Przetargi.pl
Zamiatanie ulic wraz z wywozem zebranych odpadów w Ciechocinku

Gmina Miejska Ciechocinek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-720 Ciechocinek, ul. Kopernika
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2836458, 4161800 , fax. 542 836 423
  • Data zamieszczenia: 2020-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Ciechocinek
    ul. Kopernika 19
    87-720 Ciechocinek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2836458, 4161800, fax. 542 836 423
    REGON: 91086639900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechocinek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zamiatanie ulic wraz z wywozem zebranych odpadów w Ciechocinku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac do wykonania obejmuje: Przykrawężnikowe zamiatanie ulic (mechaniczne lub ręczne) na szerokość nie mniejszą niż 1,5 metra wraz z wywozem zebranych odpadów. W przypadku braku możliwości wykonania zamiatania mechanicznego np. z powodu parkujących pojazdów, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania zamiatania ręcznego. Zakresy rzeczowe określono w wykazach rzeczowo cenowych stanowiących załączniki do specyfikacji. - powiadamianie Zamawiającego o wszelkich nagłych zdarzeniach, wypadkach mających miejsce na utrzymywanym terenie a ujawnionych w czasie wykonywania przedmiotu umowy (np. brakujące kratki, włazy nagłe uszkodzenia nawierzchni stwarzające zagrożenie itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3000.00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. zezwolenia na transport odpadów, o którym mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2019 r. poz. 701 ) w zakresie realizowanego zadania, a także innych uprawnień, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) zezwolenie na transport odpadów, o którym mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2019 r. poz. 701 ) w zakresie realizowanego zadania 2) Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia. 3) Informacja dotycząca części zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom. 4) Informacja o nazwie (firmie) Podwykonawcy, jeżeli Wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe Podwykonawcy w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu 4) Oświadczenie Wykonawcy dot. RODO. 5) Dowód wniesienia wadium w kwocie i formie określonej w punkcie 8 specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach