Przetargi.pl
Załadunek, wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych tlenowo komunalnych osadów ściekowych, mechanicznie odwodnionych i higienizowanych wapnem palonym z oczyszczani ścieków w Truskawiu

Gminne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Izabelin "Mokre Łąki" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-080 Izabelin, ul. Mokre Łąki 8 Truskaw
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 7218424 , fax. 0-22 7218424
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Izabelin "Mokre Łąki" Sp. z o.o.
    ul. Mokre Łąki 8 Truskaw
    05-080 Izabelin, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 7218424, fax. 0-22 7218424
    REGON: 01727780800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Załadunek, wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych tlenowo komunalnych osadów ściekowych, mechanicznie odwodnionych i higienizowanych wapnem palonym z oczyszczani ścieków w Truskawiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ilości 1000ton.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905136002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy P.Z.P, 2. wskażą miejsce stosowania osadów ściekowych lub odzysku bądź ich unieszkodliwiania zgodne z wymogami art. 9 ust. 3 ustawy o odpadach (Dz. U. Nr. 62 poz. 628 z późniejszymi zmianami) 3. posiadają zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składanie ofert. 4. w przypadku stosowania osadów w rolnictwie udokumentują prawo do władania gruntami spełniającymi wymagania w/w ustawy o odpadach o powierzchni min. 40 ha (powierzchnia niezbędna do zagospodarowania wytwarzanych w ciągu 1 roku osadów ściekowych), w przypadku gdy stosowanie osadów ściekowych odbywać się będzie na gruntach dzierżawionych wymagane jest dostarczenie kopii umowy dzierżawy i pisemnej zgody właściciela dzierżawionego gruntu na stosowanie komunalnych osadów ściekowych); 5. oświadczą, że grunty wymienione w pkt. 2 nie są objęte zakazami ustalonymi w art. 43, ust. 6 w/w ustawy, spełniającymi wymagania § 2 pkt. 4 i 5 Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 1 sierpnia 2002r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz. U. Nr 134, poz. 1140 z dnia 27.08.2002 z późn. zm.), 6. dostarczą kopie ważnego zezwolenia od organu właściwego z uwagi na miejsce prowadzenia działalności - w zakresie zbierania odzysku lub unieszkodliwiania odpadów oraz transportu w przypadku gdy siedziba oferent a pokrywa się z miejscem prowadzenia działalności, 7. dostarczą kopie ważnego zezwolenia od organu właściwego z uwagi na miejsce siedziby Wykonawcy - w zakresie transportu w przypadku gdy siedziba Wykonawcy nie pokrywa się z miejscem prowadzenia działalności dotyczącego odzysku lub unieszkodliwiania, 8. dysponują środkami transportu umożliwiającymi odbiór ca 50 t w ciągu 7 dni roboczych (wymaga się by środki transportu posiadały szczelną przyczepę lub naczepę oraz posiadały szczelne przykrycie plandeką lub pisemne zobowiązanie do wynajmu takiego transportu),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnienia warunki art. 22 ust.1 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 1 do SIWZ) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne. 4. Wykaz gruntów (będących własnością, bądź w dzierżawie Wykonawcy) w postaci map geodezyjnych, 5. Oświadczenie, że grunty na których zostaną zastosowane osady nie są objęte zakazami ustalonymi w art. 43, ust. 6 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (Dz. U. Nr 62 poz. 628 z późniejszymi zmianami) spełniającymi wymagania § 2 pkt. 4 i 5 Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 1 sierpnia 2002r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz. U. Nr 134, poz. 1140 z późn. zm.), 6. W przypadku gdy stosowanie osadów ściekowych odbywać się będzie na gruntach dzierżawionych wymagane jest dostarczenie kserokopii umowy dzierżawy potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę i pisemnej zgody właściciela dzierżawionego gruntu na stosowanie komunalnych osadów ściekowych, 7. Kopia ważnego zezwolenia od organu właściwego z uwagi na miejsce prowadzenia działalności - w zakresie zbierania odzysku lub unieszkodliwiania odpadów oraz transportu w przypadku gdy siedziba Wykonawcy pokrywa się z miejscem prowadzenia działalności, 8. Kopia ważnego zezwolenia od organu właściwego z uwagi na miejsce siedziby Wykonawcy - w zakresie transportu w przypadku gdy siedziba Wykonawcy nie pokrywa się z miejscem prowadzenia działalności dotyczącego odzysku lub unieszkodliwiania, 9. Wykaz środków transportu i sprzętu niezbędnego do wykonania niniejszego zamówienia (Wykonawca powinien dysponować środkiem transportu umożliwiającymi odbiór ca 50 t w ciągu 7 dni roboczych). 10. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 11. Właściwie wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy, (załącznik nr 2 do SIWZ);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mokrelaki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach