Przetargi.pl
Zakup,dostawa wraz z montażem wyposażenia przedszkola w Rudnej przy ul.Polnej 3D

Gmina Rudna ogłasza przetarg

  • Adres: 59-305 Rudna, Pl. Zwycięstwa 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7492100...134 , fax. 076 7492117
  • Data zamieszczenia: 2009-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudna
    Pl. Zwycięstwa 15 15
    59-305 Rudna, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7492100...134, fax. 076 7492117
    REGON: 39064755800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup,dostawa wraz z montażem wyposażenia przedszkola w Rudnej przy ul.Polnej 3D
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup,dostawa wraz z montażem wyposażenia przedszkola w Rudnej przy ul.Polnej 3D
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 390000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział: osoby fizyczne, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nie posiadającące osobowości prawnej , a także podmioty te występujące wspólnie , które: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r Nr 223, poz. 1655 ze zm.) oraz wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2) Wniosą (przed podpisaniem umowy)zabezpieczenie należytego wykonania zamówienia w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie. 3)Na wykonania zamówienia udzielą minimum - 3 letniej gwarancji. 4) Wykonały w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej 3 zamówienia o podobnym charakterze.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od wykonawców (załączniki do oferty): 1) oświadczenie wg załącznika nr 4 do SIWZ, 2)wypełniony załącznik nr 5 do SIWZ 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rudna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach