Powiat Tomaszowski ogłasza przetarg
- Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Św. Antoniego 41
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 44 7242127 , fax. 44 725 28 01
- Data zamieszczenia: 2013-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Tomaszowski
ul. Św. Antoniego 41 41
97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
tel. 44 7242127, fax. 44 725 28 01
REGON: 59064845100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-tomaszowski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUPU MATERIAŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU PN. NOWE JUTRO, LEPSZE JUTRO - KOMPLEKSOWY SYSTEM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI I DYREKTORÓW W POWIECIE TOMASZOWSKIM - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Materiały biurowe i eksploatacyjne przeznaczone będą do realizacji projektu pn.: Nowe jutro, lepsze jutro - kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i dyrektorów w Powiecie Tomaszowskim finansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Konkurs otwarty nr 1 POKL 3.5 2012 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. Wszystkie zaoferowane materiały eksploatacyjne winny być fabrycznie nowe. Nie dopuszcza się materiałów wyprodukowanych z wykorzystaniem gotowych elementów pochodzących z użytych wkładów, nie dopuszcza się również materiałów regenerowanych. Zamawiający wymaga oferowania materiałów eksploatacyjnych zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby wszystkie tonery posiadały układ elektroniczny - chip oraz plomby zabezpieczające. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych. Oferując materiały równoważne Wykonawca zobowiązany jest do określenia parametrów oferowanego asortymentu poprzez wpisanie w kolumnie 4 - Załącznika nr 4 do SIWZ i przedstawienie wraz z ofertą kart katalogowych, folderów informacyjnych itp., z których w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zastosowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-tomaszowski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukujących urządzeń biurowych wraz z odbiorem i utylizacją zużytych dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251
Dodano: 2016-06-30 - Sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego transportem Wykonawcy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek oraz nośników danych i akcesoriów komputerowych
Dodano: 2016-06-27 - Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej- Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na pakiety
Dodano: 2016-06-17 - DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH
Dodano: 2016-05-24 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi.
Dodano: 2016-05-16 - Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych
Dodano: 2016-04-21 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i innych urządzeń biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
Dodano: 2016-04-15 - Zakup tonerów
Dodano: 2016-04-11 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów do drukarek - znak sprawy FDP/2310/05/16
Dodano: 2016-04-08 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz faksów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
Dodano: 2016-04-01