęta w cenie wydawnictwa poniżej 50 000 egz. 1. Zamieszczanie na stronach ogłoszeniowych w wydaniu codziennym – 150 cm2; 2. Zamieszczanie na stronach ogłoszeniowych w wydaniu magazynowym lub tygodniku – 150 cm2; 3. Zamieszczanie na stronach redakcyjnych w wydaniu codziennym – 150 cm2; 4. Zamieszczanie na stronach redakcyjnych w wydaniu magazynowym lub tygodniku – 100 cm2; 5. Zamieszczanie w dodatkach tematycznych – 700 cm2; Poz. IV Zamieszczanie insertu w prasie 1. Zamieszczanie wkładki (insertu) typu ulotka, folder, informator, płyta – 150.000 sztuk (zlecenia sukcesywne). Przedmiot zamówienia opisuje następujący kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 79341000-6 Wartość ogłoszeń jaką Zamawiający może zlecić do realizacji w trakcie trwania umowy może być mniejsza o 20% od wartości umowy. Zamawiający określił przed wszczęciem postępowania, że do kosztów cyklu życia w ramach niniejszego postępowania zalicza się wyłącznie koszt zamieszczania ogłoszeń w prasie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341000-6
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej promującej otwarcie Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
Dodano: 2023-09-03 - Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej promującej otwarcie Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
Dodano: 2023-08-27 - Przeprowadzenie lokalnych oraz ogólnopolskich kampanii outdoorowych w roku 2021 dla Szczecińskiej Agencji Artystycznej
Dodano: 2021-02-01 - Przeprowadzenie lokalnych oraz ogólnopolskich kampanii outdoorowych w roku 2021 dla Szczecińskiej Agencji Artystycznej
Dodano: 2020-12-16 - Zamieszczanie ogłoszeń w prasie (lokalnej, regionalnej i ogólnopolskiej) dla Politechniki Koszalińskiej
Dodano: 2020-10-13 - Promocja wydarzeń o charakterze kulturowym oraz dziedzictwa kulturowego i przyrodniczego Pomorza Zachodniego poprzez wykorzystanie narzędzi komunikacji linii lotniczych, które będą obsługiwały połączenia lotnicze pomiędzy Szczecinem-Goleniowem a Danią i Norwegią, a także przeprowadzenie promocji regionu na wybranych portach lotniczych w Skandynawii
Dodano: 2019-02-20 - Zamieszczanie ogłoszeń w prasie (lokalnej, regionalnej i ogólnopolskiej) dla Politechniki Koszalińskiej
Dodano: 2018-10-25 - Przeprowadzenie lokalnych oraz ogólnopolskich kampanii outdoorowych w roku 2018 dla Szczecińskiej Agencji Artystycznej
Dodano: 2017-11-21 - Zamieszczanie ogłoszeń w prasie (lokalnej, regionalnej i ogólnopolskiej) dla Politechniki Koszalińskiej
Dodano: 2017-11-07 - Przeprowadzenie lokalnych kampanii outdoorowych w roku 2017 dla Szczecińskiej Agencji Artystycznej
Dodano: 2017-01-12