ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W PODEGRODZIU ogłasza przetarg
- Adres: 33-386 Podegrodzie, 248
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-09-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W PODEGRODZIU
248
33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie
REGON: 121849380 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/zgkpodegrodzie
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Załup i dostawa fabrycznie nowej koparko- ładowarki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
4.4. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: koparko-ładowarka maja być fabrycznie nowa nie uszkodzona (rok produkcji 2023), posiadać wszelkie dokumenty dopuszczające do ruchu drogowego przez właściwy organ, Okres gwarancji udzielony przez sprzedawcę minimum 36 miesięcy lub 3000 motogodzin, koszt dostawy pokrywa sprzedawca, koparko-ładowarka zostanie dostarczona do siedziby Urzędu Gminy Podegrodzie, który jest tożsamy z siedzibą ZGK Podegrodzie. 4.5. W cenie oferty należy uwzględnić wszelkie koszty związane z dostawą oraz przeszkoleniem operatora pod względem eksploatacyjnym oraz technicznym jak też przeglądy serwisowe do 3000 mtg. 4.6. Dostarczona koparko-ładowarka musi posiadać: świadectwo homologacji na terenie RP lub odpowiadający dokument dopuszczający do ruchu drogowego, gwarancję na okres minimum 36 miesięcy, fabryczną instrukcję obsługi w języku polskim.4.7. Wymagany okres rękojmi i gwarancji na wykonane zamówienie wynosi minimum 36 miesięcy (zgodnie z ofertą Wykonawcy) i liczony będzie od dnia bezusterkowego odbioru sprzętu.4.8. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95:Zamawiający nie wymaga zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.4.9. Przedmiot zamówienia został opisany zgodnie z art. 99 ustawy Pzp, jednakże Zamawiający informuje, że: a) w dokumentacji zamówienia, we wszystkich pozycjach, w których występują znaki towarowe, patenty lub źródła pochodzenia materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania materiałów lub urządzeń równoważnych tzn. o nie gorszych parametrach technicznych, a wskazane produkty lub urządzenia należy traktować jako przykładowe rozwiązania,b) w przypadkach, w których opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemu referencji technicznych, o których mowa w art. 105 ust. 1 pkt. 2 i 3 PZP Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym,c) obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i wykazania zapewnienia parametrów równoważności leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić wraz z ofertą dowody równoważności oferowanych przez niego produktów w stosunku do tych określonych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (np. karty katalogowe produktów, opisy techniczne, dokumentację techniczną),d) jeżeli zastosowane rozwiązania równoważne wymagać będą dopełnienia strony formalnej np. zmiany zgłoszeń lub decyzji zezwalający na realizację robót budowlanych, zmiany lub wykonania dodatkowej dokumentacji projektowej, Wykonawca ma obowiązek czynności te dopełnić i uwzględnić w cenie oferty,e) w przypadku gdy wymagania w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót odnoszą się do norm lub innych systemów odniesienia, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił w ofercie dowód równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 PZP. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43260000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 9.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziałuw postępowaniu:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:a) Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynikato z odrębnych przepisów:a) Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:a) Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że:aa) wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie,a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, wykonałco najmniej jedną umowę/kontrakt/zamówienie polegające na: dostawie 1 fabrycznie nowej koparko – ładowarki o wartości minimum 200.000,00 zł brutto,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-11
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa fabrycznie nowej ładowarki kołowej dla potrzeb Zakładu Recyklingu Tworzyw Sztucznych realizowanego w ramach Centrum Recyklingu Odpadów Komunalnych w Krakowie
Dodano: 2023-12-20 - „Dostawa ładowarki kołowej dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie”
Dodano: 2023-11-07 - Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko- ładowarki
Dodano: 2023-09-18 - Dostawa używanej koparko - ładowarki oraz dostawa nowych narzędzi warsztatowych dla PUK Korzenna sp. z o.o.”, z podziałem na części.
Dodano: 2023-08-03 - „Dostawa minikoparki wraz z osprzętem i przyczepą transportową na potrzeby Gminnego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Wieprzu w zakresie obsługi sieci kanalizacji sanitarnej”
Dodano: 2022-11-29 - DOSTAWA NOWEJ KOPARKO – ŁADOWARKI CASE 580 ST TC 4 WD WRAZ Z OSPRZĘTEM
Dodano: 2021-08-23 - Dostawa minikoparki dla Gminnej Spółki Wodnej w Jodłowniku
Dodano: 2021-02-11 - Dostawa minikoparki dla Gminnej Spółki Wodnej w Jodłowniku
Dodano: 2020-12-29 - „Zakup koparki jednonaczyniowej dla potrzeb ZGKiM”
Dodano: 2020-12-08 - Dostawa koparki wraz z osprzętem dla Gminnej Spółki Wodnej w Jodłowniku
Dodano: 2020-10-22