Przetargi.pl
Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej im. Wł. St. Reymonta w Warcie Bolesławieckiej

Szkoła Podstawowa im. Wł. St. Reymonta w Warcie Bolesławieckiej ogłasza przetarg

  • Adres: 59-720 Raciborowice, Warta Bolesławiecka 29
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7389564 , fax. 075 7389527
  • Data zamieszczenia: 2009-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa im. Wł. St. Reymonta w Warcie Bolesławieckiej
    Warta Bolesławiecka 29 29
    59-720 Raciborowice, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7389564, fax. 075 7389527
    REGON: 00124046200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwarta.xt.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej im. Wł. St. Reymonta w Warcie Bolesławieckiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej im. Wł. St. Reymonta w Warcie Bolesławieckiej Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.malowanie sali gimnastycznej 2. wymianę opraw oświetleniowych wraz z częścią wymianą instalacji elektrycznej 3.wymiane oki
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Postępowanie prowadzone bez obowiązku wnoszenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - osoby pełniące nadzór nad realizacją przedmiotu zamówienia muszą posiadać uprawnienia ogólnobudowlane i elektryczne oraz należeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, -wykonawca musi zrealizować jako należycie wykonane w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art.24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych Dokonywanie oceny nastąpi na podstawie przedłożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków. Ocena nastąpi metodą spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia ,że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy, należy załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie , iż wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o art.24 ust.1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych; b) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty i oświadczenia; a) oświadczenie, iż wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - w przypadku wykonawców, którzy nie dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c)wykaz osób pełniących nadzór nad realizacją przedmiotu zamówienia oraz dokumenty stwierdzające, iż osoby te posiadają uprawnienia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Należy załączyć dokument potwierdzający posiadanie przez nich uprawnień w branżach objętych postępowaniem oraz ważne zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, d) wykaz wykonanych przez wykonawcę w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi , że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , należy złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: a/ oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spwarta.xt.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach