Przetargi.pl
Zamiatanie mechaniczne ulic na terenie Miasta Łodzi

Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu ogłasza przetarg

  • Adres: 90-447 Łódź, ul. Piotrkowska 175
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6384959, 6384911 , fax. 042 638-49-58
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu
    ul. Piotrkowska 175 175
    90-447 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6384959, 6384911, fax. 042 638-49-58
    REGON: 47317005200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit.uml.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zamiatanie mechaniczne ulic na terenie Miasta Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zamiatanie mechaniczne ulic na terenie Miasta Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Tomie II Opis przedmiotu Zamówienia oraz załącznikach do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906110003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: - Część 1 - 2.000,00 zł, - Część 2 - 3 000,00 zł, - Część 3 - 2 500,00 zł, - Część 4 - 2 500,00 zł, - Część 5 - 2 500,00 zł, - Część 6 - 2 000,00 zł, w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamóień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB DOKONANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1.1. Warunki Ogólne: 1.1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Ustawy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Aby udokumentować, że Wykonawca spełnia w/w warunki musi wykazać, że: - posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie na terenie Miasta Łodzi działalności w zakresie zbierania oraz transportu odpadów komunalnych, wydane przez Prezydenta Miasta Łodzi, którego obowiązek uzyskania wynika z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach z późn. zm. - spełnia warunki szczegółowe, o których mowa w pkt. 1.2. 1.1.2. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 ust. 1 i 2 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 Ustawy. 1.2. Warunki szczegółowe Wykonawca musi udokumentować, że spełnia niżej wymienione minimalne warunki udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust.1 pkt 2-3 ustawy: 1.2.1. Zdolność techniczna: Potencjał techniczny: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej wyszczególnionymi poniżej sprawnymi technicznie narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, tj.: - zamiatarką o pojemności kosza min. 5 m? wyposażoną w co najmniej jedną boczną szczotkę talerzową, jedną szczotkę do czyszczenia opasek bezpieczeństwa oraz szczotkę walcową nagarniającą dodatkowo zmiotki pod ssawę - 1 szt. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 2 sztukami sprzętu określonego powyżej. 1.2.2. Doświadczenie Wykonawcy: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał/zakończył usługi, odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia polegające na: wykonaniu usług letniego mechanicznego zamiatania (oczyszczania) ulic lub pasów drogowych na łącznej długości 100 km. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem stanowiących iloczyn części na które składa ofertę oraz ilość kilometrów podanych powyżej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w w/w okresie w ramach realizowanych (niezakończonych) świadczeń okresowych lub ciągłych wykonał należycie w/w zakres usług. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki określone w pkt. 1.1.1. oraz 1.2. muszą spełniać wykonawcy łącznie, natomiast żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 i ust. 2 ustawy. 1.3. Ocena spełniania przez wykonawców wymaganych warunków będzie oparta na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach lub oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami zamawiającego, określonymi w SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił wymagane warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 2.1. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające, że Wykonawca spełnia Warunki Ogólne, określone w pkt 1.1. 2.1.1. Aktualne zezwolenie na prowadzenie na terenie Miasta Łodzi działalności w zakresie zbierania oraz transportu odpadów komunalnych, wydane przez Prezydenta Miasta Łodzi. 2.1.2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z Formularzem Nr 3. 2.1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2.1.3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższe dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty i oświadczenia, o których mowa: - w pkt 2.1.1 winien złożyć ten lub ci z wykonawców, którzy świadczyć będą usługi zbierania oraz transportu odpadów komunalnych, - w pkt 2.1.3 - musi złożyć każdy Wykonawca, - w pkt 2.1.2 winno być złożone przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie w imieniu wszystkich Wykonawców 2.2. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki szczegółowe, określone w pkt 1.2. Niżej wymienione dokumenty winien przedłożyć w imieniu wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ten lub ci spośród wykonawców, w stosunku do których wymagane jest potwierdzenie spełniania warunku. 2.2.1. Potencjał techniczny: Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca- zgodnie z Formularzem Nr 4. - Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeśli w Formularzu Nr 4 Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 2.2.2. Doświadczenie Wykonawcy Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zgodnie z Formularzem Nr 5. - Dokumenty potwierdzające, że w/w usługi zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdit.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach