Morskie Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-655 Szczecin, Nad Duńczycą 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-09-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Morskie Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
Nad Duńczycą 1
70-655 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
REGON: 368811319 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej promującej otwarcie Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa kampanii reklamowej na billboardach, nośnikach typu citylihgt i na nośnikach typu siatka wielkoformatowa. Usługapolega na wyborze miejsc reklamowych o wysokiej oglądalności, wydruku, naklejeniu (w tym montaż i demontaż) ekspozycjioraz dokonaniu wszelkich opłat wynikających z przedmiotu zamówienia w miastach powiatowych WojewództwaZachodniopomorskiego.1. Zakup powierzchni reklamowych na nośnikach typu billboard dokonywany będzie na okres łącznie 2 miesięcy, zpodziałem na dwie kampanie :08.05.2023 r. - 08.06.2023 r. - kampania na otwarcie,15.08.2023 r. - 15.09.2023 r. - kampania szkolna.2. Zapewnienie usługi kampanii reklamowej na nośnikach typu citylight w terminach:08.05.2023 r. - 08.06.2023 r. - kampania na otwarcie3. Zapewnienie usługi kampanii reklamowej na nośnikach typu siatka wielkoformatowa w terminach:08.05.2023 r. - 08.06.2023 r. - kampania na otwarcieW tej części przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i emisję spotów w rozgłośni radiowej o zasięgu ogólnopolskim, w której słuchalność w okresie październik- grudzień 2022 wynosiłaco najmniej 10% (wg. raportu Radio Track, Instytut Millward Brown). Kampania radiowa będzie dotyczyła promocji otwarcia Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie w terminie od 8 maja do 8 czerwca 2023 roku. Do Wykonawcy należeć będzie zapewnienie czasu antenowego w stacji radiowej zgodnie z zaproponowanym i uzgodnionym planem kampanii w tym m.in.: emisja spotów informacyjnych, przygotowanie 2 konkursów radiowo- antenowychz nagrodami, przygotowanie i emisja audycji sponsorowanych, relacji reporterskichoraz wywiadów z przedstawicielem instytucji (Morskim Centrum Nauki).Do Wykonawcy należeć będzie:Zapewnienie czasu antenowego w stacji radiowej o zasięgu ogólnopolskim zgodniez zaproponowanym i uzgodnionym z Zamawiającym planem emisji spotów radiowychw terminach od 8 maja do 8 czerwca 2023 r. Nie dopuszcza się emisji spotu w rozgłośniach radiowych nadających jedynie w Internecie.W tej części Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania i emisji spotów w radio o zasięgu lokalnym. Kampania radiowa będzie dotyczyła promocji otwarcia Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie, w terminie od 8 maja do 8 czerwca 2023 roku.Do Wykonawcy należeć będzie zapewnienie czasu antenowego w stacji radiowej zgodniez zaproponowanym i uzgodnionym planem kampanii min. emisji spotów informacyjnych,oraz przygotowanie 2 konkursów radiowo- antenowych z nagrodami, codzienna audycja tematyczna, relacje reporterskie oraz wywiad z przedstawicielem instytucji.W tej części Wykonawca zobowiązany będzie do wykupienia publikacji 4 stron artykułu wrazz okładką w lokalnym bezpłatnym magazynie wydawanym raz w miesiącu przygotowanychna podstawie materiałów przekazanych przez Zamawiającego. Termin realizacji maj 2023,Publikacja winna nastąpić w lokalnym bezpłatnym magazynie lifestylowym wydawanym razw miesiącu. Przygotowana zostanie na podstawie materiałów przekazanych przez Zamawiającego, tj. treść artykułu zostanie dostarczona przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni natomiast sesję zdjęciową pracowników MCN spójną z tematyką artykułuTerminy publikacji artykułu: maj 2023W tej części Wykonawca zobowiązany będzie do wykupienia i opracowania łącznie 26 artykułów sponsorowanych, po 4 (po 2 w okresie 8 maj do 8 czerwiec 2023r i po 2 w okresie 15 sierpniado 15 września 2023r) artykuły na 4 portalach internetowych informacyjnych, których główny content opisuje wydarzeniach na terenie Szczecina i okolic, osiągających najwyższa popularność wśród mieszkańców, w miastach powiatowych tj. Świnoujściu, Kamieniu Pomorskim, Gryficach, Koszalinie, Goleniowie, Białogardzie, Gryfinie, Stargardzie, Wałczu.Po 1 artykule w okresie 8 maj do 8 czerwiec 2023r na miejskim portalu internetowym informacyjnym o najwyższej popularności. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej promującej otwarcie Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
Dodano: 2023-08-27 - Przeprowadzenie lokalnych oraz ogólnopolskich kampanii outdoorowych w roku 2021 dla Szczecińskiej Agencji Artystycznej
Dodano: 2021-02-01 - Przeprowadzenie lokalnych oraz ogólnopolskich kampanii outdoorowych w roku 2021 dla Szczecińskiej Agencji Artystycznej
Dodano: 2020-12-16 - Zamieszczanie ogłoszeń w prasie (lokalnej, regionalnej i ogólnopolskiej) dla Politechniki Koszalińskiej
Dodano: 2020-10-13 - Promocja wydarzeń o charakterze kulturowym oraz dziedzictwa kulturowego i przyrodniczego Pomorza Zachodniego poprzez wykorzystanie narzędzi komunikacji linii lotniczych, które będą obsługiwały połączenia lotnicze pomiędzy Szczecinem-Goleniowem a Danią i Norwegią, a także przeprowadzenie promocji regionu na wybranych portach lotniczych w Skandynawii
Dodano: 2019-02-20 - Zamieszczanie ogłoszeń w prasie (lokalnej, regionalnej i ogólnopolskiej) dla Politechniki Koszalińskiej
Dodano: 2018-10-25 - Przeprowadzenie lokalnych oraz ogólnopolskich kampanii outdoorowych w roku 2018 dla Szczecińskiej Agencji Artystycznej
Dodano: 2017-11-21 - Zamieszczanie ogłoszeń w prasie (lokalnej, regionalnej i ogólnopolskiej) dla Politechniki Koszalińskiej
Dodano: 2017-11-07 - Przeprowadzenie lokalnych kampanii outdoorowych w roku 2017 dla Szczecińskiej Agencji Artystycznej
Dodano: 2017-01-12 - Zamieszczanie ogłoszeń w prasie lokalnej, regionalnej i ogólnopolskiej dla Politechniki Koszalińskiej
Dodano: 2017-01-09