Przetargi.pl
Zakupy i dostawy artykułów żywnościowych w rozbiciu na 3 zadania tj.: produkty mleczarskie, pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie oraz owoce, warzywa i podobne produkty.

Dom Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Podmiejska Boczna 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7323522 , fax. 095 7324122
  • Data zamieszczenia: 2010-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz
    ul. Podmiejska Boczna 10 10
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7323522, fax. 095 7324122
    REGON: 00081163200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.gorzow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakupy i dostawy artykułów żywnościowych w rozbiciu na 3 zadania tj.: produkty mleczarskie, pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie oraz owoce, warzywa i podobne produkty.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są zakupy i dostawy artykułów żywnościowych w rozbiciu na 3 zadania tj.: produkty mleczarskie, pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie oraz owoce, warzywa i podobne produkty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy - załącznik Nr 2 (zadanie 1, 2, 3) do SIWZ będący jego integralną częścią. Wypełniony załącznik należy dołączyć do oferty (w przypadku złożenia oferty na kilka lub jedno z zadań wypełnić odpowiednio). Zamówienie podzielono na 3 zadania: Zadanie 1 Dostawa - produktów mleczarskich - (CPV - 15.50.00.00 - 3) Zadanie 2 Dostawa - pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich - (CPV - 15.81.00.00 - 9) Zadanie 3 Dostawa - owoce, warzywa i podobne produkty - (CPV - 15.30.00.00 - 1)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 155000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału wykonawców w postępowaniu jest: 1)posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2)posiadanie wiedzy i doświadczenia, 3)dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4)znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5)nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6)prowadzą działalność w dziedzinie będącej przedmiotem zamówienia, 7)akceptują wymogi zawarte w umowie, stanowiącej załącznik do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności i spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 1.Formularz oferty (załącznik Nr 1). 2.Oświadczenie o zdolności do wykonania zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (załącznik Nr 4). 3.Aktualny odpis(y) z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie(nia) o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykaz co najmniej dwóch zamówień zrealizowanych w okresie ostatniego roku, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. 5.Oświadczenie o dysponowaniu co najmniej jednym środkiem transportu spełniającym warunki określone w Rozporządzeniu Ministra zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (Dz. U. z 2003 r. Nr 21, poz. 179). 6.Oświadczenie o podleganie stałemu nadzorowi właściwej miejscowo Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1225). 7.Oświadczenie wykonawcy o wdrożeniu systemu HACCP (załącznik Nr 5). 8.Podpisany projekt umowy (załącznik Nr 3). Dokumenty o których mowa powyżej muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie kserokopii może być dokonane przez Urząd wystawiający zaświadczenie, notariusza lub osoby reprezentującej Wykonawcę upoważnionej do składania oświadczeń o charakterze majątkowym w imieniu firmy. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Oferta przedstawiona przez dwóch lub więcej wykonawców musi być przedstawiona jako jedna oferta od jednego podmiotu i spełnić następujące wymagania: 1)Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego. Umocowanie winno zostać przedłożone wraz z ofertą. 2)W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować fakt spełnienia warunków udziału w postępowaniu, poprzez złożenie dokumentów wymienionych w punkcie IV p. pkt 3, 4 niniejszej specyfikacji. 3)Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 4)Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 5)Wypełniając formularz oferty (załącznik Nr 1) oraz inne dokumenty powołujące się na wykonawcę w miejscu np.: nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.gorzow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach